maandag 10 december 2018

"Zo vroeg"


Dat heb ik wel eens,
dat ik s'nachts wakker word,
en denk dat het al tijd is om op te staan,..
dan ben ik zo ongelooflijk klaarwakker,...

Een blik op de wekker,
nee hè,... het is 3 uur.
...
Dan MOET je echt nog uren slapen Goof,...

Dat slapen heb ik heel hard geprobeerd.
Ogen dicht.
Linkerzij,
rechterzij,...
dat lukte niet,...
Schapies tellen,...
hielp ook niets,...

foto van Japies bij daglicht,...

Weet je wat,...
Ik ga naar beneden,
lekker in m'n luie stoel Japies maken.


En ondertussen m'n gedachten de vrije loop laten.
Want wat gaat dit jaar hard.


Een tijdje geleden,
zaten we nog in zomerse sferen,
en nu is iedereen al druk met de Kerst.


Overal Kerstversieringen,
en bij mij nog helemaal niet,...
Want ja,
ik ben bezig met de BOM van Kleine Muis.



Kerst valt gewoon zo vroeg,
 voor mij,
 dit jaar.
Tenminste,
zo voelt dat,...


Maar de gekke Kerst trui,
die is er in ieder geval al wel,...
;o)


Fijne maandag lieve allemaal,

7 opmerkingen:

Petra zei

Ik herken het helemaal. En dan blijf ik niet draaien in bed maar ga beneden zitten met een kaarsje en een patch werkje. Het beste van een slecht ding maken. Gelukkig heb ik er op dit moment niet zo'n last van. En je hebt ook gelijk wat betreft de tijd, het gaat veel te snel. Ben benieuwd naar de kleine muis bom.

Bernadette van gils zei

Alweer zo vroeg wakker. Balen zeg. En inderdaad gaat een jaar snel en ik vond vroeger altijd raar als ze zeiden: hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat maar het lijkt echt zo te zijn. Hier ook nog geen kerstversiering en die komt er dit jaar ook niet.
Succes met de Kleine Muis BOM en de foute kersttrui is geweldig!!
Groetjes
Bernadette

BezigeBijMirjam zei

Ben je dan overdag niet een keer vreselijk moe? Of de volgende avond? Ook wij hebben nog geen kerstversiering staan/hangen. Wel vast alles van de vliering gehaald. Misschien gaan we er vanmiddag wat aan doen.🤗

Floor zei

Schattig die kersttrui! Hier ook nog geen boompje.... maar als ik ze overal 's avonds al aan zie staan, begint het wel te kriebelen.....
Schaapjes tellen 's nachts helpt niet?????
Wat dacht je van Japies tellen? (In bed natuurlijk, niet beneden gaan naaien.)
Als de Japie quilt klaar is en op bed ligt, wedden dat je dan van 10 tot 10 slaapt?

Mien B zei

Oooooooooooooooooo die uiltjes !!!

Lida zei

Ik loop ook achter en ik zat om 4 uur in de badkamer en besloot maar een was in de droger te stoppen en ook een in de machine, maar wat heerlijk als je dan je gedachten zo lekker los kan laten zweven en dan komen er ook gave ideeën. Je quilt wordt weer beeldschoon! Groetjes
Lida

Marjolein den Boer zei

Ik ga nog gewoon lekker even naar je schaapjes en truien op de foto's kijken. Weet niet of ik dan in kerststemming kom, maar genieten doe ik er absoluut van 😊