zondag 25 november 2018

"Bom Mysterie aanwijzing 2"


Aanwijzing 1 voor de nieuwe Supergoof B.O.M,
is dat het te maken heeft met kleine Muis,
dat wist je al,...

En de 2e aanwijzing?


Rode & witte lapjes.


En een paar,
gele,...
Er zijn al liefhebbers van deze nieuwe B.O.M,
die me mailen,
dat ze druk bezig zijn met het verzamelen van lapjes,
in die kleuren,...
Zodat ze straks meteen kunnen beginnen.

En Goof??
Wanneer is STRAKS???

Goof is achter de quiltschermen bezig met van alles en nog wat.
Het is echt allemaal  QUILTERIG LEUK.
En,
ze wil een goede B.O.M maken.
Dus,
met de woorden van Ons Pap in gedachte,
'Goed werk heeft tijd nodig'.
werkt ze gestaag door.
Tekent ze patronen,
met een grapje,...

En ondertussen?
 Geniet ze.

Ze heeft een hele drukke week in het vooruitzicht,
die helemaal in het teken van de BOM staat.

Nou,
zeg nou zelf,
dat is een goed teken,...
toch?
;o)

Fijne zondag allemaal,


13 opmerkingen:

Annelies zei

Succes met alles en fijne zondag !

corrie zei

O spannend ik doe ook mee aan de b.o.m
Of is het voor op zolder
Ik vind kleine muis zo leuk dus erg nieuwsgierig wat voor moois je eruit komt😁😍
Fijne zondag Ingrid x

Bernadette van gils zei

Oh dan moet ik ook snel beginnen met verzamelen. Gelukkig nog wel wat rood over van ooievaarshuis en Foep.
En dat ik mee doe met de BOM zal geen verrassing voor je zijn. Maar net zoals toen Margootje en Foep begonnen lig ik weer in de lappenmand. Hoop niet dat dat met elke BOM is die jij begint 😁😁. Is een nare gewoonte van me.
Fijne zondag en succes met alles waar je mee bezig bent 😘😘
Groetjes
Bernadette

marion anderson zei

Heel veel succes.met je drukke week...liefs xx

Floor zei

Het enige wat we met deze aanwijzingen opschieten is dat we NOG nieuwsgieriger worden!
Laat kleine muis eens aan het woord, die wil vast wel wat meer verklappen :-)
Rood met wit is in ieder geval al leuk.

Miranda zei

Heerlijk voor jou. Ik ben blij dat je BOM's zo gewild zijn! Succes met het nieuwe ontwerpen

wilma oud zei

Prachtige stofjes zijn het in ieder geval al. We wachten in spanning af. Fijne zondag. Lieve groet, Wilma

Lianne van der Lint zei

Och Ingrid wat leuk!!!! Ik heb er veel zin in! Ik had niet zoveel met Margootje, maar kleine muis lijkt me wel tof! Temeer daar de quiltjes voor de kleinkinderen af zijn. Hopelijk even geen nieuwe op komst.......😉. Maar misschien is kleine muis daar ook een geslaagd quiltje voor???? 😊👍

BezigeBijMirjam zei

Je bouwt de spanning leuk op! 😉🤗

mams logboek zei

Oh spannend ! de kleine muisverhalen zijn toch zo leuk en nu??? maar moet het echt in die kleuren ? of mogen we op de eigen kleurentoer ? ;-) of het nu mag of niet ik eu....ga meestal op in mijn kleurtjes! succes met de voorbereidingen!

Joanne zei

Geniet er van!

groetjes,
Joanne

Annemieke zei

Ik geniet van de voorpret op je blog hier! Ziet er allemaal zo gezellig uit al.
Fijne zondag avond nog.
Groetjes
Annemieke

Unknown zei

How do I join your BOM? I love the colors. Thank you!
gmautah@gmail.com