woensdag 6 maart 2019

"Kersen-Woensdag"


We hebben samen zo hard gewerkt,...
De Stagiaire en ik,...


Lapjes & kantjes
overal in verwerkt,...



Alle,
ja echt waar alle,
 leslokalen van de Quilt Coach School,...
zijn aan mekaar 'gebouwd',...
met heel veel 'stenen',... 
oftewel vierkantjes,....

Deel 3 van de Kersenmuisjes ligt bij de drukker,
en daarin is het verhaaltje van de Stagiaire te lezen.

Hoe is het nu bij Goof op Zolder?
Het is daar een giga lapjes bende,
en,
er huppelen heel veel Kersenmuisjes rond.
:o)
:o)

Fijne woensdag lieve allemaal,

6 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Gezellig een verhaaltje op de woensdagochtend. Leuk wakker worden zo met al die foto's van mooie lapjes en kantjes. Fijne woensdag Ingrid samen met de Kersenmuisjes
Groetjes
Bernadette

corrie zei

Goede morgen Ingrid
Wat een gezelligheid weer met al die muisjes kijk er weer naar uit naar de nieuwe muisjes ze zijn geweldig
Alleen die rode lappie's zoeken is bij mij wel een dingetje hier in de buurt is er weinig keus aan rode lappie's helaas en die gaan best wel hard net als die schattige kantjes
Fijne woensdag ingid

Floor zei

Ja, een giga-bende is het bij mij ook op mijn quilttafel.
Alle lapjes die e.v.t. geschikt zijn liggen door elkaar op tafel.
Omdat ik ook blauw, licht blauw en roze gebruik, kan je je voorstellen wat een bende dat is.
Maar wel een leuke muizenbende haha!
Ben heel benieuwd naar deel 3.

Anoniem zei

Goedemiddag de quilt word prachtig. Gaat u ook vertellen welke as you go methode er word gebruikt in de quilt. Ik wil ook graag uitleg van uw methode weet namelijk niet hoe dit gaat. En zou u willen vertellen op welke manier er word geapliceerd. Heel erg bedankt.

mams logboek zei

Het mag een lapjesbende zijn , als je er maar plezier in hebt om door al die lapjes het juiste te vinden. Het is echt leuk om de vorderingen te zien.

Shirley zei

Gorgeous little mouse.