dinsdag 9 april 2019

"Oma wil jij voorlezen van Margootje"


En dan is het weer tijd voor de Margootje BOM,
deel 8 is vandaag op de post gegaan.
Waarover ik het heb?

Over de teckeltjesquilt,
Plaatjes & Praatjes van Margootje.
Een quilt waarvan je ook nog eens gezellig,
de verhaaltjes voor kunt lezen,
terwijl je knus onder de quilt zit.

Ik stel me dan voor dat het zo zou kunnen gaan,
want ik ben mam van 4,
maar geen oma,...

Oma?
Ja zeg het eens,...


Wil jij het verhaaltje voorlezen van Margootje viert Koningsdag?
Ja hoor,
dat wil oma wel.


En dan dat van Margootje en de vlinder?
Ja hoor,
dat verhaaltje vindt oma ook zo leuk,...
En dan,
die van koekjestijd voor Margootje?


Ja,
oma vindt het leuk om verhaaltjes voor te lezen.
Oma?
Mogen wij dan ook een koekje?
Zeker weten!


Deel 8 van de Margootje quilt is vandaag op de post gegaan,
en,
naar alle deelnemers is de maandelijkse mail gestuurd.
O ja,
en mocht je het leuk vinden om te horen,

Fijne dinsdag lieve allemaal,
en,

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heerlijk hè oma zijn ,en dan eentje die zulke mooie quilts maakt voor de kleinkinderen.
En feestje.

Gr Ina..

OmaSannie zei

Je bent en blijft de leukste en liefste en geweldigste...
Liefs mij xxx

Floor zei

Net even geluisterd naar je verhaaltje. Leuk om je stem een keer te horen.
Je zou natuurlijk een hele leuke oma zijn, die veel verhaaltjes vertelt en koekjes uitdeelt.
Je hebt 4 kinderen..... dus wie weet....