maandag 8 juli 2019

"Echt?? Kite-surfen???


Het eerste BOM alarm,
van de nieuwe maand alweer,...
en dan gaat het natuurlijk
over deel 11 van,


de teckeltjesquilt

Plaatjes & Praatjes van Margootje.


In blok 31 ligt het roze teckeltje Margootje,
ongelooflijk te genieten
in de hangmat,...

En het volgende blok?


Dat is blok 32.
Margootje wordt uitgenodigd door de Zwaluw,
om te gaan 'kite-surfen' over de IJssel,....


In blok 33,
brengt Margootje een bezoekje aan Schapenboerderij de Roze wolk,
en wordt echt alles duidelijk over die draadjes,....


Dit is het één na laatste deel.

In augustus verschijnt deel 12,
het allerlaatste deel van deze BOM.
:o)

Ik verheug me er enorm op,
om de deelnemers,
die de afgelopen 2 jaar de Margootje BOM hebben gedaan,
straks te zien in de quiltwinkel,
ieder met een eigen Margootje quilt.
:o)


Dat lijkt me een *F*E*E*S*T*J*E*.

Fijne dag,
en,

8 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Al weer bijna een jaar voorbij wat gaat dat toch snel.
Dat lijkt me Super leuk zeg, om al die verschillende Margootje quilts te zien en hun maaksters te ontmoeten. En dan in jouw winkel zou helemaal geweldig zijn. En dat dat een feestje wordt hoeven we niet aan te twijfelen.
Fijne dag en succes met al die patronen inpakken, enveloppen schrijven, zegeltjes plakken en als laatste de leuke wandeling met je collega naar tante Post.
Groetjes
Bernadette

Annelies zei

Leuke blokken !

Anoniem zei

Gauw gaan sparen dan kan ik lapjes kopen als je winkel er komt .
Veel succes.

Gr Femke.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

schattige blokken!

Coby Breitner zei

Oeps je houdt het toch zo spannend he Goof, maar ik wens je veel succes hoor!

BezigeBijMirjam zei

Dat wordt een feest voor je Ingrid? Al een idee wanneer de winkel geopend wordt?😉🤗

Annemieke zei

Hele grappige blokken:) Spannende tijden!
Groetjes
Annemieke

Foon zei

Wow, superleuke blokken heb je gemaakt!