maandag 9 september 2019

"Groetjes uit een Quiltthuis"


En dan?
Dan gaat de Dronkemanspad quilt van de muur.
Altijd leuk,


om al die lapjes van dichtbij te bekijken


Aan de achterkant zit een flanellen laken,
dat is het witte stuk.
En dat roze-wit gestreepte?
Dat zijn flanelle kussenslopen van mijn mam.


De quilt is heel intensief doorgequilt,
en het is ook een joekel van een lappendeken.
En wat hangt er dan nu op de muur?


De Dancing Dollies,
maar dat had je vast al wel begrepen.
Ik wil jullie bedanken voor alle lieve reacties,
hier op het blog,
op Facebook en Instagram,
en ook via de mail,
zo lief.
xx

En de Dronkemanspad quilt?
Die mag op de stapel.


De stapel van,

ikwillekkerondereenquiltinm'nstoelzitten.

Ik hou van die stapels,
één van de vele,...
:o)
:o)

Fijne maandag lieve allemaal,
en,

8 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Lieve Ingrid wat een mooi plekje voor je dierbare dancing dollies.
Groetjes
Bernadette xxx

Anoniem zei

Heerlijk al je quilts op een stapeltje ,zal inmiddels weleen stapel zijn .
De Dancing Dollies met zoveel herinneringen aan de wand , veel sterkte.

Gr Femke.

Annelies zei

Hij verdient een mooie plek. Nogmaals sterkte.

corrie zei

Wat een mooi plekje vol dierbare herinneringen ❤
Liefs van mij xxx

wilma oud zei

Mooi, dan is de herinnering van schoonmoeder toch dicht in jullie buurt zichtbaar, natuurlijk zit ze ook in jullie hart, want, ik als buitenstaander heb deze link al, wanneer ik de dancing dollies zie, denk ik aan jouw fantastische Engelse schoonmoeder en aan de Christmaspudding van haar. Lieve groet van Wilma

Floor zei

Fijn dat de mooie quilt van je schoonmoeder nu zo'n mooi plekje heeft gekregen waar jij er weer van kunt genieten.
Zo'n stapel quilts om uit te kiezen is ook heel fijn.
Denk toch dat je wel een lievelingsquilt hebt die je het vaakst even pakt.

Anoniem zei

Een uitschieter die DD quilt ! Het hangt nu weer op de plaats die het verdient , jouw schoonmams heeft het aards voor het eeuwige verwisselt en jullie hebben de genadige koestering ! En ik ben het er helemaal mee eens ; ik hou van stapels !! Vooral van stapel quilts ........That's the way !! Liefs & groet van Margot

BezigeBijMirjam zei

Wat heb je prachtig gequilt! Van die mooie kleine steekjes!👌🏻🤗