vrijdag 13 september 2019

"Onthulling Kersenmuisjes Mysterie"


En dan?
Dan is daar eindelijk de onthulling,
van de Kersenmuisjes Mysterie.

Het sprookjesmysterie,
over kleine Kersenmuizen,
die de opleiding volgen voor Quilt Coach.

En de lessen worden gegeven,
in een oud Hollands trapgevelgebouw,
dat in een eeuwenoude kersenboomgaard staat,
waar de heerlijke kersen het hele jaar door ook aan de takken hangen.

Zo'n schoolgebouw moet wel een voordeur hebben,
en die is er natuurlijk.
Een beetje verstopt ook,...
want veiligheid is belangrijk,...

En het dak?
Bij een oud Hollands trapgevelgebouw zie je niet zo heel veel 'dak'
als je er precies voor staat,
maar,
 er is wel een grappig kersendakje,...


Met daarop ook
'ANNO 2019',....
;o)

En verder?


Verder staan er 2 vlaggen vrolijk te wapperen,
en,
hangen er gezellige kersenlampjeslingers,...


En het totaalplaatje?


Zie hier de Quilt Coach School
voor kleine Kersenmuizen 
met een groot hart voor Quilters.
:o)

Alle deelnemers hebben inmiddels mail ontvangen,
dat de Kersenmuisjespost onderweg is
 naar binnen- en buitenland,....

Mocht je nu denken,
ik wil ook graag deze Kersenmuisjesquilt maken?
Dat kan,

Fijn weekend allemaal,
ik ga even een beetje bijkomen,
want het was best wel hectisch allemaal.
En wat vind ik het spannend om nu eindelijk,
de Quilt Coach School te showen.
;o)


17 opmerkingen:

corrie zei

Ooooo Ingrid wat geweldig zo schattig een echt huis vol grappige kersenmuisjes wie wil er nu niet op die school zitten😍
Bedankt voor alle liefde en fantasie die je weer in deze quilt gestopt hebt
En dat je nog meer mensen mag blij maken met dit ontwerp
Morgen maar gauw voor de brievenbus liggen
Fijne avond en lekker bijkomen van alles liefs van mij

Joanne zei

Wow! Ingrid! That looks amazing! Well done!
I enjoyed your blog posts about the mouse!
have a great weekend!
Joanne

Marguerite zei

Prachtig!

Bernadette van gils zei

Oh wat mooi. En wat een lief voordeurtje. Ik vind zo knap hoe jij dit allemaal voor elkaar krijgt. Mooie rand ook, moet ook eens op zoek om zoiets moois te vinden. Natuurlijk niet dezelfde dat is niet leuk.
Morgen voor brievenbus liggen doe ik niet (kom ik niet meer overeind 😁😁) maar ben wel heel nieuwsgierig naar het patroon.
Bedankt voor 9 maanden post en de tijd die je er in hebt gestopt om te ontwerpen, de verhaaltjes te schrijven maar vooral voor alle liefde die je er in gestopt hebt en zo naar ons overgebracht hebt.
DANK JE WEL LIEVE INGRID
Groetjes
Bernadette

Naaidooz zei

O, o, o wat een waanzinnig leuke quilt is het geworden!!! Ik hoef nog maar 6 blokken te maken en dan kan ik haar in elkaar zetten! Ik kan niet wachten! Nogmaals bedankt voor je fantastische ontwerp!! Knuffels Femke/Naaidooz.

Margot zei

Alle quilt kersen muisjes nog an toe .....wat een enorm leuke quilt ben ik dank zij jou , Ingrid , aan het maken !!!!!
Maar nu is het natuurlijk wel zo ......waar kan je zo'n enige ' border' stof vandaan halen , dus op zoek in al de hedendaagse quiltwinkels / webshops ........

Heel veel dankjewel's voor het bedenken en uitvoeren , voor al je inspanning en moeite !

Deze quiltliefhebster gaat weer aan de gang !

Liefs &. quiltgroet

Anoniem zei

Wat een superquilt is dit geworden,nu maar even bijkomen van alle emoties ik hoop dat je een beetje rust vind.

Gr Femke.

BezigeBijMirjam zei

Zoals ik al op Instagram schreef, ik vind dat je een geweldig leuk ontwerp hebt gemaakt Ingrid! Proficiat! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ€—

Annelies zei

Ziet er echt prachtig uit. Top !!

Lianne van der Lint zei

πŸ‘πŸ‘πŸ‘❤️❤️❤️❤️

erika zei

Wat een leuke vrolijke quilt!! Daar word je helemaal blij van. πŸ˜πŸ’

Floor zei

Wat is ie leuk geworden Ingrid! Zo mooi als hij in zijn totaal is, net een echte school.
Jammer bijna dat ik hem toch kleiner ga maken, zodat de quilt ook aan de muur past, dus een echt huis wordt het bij mij niet.
Toch ben ik heel blij met het patroon en geniet van het maken van de blokken die ik heb uitgezocht.
Soms verander ik er wat aan, vind het leuk om er ook een beetje mijn eigen draai aan te geven, maar dat vind je vast niet erg.
Bedankt voor alle leuke kersenmuisjespost de afgelopen maanden.
Natuurlijk blijf ik daarna nog altijd genieten van jouw heerlijke blog.
Liefs,
Floor

Quiltlia zei

Wat een prachtige leuke quilt is dat geworden Ingrid,ik blijf ernaar kijken, GEFELICITEERD met het maken van zo'n leuke quilt.Groetjes Lia

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Fantastisch is ie geworden!! Vindt de speelse vlaggen en slingers een erg leuk idee.

OmaSannie zei

Ben al een tijdje, door omstandigheden, mijn quiltgevoel kwijt en loop daardoor ook wat achter maar nu, nu ik dit prachtige huis in werkelijkheid zie................. Ik ga proberen het rustig weer op te pakken want ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat is hij geweldig.

Liefs mijxxxxxxxxxx

Mien B zei

Fantastisch Ingrid !!!

Quilter Kathy zei

Such a beautiful quilt with so many sweet details! Wonderful!