zondag 20 oktober 2019

"De Supergoof Quilt winkel"


Nee hè,...
Wat is er Margootje?
Zitten we nu alweer op de quiltzolder???
Het is toch zondag,....

Klopt Margootje,
maar weet je nog?

Toen ik hier op het Supergoofblog vertelde dat er een Supergoof Quiltwinkel komt in Kampen,...

Heel veel lezers zeiden,
NIET DOEN,
want dan kun je niet meer ontwerpen Goof,
en,
 heb je ook geen tijd meer om te quilten,...

 Dat ontwerpen & quilten,
 ben ik nog even aan het doen.
Want nu kan het nog,...
...
...
Nog heel even,...

Want na heel veel dit & dat & zus & zo,...
wordt deze week de betonvloer gestort.
Die moet een paar weken goed drogen.
Maar dat geeft ons wel de tijd om de muren te schilderen.
Dan komt er een topvloer.
Inrichten,
iets wat ik al maanden doe in m'n hoofd,....

Dan wellicht nog iets met lapjes,...

En dan?
 Proef draaien met leuke workshops in hopelijk december,...


Dat is iets om naar uit te kijken.

Hup Goof aan de slag.
Okidoki Margootje
Wordt vervolgd,...

Fijne zondag lieve allemaal,
en,

33 opmerkingen:

miekequilt zei

Super Goof!! Wat een leuk idee: een nieuwe winkel starten. Heel veel succes!!

Anoniem zei

Je moet doen waar jezelf in geloofd ,een succes maak jezelf en niet door de mensen die alleen maar doemdenken.
Greatief blijf je toch maar misschien in kleinere projecten ,het hoeft niet allemaal zo groot.
Ik geloof in jou en in het succes van je winkel.

Gr Femke.

Bernadette van gils zei

Oh wat heerlijk dat eindelijk de vloer gestort kan worden. En dan inrichten, spannend hoor. Ik kijk al uit naar de dag dat Petra en ik alles mogen bewonderen.
Veel plezier vandaag op je mooie quiltzolder en succes met ontwerpen en quilten.
Groetjes
Bernadette

Conny's-blog zei

Succes ermee, word vast helemaal jou ding...........liefs.Conny

Annelies zei

Veel succes toegewenst !

Marja zei

Wat een leuke plannen allemaal!!
Heel veel succes!!


Groet,

erika zei

Wow, spannend hoor! Jammer dat ik niet in de buurt woon, dan kwam ik vast vaak lapjes bij je kopen! Webwinkeltje erbij? Succes! 🌹

Quiltlia zei

Spannend Ingrid,we gaan vast nog heel veel leuke plannetjes van je horen.Heel veel succes de komende tijd.Groetjes Lia

quiltingmieke zei

Piep

Veel
succes
meid

knuf

marion anderson zei

Geweldig!!!!

Pauline zei

Zo super leuk!

Maria zei

Dag Ingrid, dan hoop ik eens tot in Kampen te komen en bij je binnen te springen, groetjes, Maria.

christine zei

Ja ja. Jouw grootste wens bijna werkelijkheid !je weet dat ik zekers langs kom. Succes

wilma oud zei

Heel veel succes Ingrid en Anne en ik komen beslist naar Kampen. Fijne zondag nog. Lieve groet Wilma

Annelein zei

Wat leuk... al die plannen... Natuurlijk kom ik kijken... en als het kan zo'n proefworkshop bezoeken....

Ineke M zei

Doen wat je hart je ingeeft!
Heel veel succes met alles
Liefs Ineke

Lianne van der Lint zei

Heerlijk voor je!!! Wat een mooi vooruitzicht! Gaat absoluut goedkomen ondanks alle ‘raad’ die je kreeg. Als je een droom hebt, dan moet je er gewoon voor gaan!!!!! Heel veel succes gewenst. Jammer dat ik zo ver (Zeeland) weg woon....😢

Lianne van der Lint zei

Webwinkeltje???????

Shelina (formerly known as Shasta) zei

Congratulations on your new store! Good luck!

Floor zei

Fijn dat de winkel zo lekker opschiet. Veel werk natuurlijk, en ook om alles in te kopen.
Maar het wordt een succes, dat weet ik zeker.
Natuurlijk jammer dat je dan minder tijd heb, of helemaal niet meer om te ontwerpen, maar een nieuwe weg inslaan is reuze spannend.
Succes met al het werk.

Lida zei

Succes, komt vast goed!
Groetjes
Lida

Joanne zei

Hi Ingrid !
Wow! Super!
beton! Verf! decor! Veel plezier! Succes met de winkel!
Ik kom graag langs!
groetjes,
Joanne

quiltlodge gerda zei

Lieve Ingrid, dit kan niet anders dan SUPERDESUPERDESUPERDELEUK worden!!!!!
Ik weet niet wanneer het weer gaat lukken maar dat ik kom, dat staat als een paal boven water!

OmaSannie zei

Hoi lieve jij,

Eindelijk en heel goed van je!
Je weet ons te vinden he....

Liefs mijxxxx

Anoniem zei

Hallo Ingid
Ik kom zeker een keertje in de winkel kijken ,heel veel succes en plezier nog met je verdere plannen.
groetjes Caroline

Coby Breitner zei

Geweldig toch goed doordacht en nooit denken had ik maar.....top!
December is al mijn maand maar nu nog met een extra lichtpuntje, veel succes Ingrid!

Wilma zei

Wat een goed nieuws! Super gaaf.

Annemieke zei

Fantastisch! Succes!
Groetjes
Annemieke

MaaikeW zei

En show 'n tell hoop ik!

BezigeBijMirjam zei

Het gaat er dus echt van komen. Spannend voor je. Succes verder en ik kom zeker jouw winkel bezoeken tzt.🤗

Quiltminizusje zei

Hoi ingrid ik ga gauw een camperweekend plannen met mijn zusje in Kampen, dan kunnen we je bezoeken.

Anoniem zei

Gelukkig dat jij wel initiatief durft te nemen om een van je dromen waar te maken,,en als we de wereld over reizen om op vakantie te gaan kunnen we ook wel naar Kampen toe komen om jouw quiltwinkel te bezoeken zo groot is Nederland niet .

Gr Petra.

MaaikeW zei

Ingrid, heel veel succes met de komende voorbereidingen naast alles wat je al voor je winkel hebt gedaan. Ik hoop dat je ansichtkaarten in je assortiment opneemt met mooie afbeeldingen van je quilts, wellicht in Hollands landschap!