woensdag 1 januari 2020

Vrolijk 2020


Vrolijk 2020 lieve allemaal!

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Het word vast een fijn 2020 ,jij staat denk ik in de startblokken om je winkel te gaan beginnen,en wij zullen op een holletje naar je toe komen als jullie winkel is geopend.

Groetjes Femke.

Floor zei

Wens je ook een heel gelukkig, creatief en gezond 2020. Natuurlijk ook heel veel succes met je winkel!
Groetjes,
Floor

Ineke zei

Een heel gelukkig, gezond en creatief 2020. Heel veel succes met je winkel, wie weet kom ik daar eens op bezoek.

Annelies zei

Een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst !

Coby Breitner zei

Een creatief 2020, dat de winkel een succes mag worden!

Shirley zei

Happy Creative New Year Ingrid.

Marianne zei

Ook ik heb nu voor het eerst genoten van je mooie Blog. Ik wens je 'n mooi succesvol 2020. Ik ga er zeker vaker van genieten!
Groetjes Marianne H.

Marijke zei

Als eerste de allerbeste wensen voor 2020!
Wat heerlijk om zo weer al je mooie quilts en ideeën te zien op je blog echt een warm bad!
En wat lees ik... een eigen winkeltje... O geweldig! Wordt vast een hééééél gezellig plekje waar iedereen wil samenkomen en natuurlijk hééééél veel echt Goofse lapjes zullen worden gekocht!
Meis heel veel voorpret en succes!
Lieve groetjes van Marijke
PS. Dank je voor je leuke reactie op mijn 1:12 keukentje!