woensdag 15 januari 2020

"Huishoudelijke mededeling"


Zoals gezegd,
een huishoudelijke mededeling,
en die is voor de deelnemers van de Kersenmuisjes BOM.

De Kersenmuisjes, 
met 'de meten is weten' les, 
de pakjesbezorger,


en de zo fijne les,
'draad in de naald doen',


zijn vandaag aan hun reis begonnen.
Deel 4 alweer.

Het waait wel hard vind ik,
of dat een probleem is,
zo vroeg ik de Kersenmuisjes?

Nee hoor riepen ze allemaal in koor.
We willen heel graag de quilter ontmoeten die vol ongeduld op ons zit te wachten.
Okidoki.

En elke maand zegt deze Goof,
als ze de enveloppen in de brievenbus stopt,
goede reis Kersenmuisjes.
Je bent toch een beetje bezorgd en aan ze gehecht.
;o)


Hoe is het met mijn eigen Kersenmuisjes Quilt School?


Die is helemaal KLAAR.
Met bies en al.


Het is een joekel van een quilt,
je kunt er makkelijk een tent van bouwen,...


En de quilt voelt heerlijk aan.
Ruim een week is de lappendeken nu af.


En sinds die tijd heb ik geen lapjes meer aan mekaar gezet.
Maar dat komt natuurlijk ook,
omdat ik prettig druk ben met heeeeeel veeeeel winkeldingetjes.

Fijne woensdag allemaal,
en,




6 opmerkingen:

Anoniem zei

Winkeldingetjes ....... een geweldige bezigheid !

Maar wat is de kersenmuisjes quilt *M*O*O*I* !!

Quiltgroetjes van Margot

Floor zei

Gelukkig komen er in de wereld steeds meer kersenmuisjes bij!
Je quilt is prachtig geworden. Nu maar lekker een tent gaan bouwen :-)
Veel plezier met het opbouwen van je winkel.

quiltlodge gerda zei

Wat is het toch een bééld van een quilt! Daar moet je toch gewoon verliefd op worden?! Jammer genoeg ligt die van mij nog even stil, ik denk nog even na over de mogelijkheid om van de volgende blokken sticherietjes te maken zoals je voorstelde. Mmmm, ik weet het nog niet. Ik hoop nog steeds dat mijn hand wel nog beter wordt. En als ik dan deze weer zie ..... Nog maar even geduld oefenen! Ondertussen jij veel plezier met je winkeldingetjes!

Bernadette van gils zei

Oh wat fijn dat je Kersenmuisjes af zijn. En winkeldingetjes zijn erg belangrijk op dit moment.
Veel plezier voor alle ontvangers van een nieuw kersenmuispakketje. En wat lief dat jij ze allemaal goede reis wenst voor ze op de post gaan.
Groetjes
Bernadette

christine zei

Het is echt een plaatje geworden jouw muisjes quilt. Geniet ervan nu ze af is. Komt die ook te hangen in de winkel ?

wilma oud zei

Wat is de muisjes quilt mooi geworden. Een lust voor het oog. Je raakt ook niet zo een twee drie uitgekeken op al die verhaaltjes op elk blokje. De randen en bies stof zijn ook zo goed gekozen. Chapeau Ingrid! groetjes Wilma Oud