donderdag 19 november 2020

"Poesieplaatjeslappendeken"

 


Je weet het vast wel,
als je dit blog leest.
ik hou van Broderie Perse.




En als je de Broderie Perse workshop van Quilt Juffie Goof,
ikke,
ooit hebt gevolgd,
dan weet je dat ik van plaatjes hou.




Grappige plaatjes,




lieve plaatjes,



plaatjes die je niet zoveel ziet,
of wel.



het is niet altijd een bloemetje,




maar een bloemetje mag zeker,



want daar wordt het nog meer een poesieplaatje van.



Broderie Perse is niets anders dan een geweldig leuke,
 persoonlijke,



unieke,



poesieplaatjesquilt.




Dus speur ik naar plaatjes,
groot & klein,
 bij het inkopen van stoffen.




En dat plaatjesspeuren zal ik altijd doen.




Lijk wel een soort van Sherlock Holmes Plaatjes Speurder Goof.

Of dat moeilijk is dat speuren?




Nee hoor.

Wat het wel moeilijk maakt,
is,
 dat er zoveel leuke plaatjes in m'n lappendekenwinkeltje zijn.



En ik vermoed zo,...
dat ik me op een dag,
echt niet meer in kan houden,....



en een tweede poesieplaatjesquilt ga maken,....


Of die dan ook zo groot wordt?

De tijd zal het leren,...
Ik denk het wel,...
;o)

Fijne donderdag lieve allemaal,
en,







8 opmerkingen:

marion zei

zo lief al die plaatjes...dat maakt jou en je winkel uniek...buiten nog meer dingen :)

Marguerite zei

Wat een super lieve plaatjes

Floor zei

Beeldig al die plaatjesstoffen. Misschien komt er straks wel een tweede winkel, een poezieplaatjesgoofjeslappendekenwinkeltje :-)

miekequilt zei

Wat een enige stofjes. Ik zie tasjes voor me. En mapjes en etuitjes. Geen quilts dus.

Bernadette van gils zei

Wat een lieve stofjes weer en tja,wie weet wat de toekomst brengt aan quilts die jij nog gaat maken. Geniet voor nu maar lekker van je mooie winkel en die braderie perse quilt kont vast wel.
Groetjes
Bernadette

Nicky zei

Wat mooiiiii Goofy ❤️

Marti zei

Ik ben verliefd op jouw Poesieplaatjeslappendeken! Ik heb pas mijn eerste broderie perse blok gemaakt. Het is zo leuk om te doen :-) ik gebruik jouw poesieplaatjeslappendeken als inspiratiebron. Zoooo mmmooooiiiii

Rosemary B❤️ zei

Hi Ingrid
Here in the US we call these "novelty fabrics"
I was not usually interested in them, but they are so cute
NOW I have grand children, and these fabrics are so wonnnnnnderful.

I love reading the dutch words, so so sweet "goofjeslappendekenwinkel"
I remember my mom used to tell me the longest word was something like the soldatententententoonen... I love that ❤️