donderdag 23 december 2021

"En als,..."

 


Hoe lang zou je eigenlijk kunnen blijven werken aan een UFO?
Zit daar iets van een termijn,
een houdbaarheidsdatum op?
In de vorm van:


vind je het nog leuk om te doen?
Zeker als het zo'n 6 jaar na het eerste steekje is,...
Er is inmiddels zoveel tijd over heen gegaan,...




Ben op dit moment met zoveel andere dingen bezig,...
Het bruine randje schiet ook niet zo op,
omdat de gedachten hier boven me dwars zitten,



ze zijn zelfs een beetje aan het zeuren,...
Wat als je het bruine randje nu niet zou doen?
Het eraf haalt.


Er een leuk biesje voor in de plaats doet?
En er daarna nog een mooi lappie tegenaan gooit?


Voelt dat alsof,
je de handdoek in de ring gooit en het erbij laat zitten?


En geeft deze vraag tegelijkertijd het antwoord?
Want zeg nu zelf,
quilten hoeft toch geen strijd te zijn?


En,
ik wil 'm ook zo graag doorquilten,
ben zo benieuwd,....

Fijne dag vandaag,
en,
groetjes van Goof.



11 opmerkingen:

coby van den hof zei

Hij is prachtig ,met of zonder bruin randje

Conny's-blog zei

Hij is zo mooi, maak hem af waar jij blij van word.......liefs.Conny

Annelies zei

Uit ervaring weet ik dat je jaren aan een quilt kunt werken, zonder dat het vervelend wordt. Mijn projecten mogen ook nooit het predikaat UFO krijgen, alleen maar Work In Progress !
Succes !

Margot zei

Tja als je stopt met patchen dan zou het wel eens een quilt kunnen worden als je de
quilt steekjes gaat zetten. immers , er ligt al prachtige " achterkantjes " op de foto's te zien !!!


Immers , het is een QUILT als het _QUILTSTEEKJES_ heeft !!
Quiltgroetjes van Margot

Bernadette van gils zei

Ze is mooi met of zonder bruin randje, gewoon doen wat voor jou goed voelt. En nee, er is geen tijdslimiet waarin een quilt af moet zijn.
Succes met keuzes maken.
Fijne feestdagen samen en een gezond 2022.
Hopelijk met nog heel veel quilverhaaltjes van jou
Groetjes
Bernadette

Rebecca zei

#1 If you are still working on the quilt it is not a UFO but a WIP ( work in progress) It can be in progress a long long time.
#2 As a work in progress it can change, grow or decrease to meet your taste and pleasure.
#3 I like it without the brown border and next to that lovely print you show with it.
#4 If there is no joy in continuing to create this lovely piece call it done and have some joy in the finished piece and the journey so far. Cause lady you can tell this one has been a journey.
Wishing you and yours a healthy and happy holiday and anticipation of the possibilities in a new year

Annemieke zei

Hoi, had zoiets wel willen kunnen zeggen als die Rebecca hierboven 😊 mooi gezegd, dus dat bedoel ik ook.
Ik vind hem zonder al prachtig en in evenwicht.
Fijne dagen
Annemieke

Rosemary B❤️ zei

Absolutely beautiful Ingrid.
I always stop when I can not decide the next row.
I love the red edge, but the blue is so so precious too.
Merry Blessed Peaceful Christmas 🌟

Floor zei

Tja... een ufo kan natuurlijk jaren lang een ufo zijn, er is geen tijd aan gebonden.
Zelf vind ik het na een bepaalde tijd wel genoeg.
Dan ga ik hem gewoon snel afmaken en laat andere dingen liggen.
Maar ja, jouw mooie quilt is denk ik nog lang niet af als het bruine randje er aan zit.
Dus zou ik zeggen, gewoon die brede rand er aan zetten en gaan genieten van het quilten.
Het moet tenslotte leuk blijven, met een hobby moet het nooit echt moeten worden.
Succes met de keuze die je gaat maken, maar ik denk dat je hem al gemaakt hebt.

Coby Breitner zei

Volgens mij wel gelijk hoor het bruine randje eruit. Wat een verschil!
Ik wens je heel fijne gezellige Kerstdagen en hoop op een mooi quilterig 2022!
Groetjes Coby

Chookyblue...... zei

Keep going on it...... Time frame doesn't matter.... It's such a pretty quilt.... Not sure about the brown border. Everything else is so colourful and pretty.... .