maandag 27 juni 2022

"Kijkjes op de afgelopen week"

 


Goedemorgen lieve allemaal,
of er nog gehext wordt?

Jazeker,...

Het ging niet zo hard deze week want het was gezellig druk in de winkel met veel klanten, en dat zorgde ervoor dat er veel stoffen gesneden werden,
ook voor en na de openingstijden.


William Morris,
uit de complete collectie 'Best of Morris' van Barbara Brackman & Moda,
 vloog de winkel uit, 
en gelukkig kwam er ook heel veel binnen,...


Zoals deze nieuwe stofjes geïnspireerd op het boek van 'Little Women' 
oftewel in het Nederlands 'Onder Moeders Vleugels'

( En ja, daar heb ik ook wat voor 'de tussendoor voor ooit hexjes' van afgesneden,...)


En ook van deze,...


;o)

Het was de week van de nieuwe kersstoffen,
allemaal ruimschoots op tijd voor alle quiltsters die graag 'Christmas in july' vieren.


De prachtige collectie van Bunny Hill,...


en,


'Christmas Faire' van Cathe Holden.

En ja,
als je op Instagram/Facebook 'zit',
heb je ze al bij me gezien,
maar in de winkel hoor ik vaak van quilters dat ze daar niet 'op zitten',
en dat ze wel heel graag het blog lezen.
Vandaar een klein kijkje op de nieuwe stoffen.

De schatting is dat er in de Supergoof Quiltwinkel zo rond de 1400/1500 stoffen zijn.
Het is inmiddels een mooi assortiment geworden.
:o)

Uhm hexjes???

Zoals je op de eerste foto met Gootje al zag heb ik wat hulp gekregen


 van de teckelina's.


Dat zorgt voor gezellige plaatjes,...
Hoi Olijf!

Olijf is zo'n kleine friemel,
die kan er nog makkelijk bij als ik m'n dienblaadje op schoot heb.


En ja,
dat grote bot is van Olijf en heeft ze er even zelf bij gelegd.


Inmiddels is er een klein voorraadje van hexjes gemaakt,
en op de achterkant van een quilt,
ziet dat er zo uit,


ik word er blij van,..
;o)

Fijne maandag lieve allemaal,
en,

groetjes van Ingrid.







3 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Wat een lieve hexjes hulpjes heb je toch. En altijd gezellig om een verhaaltje van je te lezen.
Zoveel stofjes in jouw winkel 😱😱 daar kun je in een dag toch niet uit kiezen .
Had je dat ooit gedacht toen je begon met verkopen van je eerste eigen patroon???
Ik wens je een fijne maandag en hoop nog veel mooie hexjes voorbij te zien komen
Groetjes
Bernadette

Floor zei

Wat heb je weer een prachtige stoffen ingekocht Ingrid.
Ik "zit" dan wel op Insta, maar vind je blogjes heel wat leuker hoor.
Die stof van Morris, geen wonder dat ie de winkel uitvliegt, die is zo mooi!
Leuk die vrolijke hexjesballen die je maakt.
Gaat ook best lekker met de hulp van de teckelina's.
Olijf vindt het maar saai al die hexjes op de foto, een kluifje is toch veel mooier? (en lekkerder)

Coby Breitner zei

Jahoor ik lees graag blogs, ahum maar dat weet je wel he Ingrid. Gezellig met die twee heerlijkheidjes erbij. Ben benieuwd wat de plannen zijn met de hexjes? Hoe gaat het met de verhuizing....
Fijne week groetjes Coby