vrijdag 8 juli 2011

S.O.S.

 
100_1939

De teller staat nu op 5200 vingerhoedjes.
Het is een aardig 'lappie' aan het worden, en voelt ook heerlijk aan. Dat is dan het enige wat er te vertellen valt, want met alle verhuisperikelen zijn er niet veel hoedjes bijgekomen,…
Het quilten staat zowiezo op een laag pitje.

Soms kijk ik rond in het nieuwe oude huis, waar zoveel quilts hangen & liggen. En dan snap ik eerlijk waar niet, dat ik ooit tijd en zin had om zoveel van die enorme joekels met de hand te maken. Het lijkt net of dat allemaal in een vorig leven was.

Het is duidelijk, de hoedjesfamilie krijgt er geen leden bij, maar gelukkig zijn ze wel erg leuk om naar te kijken. Zelfs als ze van pure ellende het raam uitgegooid worden.

100_1900

Mijn DH roept al maaaaanden dat al die hoedjes aan mekaar, van een afstand op een oud muurtje lijken. Als ze zo uit het raam hangen, van 't nieuwe oude huis uit 1634, dan kan ik dat alleen maar beamen.
Zo, dat was mijn hoedjesellende.

Vertel eens, hoe zit het met jouw vingerhoedjes?

Schiet je al een beetje op, of zit je net als ik ook te worstelen met een vreselijk vingerhoedjesdieptepunt? En,… als jij van al dat gezeur helemaal geen last hebt, en fluitend een vingerhoedjeslappie van ruim 6000 stuks in mekaar hebt geflanst, vertel dan alsjeblieft hoedat je dàt in hemelsnaam hebt gefikst, want daar ben ik ontzettend benieuwd naar!

Hellup!!! Waar is m'n inspiratie??? Iemand een idee????

Fijn weekend allemaal!

Ik ben met m'n collega de ooievaar op stap, en heb gelukkig een goed excuus om niet te  kunnen quilten,…

Dit is een verhaaltje dat eerst op www.supergoofweb-log.nl stond. Ik ga proberen om wat verhaaltjes van weblog die daar nog staan, over te plaatsen,... ben benieuwd!
De reacties kan ik waarschijnlijk niet mee verhuizen,...

2 opmerkingen:

Silvia zei

Uauahhhhh!!: How can it be there is no reaction in this lovely an d gorgeous quilt!!!. Congratulationsssssss !!!
Have a nice Crhistmas and a Happy New Year 2012,
Hugs

Ramona zei

So inspiring!!! I see why you call it a virus!! Now I have looked at your friends tumbler quilts and am struggling to decide which colors I want to use - reds, blues, greens, pink and brown, pink and green, red-white-blue? I loved the black and white one but I know I don't have as many of those fabrics as some of the other colors.