zondag 29 december 2013

"Het Laatste Verhaaltje"


Zo op het randje van 2013 een berichtje van Bregje en mij.

Wij willen jullie samen,
 bedanken voor alle lieve reacties en mailtjes van het afgelopen jaar.
Eigenlijk,
niet alleen van 2013,
 maar ook van 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, en 2012.
Wij hebben er van GENOTEN.
Want wat hebben wij samen een ongelooflijk groot en LIEF lezerspubliek.

Dit is al weer het twaalfhonderd en zesde verhaaltje,
en
tevens ook het allerlaatste.
Niet alleen van 2013 maar ook van dit Supergoofblog.

Dank jullie wel dat jullie zo trouw hier kwamen lezen.

Bregje en ik wensen jullie alle goeds toe voor 2014.
Maak er een geweldig jaar van.

Een hele grote
en heel veel lieve

192 opmerkingen:

Rita zei

Dank voor al je lieve en inspirerende verhalen, jammer dat je stopt maar begrijp het wel. Heel veel lieve groetjes, Rita

Josee Kool zei

Veel goeds Ingrid, Bregje en de rest van jullie gezin. Ik heb genoten van de vele verhalen en quilts.

ineke zei

Hele fijne jaarwisseling en goed gezond 2014.
Groetjes ineke

Willeke zei

Ingrid, dank je wel voor het delen van al je verhalen. Het was gezellig om te lezen en inspirerend ook. Ik wens voor de toekomst het allerbeste voor jou en je gezin.
Wie weet kom ik je hier of daar nog eens tegen.
Groetjes Willeke

Marja zei

Ik wens je alle goeds!

Groet,

Carolien zei

Hallo Ingrid, jij ook alle goeds voor 2014 gewenst! Ik zal je blogverhalen missen, maar dank dat we je tot nu toe mochten volgen in blogland. Het ga je/jullie heel goed!!!
Groetjes. Carolien

neeftje zei

Jammer dat je stopt, je bloggersblokje komt er nog aan, bedankt voor je leuke verhaaltjes!

Heleni zei

Heel jammer dat je stopt maar ik snap het zeker wel.
Bedankt voor al je geweldig leuke, lieve, ontroerende en echte verhalen.
liefs, Heleni

Wilma Kuin zei

Lieve Ingrid, dankjewel voor al je mooie en lieve verhaaltjes,... Ik zal je vreselijk missen!!
Voor jou een heel goed 2014, meisje,...

Floor zei

Voel veel teleurstelling nu.... Supergoof stopt met haar leuke verhaaltjes.... hoe moet dat nu verder? Blogland valt in een diep gat hoor.... zo jammer dat we jouw verhaaltjes niet meer kunnen lezen!
Ik heb er heel erg van genoten, en zoals je al begrijp vind ik het zo jammer dat dit je laatste stukje is.
Misschien bedenk je je nog eens en mogen we weer genieten.
Maar goed, je maakt je eigen keuzes, en die moet ik respecteren... alleen nog even wennen aan het idee.
Ik wens jou en iedereen die je lief is (dus ook Bregje) een heel fijn, gelukkig en gezond 2014!
Liefs,
Floor

Quibi zei

Ingrid, ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014. Bedankt voor het al die jaren mee mogen lezen met je verhaaltjes en het zien van je prachtige quilts.

Judith zei

Hè? Wat nu? En al die lezers snappen het? Ik niet zo goed, maar als dit jouw keuze is, is dat natuurlijk helemaal hartstikke goed. De aller beste wensen voor 2014, voor jou en je gezin! En ik zeg gewoon tot ziens!

Marianne zei

Ingrid, Bregje, kattenfamilie en verdere leden van het gezin. Een goed en gezond 2014 toegewenst.
Ik zal je blogverhalen missen. Kan me voorstellen dat er ook andere prioriteiten zijn.
Hartelijk dank voor je lieve en ontroerende verhalen. Het quilten kreeg door jouw inspirerende verhalen extra glans. Dank dat we je zo lang mochten volgen. Het ga jullie goed!!
Lieve groet, Marianne K.

jolanda zei

Heel erg jammer dat je stopt met dit blog. Juist zo gezellig die verhaaltjes over het wel en wee in het supergoof gezin. Ga je ergens anders op het net op een andere manier verder misschien? Of is dit echt het laatste dat we van je horen... nee toch??
Natuurlijk begrijpen we het allemaal wel want het kost ook enorm veel tijd dat bloggen. Vandaar dat ik het ook bij een paar berichtjes per maand hou. ;-) Misschien ook een ideetje voor jou... gewoon zo af en toe even een kleine update. :-)))
Hoe dan ook... graag wil ik jou en je gezin + die lieve Bregje waar ik groot fan van ben een heel goed uiteinde wensen en voor het nieuwe jaar heel veel liefde, warmte en gezondheid.
Hopelijk toch tot ergens in 2014!!!
Liefs, Jolanda

Unknown zei

Wat ga ik je verhaaltjes missen .
Jammer heel jammer maar het uw beslissing en dat moeten we respecteren .
Ingrid het ga je goed wens je ook een fantastisch 2014 en nog veel plezier met je hobby patchwork .
Marijke(Belgie)

Deb @ Frugal Little Bungalow zei

I just discovered your blog not too long ago and spent a week or so when I had the time going through the entire thing over the years :) I loved it :) So I hope that you just take a break perhaps but do not entirely stop...

Ineke zei

Hi Ingrid,

He wat jammer, dacht ik meteen dat ik dit las. Maar je zult er wel een reden voor hebben. Dus nu nooit meer: heb je al bij Goof gekeken wat ze nu weer voor moois heeft gemaakt. Ik wens je het allerbeste en een heel mooi en gezond 2014 samen met hen die je lief zijn.

Groetjes Ineke

Annelie zei

Wat ontzettend jammer dat je stopt met je verhaaltjes hier op het blog.
Ik lees ze altijd ontzettend graag.
Ook ik wens je een goede jaarwisseling en alle goeds voor 2014 (ook voor iedereen die je lief is natuurlijk.)

Groet Annelie

Annelies zei

Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2014 ! Succes met alles wat je doet.

Francis Gortmaker zei

Dankjewel voor alle blogjes, een goed en gelukkig 2014!

Jana zei

Ingrid, thank you for the beautiful moments spent in your company. In 2014 I wish you and all your family health, happiness and contentment.
Greetings from Prague,
Jana

Ineke Original zei

Dank je wel voor je heerlijke verhalen. Wat zal ik ze missen. Ik wens je in ieder geval een fantastisch 2014 toe.
lieve groet,
Ineke van den Akker

Saskia Smit zei

Voor jou en je dierbaren ook een goed 2014. Bedankt voor de vele jaren leesvoer en inspiratie.

Nina Hobbysite zei

O, wat jammer. Ga je mooie verhalen en quilts missen. Maar gelukkig nieuwjaar.

Sjoukje zei

Jammer, ik ga ook je verhaaltjes missen! Ik heb heel veel van je geleerd en zal nog regelmatig even terugkijken op het blog. Ik wens je alle goeds voor de toekomst!

Ik ben Esther zei

He wat??? Ik geloof het niet dus lees je blogje nog eens...nee het staat er echt je gaat stoppen met bloggen...heb ik iets gemist in de afgelopen tijd?? Het komt voor mij totaal onverwacht en vind het heeeel erg jammer,ik geniet altijd zo van alle verhalen,ik lees al jaaaaren mee,ook op je andere blog al.
Lieve Goof wat komt dit onverwacht !!
Als ik het lees ben ik de enige niet en dus hoop ik met de rst mee dat dit een tijdelijk stoppen is en meer tot ziens dan goodbey !!
Lieve Goof een heel fijne jaarwisseling gewenst ook voor Bregje uiteraard !!
Groetjes Esther

Romelia's Cottage zei

Zo, dit is even schrikken zeg! Maar je zult vast een goede reden hebben voor dit besluit.
Ik zal je verhaaltjes en inspiratie zeker missen.
Ik wens jou en je gezin alle goeds voor 2014!

Lieve groet, Wendy

idaviltcreatief zei

Wat abrupt en zo plotseling. Moet het even verwerken hoor......jammer maar uiteraard zullen we je besluit respecteren. Hier gaat een SUPERGAAF blog verloren.
Een goede toekomst gewenst, en mocht je je bedenken kom dan graag terug!

Anoniem zei

Hé? Wat lees ik? Stoppen met bloggen??? Wat jammer!!!
Het was telkens jouw blog die ik als eerste in quiltblogland opzocht...
Natuurlijk heb ik alle respect voor je beslissing; dit einde is gewoon ineens onverwacht. Misschien waren de verhaaltjes voor mij en nog voor vele andere lezers van je blog een beetje vanzelfsprekend geworden, vergetend hoeveel werk dit soms is. Hierbij wil ik je dan ook van harte bedanken dat we al deze jaren mochten meegenieten van jouw prachtige quiltwerken, de vele praktische tips en inspiratie die we hierbij kregen en uiteraard ook jouw unieke verhaaltjes met af en toe een tikkeltje levenswijsheid.
Ik wens je het allerbeste, ook voor iedereen die je lief is en natuurlijk nog een dikke knuffel aan Bregje!
We gaan je missen...

Vele groetjes uit Denderleeuw, België
Peggy

Ineke zei

Erg jammer dat je stopt, maar wel begrijpelijk!!! Ik wens je samen met je gezin, Bregje natuurlijk ook een superfijn 2014.

Liefs, Ineke

Phyllis zei

Jammer! Echt zo jammer! Ik zal dit zoooo missen, heb ervan genoten de afgelopen jaren. De verhalen, de foto's het wel en weel.
Dank voor alles! De beste wensen voor jullie allemaal, voor 2014 en verder.
En... until we meet again!

Agnes zei

Jammer, jammer. Wat heb ik ervan genoten en wat was het inspirerend. Heeft natuurlijk een reden. Heb in ieder geval respect voor het besluit.
Het ga je goed!

Willy zei

Drie keer gelezen en het staat er echt. Jammer! Je zult er goed over nagedacht hebben. Ik heb ooit zitten huilen toen Dees met haar blog stopte, ze is gelukkig teruggekomen. Ik schrok toen wel van mezelf dat ik zo reageerde. Wie weet kom je ook nog weer terug in het blogwereldje. Ik wens je alle goeds toe. Bregje natuurlijk ook. Lieve groet,

Kath zei

Well thank-you Ingird for your lovely blog, which I have enjoyed for some years. I shall miss you and I will miss Bregje even more :-)
Aunty Kath sends a big kiss for Bregje's nose XX

marion zei

Lieve Ingrid...ook ik ga je missen met alles wat bij jou vandaan komt.
Maar wens je heel veel geluk...heel mooi 2014 toe!
Voor Brechtje en je hele gezin en ...je lieve moeder!
grt.Marion

Debra zei

So sorry to hear you are stopping your blog. I love your stories, your quilts and your dear pets (kitties and Bregiel). Your blog is the first blog I started reading and inspired me in so many ways. Inspired my quilts, my interest in your culture and inspired me to start my own blog. Your stories and humor will be greatly missed. All the best to you and your family. Your readers will be here waiting should you decide to return once in awhile. Happy 2014.

Anoniem zei

Life will never be the same. Het was een genot om je blog te volgen.
Alle goeds gewenst voor de toekomst!
Groet van Janet

Wilma zei

Shocking! Zo jammer! gelukkig kunnen we nog verhaaltjes teruglezen.
Heel veel geluk, gezondheid, gezelligheid en creatieve uurtjes gewenst voor de toekomst.
Ik zal je verhaaltjes en mooie/leuke foto's missen.
Lieve groetjes
Wilma

Sis Voorn zei

Ik wens jou en je familie veel gezondheid en geluk !

Anoniem zei

O, wat ontzettend jammer. Ik heb je berichtje 2x teruggelezen, maar het was echt zo. Hoop dat er geen nare toestanden aan ten grondslag liggen. Je bent ooit nog eens gestopt en.....ook weer begonnen. Daar hoop ik maar op. Ik zal je inspirerende foto's en verhalen missen. En ik ben zo benieuws wat er van je Dancing Dollies is geworden?? Toen die quilt af was verdween hij ook van je blog. Ik ben naar 2 trunk-shows van je geweest in de hoop hem tegen te komen, maar helaas. Heb nooit de eer gehad om hem in het echt te zien. Lieve Ingrid, dank voor alle mooie momenten. Moet nu even verzinnen wat ik als eerste opstart als ik op het web zit, want ik begon elke dag met jou. Liefs, Lianne

Anoniem zei

Ik lees het en nogeens en nogeens, ja het staat er echt. Oh wat zal dat een gemis zijn.
Ik werd er altijd vrolijk door. Je zal best een goede reden hebben.Ik wens je alle goeds toe.
Gr marion

RLL zei

Bedankt voor het mogen mee-leven- genieten van je blog.
Wens je alle geluk van de wereld toe met iedereen die je lief is!
Ga je missen...

ALISON zei

So sorry that you will be leavig.......your quits are all amazing...I am always wondering how you manage to make each one so beautiful.....Hope to see you again...ciao Alison

KijkDaarIs zei

Wat is dit nou weer???
Ik snap er niks van...het was al wel stilletjes hier..en dacht..misschien neemt faceboek wel veel tijd in beslag....
Jammer jammer...kan ik helemaal niet zien hoe je sterretjes worden...geen nieuwe werkjes....
wie weet bedenk je je nog...zoniet.. :0 (
Dan het allerbeste voor jullie allemaal...en misschien tot gauw .?...

vrouw Hommel zei

Dag lieve bregje en ingrid,het gaat jullie goed en ik ga jullie missen,lieve groet

Our photos zei

Ik wens jou en je familie veel gezondheid en geluk , ik zal al je mooie Quilts missen.
Groetjes, Sonnja

christine zei

een knuffel voor jullie beide groetjes aan je maatje en de kids.
christine

marcella zei

we zien elkaar vast wel terug in het echte leven. Voor nu een heel fijne jaarwisseling en voor straks: TOT ZIENS!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Het blijft altijd leuk bij je te komen lezen! Jij ook een fijne jaarwisseling en een geweldig en gezond nieuw (quilt)jaar!
Groetjes, Cisca

Julierose zei

I will miss you and your stories...fare thee well friend...hugs, Julierose

Wilma zei

Echt het laatste verhaaltje?! Bedankt voor je quiltverhalen. Het gaat je goed! De beste wensen voor jou en iedereen die je lief is.

Annie zei

Ik kan wel janken, wat vind ik het jammer dat je stopt.
Heb altijd zo ontzettend genoten van je verhalen en de mooie foto's.
Bovenaan de favorieten stond SUPERGOOF!
Ik wens je alle liefs en hoop toch dat je ooit weer terug komt.

Lieve groet, Annie

.
Ik wens je alle liefs en hoop toch dat ooit weer terug komt.

Hanne zei

You will be missed! Wishing you all the best :-)

Unknown zei

Erg jammer dat we in de toekomst niet meer van je inspirerende verhalen kunnen genieten. Maar ik heb respect voor je besluit. Ik wens jou, Bregje en natuurlijk de rest van je gezin een heel gelukkig, gezond en creatief 2014.
Liefs,
Linda

Unknown zei

Erg jammer dat we in de toekomst niet meer van je inspirerende verhalen kunnen genieten. Maar ik heb respect voor je besluit. Ik wens jou, Bregje en natuurlijk de rest van je gezin een heel gelukkig, gezond en creatief 2014.
Liefs,
Linda

paulette zei

You and your wonderful quilts and stories will be sorely missed!! Wishing you the VERY best!
P

Anoniem zei

Wat????????????????? DAT KAN NIETTTTTTT oh jawel t kan,maar wat zal ik jullie missen ♥♥♥ dankje voor al je lieve vermaak /verstrooing,prachtige werk je humor je liefde (pfft zei ik dat?? jawel kan mij t schelen...bedankt lieve gekke supergoof.....wat zul je n tijd overhouden om een quilt voor mij te maken whoehahahahahahah grapje....liefs dikke zoen!! Hil

Cora Hoekstra zei

Ingrid, dank je wel voor je inspiratie, en vooral ook voor de manier waarop je hebt het overgebracht. Alle goeds voor 2014 en verder.....Ik zal het missen.

Karen H zei

I am so sad to hear that this is the end of your blog. I've enjoyed your stories, quilts and pictures of Bregje. Thank you so much for sharing and I hope maybe one day Supergoof will be back!

All the best to you in 2014 and I wish you many hours of happy sewing!

Yvonne zei

Heel jammer, heb genoten van je leuke verhaaltjes. Wens je in ieder geval voor de toekomst heel veel gezondheid, geluk en quiltplezier toe. Het ga je goed!

Carin Wijnand zei

Haije "Supergoof" !

Julia zei

Ingrid, I can hardly believe that you are closing your blog...I am so sad, you will be missed so much.
You have been such an inspiration to everyone.
Best wishes for what ever you do in the future.
Julia ♥

Krista zei

We gaan je mooie foto's en prachtige quilts missen. Ik wens jou en al je blogvolgers alle liefs voor 2014.

erika zei

Hè, wat jammer nou!! Ik zal je leuke en humorvolle verhalen missen.
Veel geluk voor de komende jaren en wie weet...... krijgen we toch nog eens de gelegenheid om je verdere belevenissen te lezen. En een dikke aai voor Bregje.
groeten, Erika

Anoniem zei

Is dat even schrikken, geen Super Goof blogje meer. Ingrid, ik wil je ook heel hartelijk bedanken voor alle mooie verhalen, foto's en inspiratie die je mij gegeven hebt. Het gaat jullie goed. Groetjes Wilma

Rian zei

Dankjewel voor alles wat je wilde delen. Niet alleen je blijde momenten, maar ook de verdrietige dingen bij ziekte en verlies. Ik vond het heerlijk om even langs te komen op je blog, omdat je zo heerlijk schrijft. Dankjewel en ik wens jou, je gezin, je moeder en Bregje alle goeds toe!

Oja, het recept van je aardbeientaart ligt in mijn kookboek en is ook hier favoriet. Als ik hem weer eens maak, dan zal ik zeker aan je terugdenken.
Alle goeds toegewenst! Dag Ingrid.

Ageeth Dorsman zei

Ik en met mij vele anderen gaan jouw vehaaltjes en natuurlijk ook Bregjes inbreng hierin heel erg missen. Maar ik begrijp het volkomen. Ik wens je een mooi, liefdevol, gezond en vooral ook creatief 2014 (en voor Bregje veel knuffels en koekjes) en wil je laten weten, hoe bijzonder inspirerend jouw blog voor heel veel quilters was. Bedankt hiervoor, je hebt er velen door enthousiast gemaakt voor deze heerlijke vorm van creativiteit.
Lieve groetjes vsn Ageeth

EllyvD zei

Dag Ingrid, jammer dat we je leuke verhaaltjes en foto's moeten gaan missen. Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is. Bedankt voor alle leuke berichtjes en het allerbeste voor 2014.
Groet, EllyvD

Wendy zei

I had to read this post twice, and am so sad that you are no longer going to keep writing on your lovely blog. I have been so inspired by your lovely quilts and the stories you tell. And I also fell in love with your great big furry friend! He is so stunning! Even though I am sad that you will no longer be blogging I wish you and your family well not only in 2014, but forever. May you always have love, laughter and happiness in your life. Best wishes to you!

Marie-Anne-José zei

Wat jammer nou, wat gaan we dat nu allemaal missen. Hopelijk ga jij het ook heel erg missen en kom je toch nog terug. En wat die anderen begrijpen... Ik begrijp er niets van.
Maar ongetwijfeld zul je er een reden voor hebben, hoop alleen dat er niets ernstigs is.
Ik wens jou en je familie alle goeds toe voor de toekomst en nog heel veel quiltplezier!
Groetjes Marianne

Eressea zei

Ontzettend bedankt voor alle fantastische verhalen van de afgelopen jaren! Je hebt zoveel mensen overspoelt mer inspiratie!! Heel jammer dat je nu stopt, ik ben namelijk erg benieuwd hoe de Phebe en Love Entwined gaan worden, samen met alle andere fantastische lopende projecten! En ik zal je schrijfsels ook gaan missen! Alle goeds gewenst voor 2014 en alle jaren daarna! Liefs, Monique

Rose Marie zei

I have been an admirer of your blog for the last 7 years. You will be greatly missed but we must respect your decision to stop. Thank you for inspiring us all these years. Enjoy your quilting!

Rose Marie zei

I have been an admirer of your blog for the last 7 years. You will be greatly missed but we must respect your decision to stop. Thank you for inspiring us all these years. Enjoy your quilting!

Martine zei

Snap er niets van maar het ga je goed en blijf vooral mooie quilts maken.

Raewyn zei

I too have enjoyed your blog and wish you all the best for 2014! Happy stitching!!

Marijke zei

Lieve Ingrid, zal je inspirerende blog ontzettend missen, je altijd mooie verhalen over het leven recht uit het hart met de leuke foto's van quilts, je thuis en natuurlijk Bregje.
Hoop dat het je goed gaat, ik wens je een gezond, liefdevol en creatief en zorgen vrij 2014!
Lieve groetjes van Marijke

Jeanneke zei

In 2007 begonnen als Supergoof en nu, in 20013, is je 'Blogverhaaltje' uit.
Je krijgt van mij het predikaat Superg@@f!
Voor alles is een tijd...
Alle goeds gewenst!
Groetjes,

Jeanneke.

Linda zei

I have loved your blog and wish you the best! I made my scrap quilt for 2013 after your tumbler quilt in red/pink/white..only mine has 2013 pieces..thanks for all the inspiration! Linda

quiltingmieke zei

piep hey meid, voor mijn ontbijt even de FB open....en lees ik dit....snik...ga je ZOOOOO missen, je inspireerde me zo met je verhalen en prachtige werk!
Hoop dat er niks ergs is, en wens je een heel gezone, gelukkig nieuwe jaar toe , en een dikke knuffel extra voor Bregje knuf Mieke

Herma zei

Lieve Ingrid, bedankt voor zoveel leesplezier en inspirerende verhalen en foto's. Ik wens jou en je gezin en Bregje alle gogds en gezondheid voor het komende jaar en jaren.
Groetjes Herma

Irena zei

heel veel liefs irena,bedankt

Unknown zei

Bedankt voor dit geweldige blog,
ik zal het zeker missen!
Het ga je goed,
liefs Berbel

Tilly zei

Bedankt voor alle mooie verhalen, wens je een goed 2014 toe en succes met alles wat je wil gaan doen. groetjes Tilly

GRANNY'S HOUSE zei

Heel jammer Ingrid, maar volkomen begrijpelijk, ik heb je verhaaltjes altijd met ontzettend veel plezier gelezen, leefde met je mee in goede en slechte tijden en zal het missen, maar het slokt ook ontzettend veel van je tijd op, tijd die je eigenlijk niet hebt, want het quilten schiet er dan bij in en dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik zie je vast en zeker nog op faceboek en wens jou en je familie een liefdevol, gezond en een gelukkig 2014, het ga je goed.

Knuf Ines

Anoniem zei

Lieve Supergoof en Bregje,
Dank jullie wel voor al die jaren mooie verhalen. Ik ben van jullie gaan houden en zitten in een speciaal quiltplekje in m'n hart. Alle goeds wens ik jou en je gezin. Speciaal ook voor je Mam, ik hoop dat je ze nog heeel lang mag hebben.
Dag lieve Ingrid!
Hartelijke groet van Annette, Delft.

Bizzy Martine zei

We zullen je missen!!!!
Ik wens jou, je familie, Bregje en de poezenfamilie een heel gezond en gelukkig 2014!!!!
Grtjs en tot snel, Martine xxx

Boites et Bobines zei

Wat jammer dat je ermee stopt.
Het allerbeste voor jou en je gezin in 2014 !
Veel liefs

Jeanine

Marly zei

Bedankt dat je zo lang je handwerk verhalen hebt willen delen. Het is fijn geweest om je blog de afgelopen half jaar te lezen. Het ga je goed.

Bed, breakfast en quilts zei

Als je maar wel blijft quilten! Een mooi blogloos 2014 toegewenst, Karen

Anoniem zei

Mag ik er ook nog bij ;)?
Ik ga je verhaaltjes en jou missen Ingrid!!
Dank je wel voor alles, hopelijk komen we elkaar nog eens tegen!!!!!
Enne, mocht je je bedenken, dan weet je dat je altijd weer terug mag komen in Blogland, hè! Dikke knuffel, lieve groet en alle goeds voor de toekomst van Lupineke

Anoniem zei

Het lijkt wel of er steeds meer mooie en waardevolle dingen verdwijnen uit de wereld..... Lieve Supergoof, wat heb ik al die jaren genoten van alles wat je aanbood! Van je inspiratievolle foto's, vele tips, aanmoedigingen voor ons als bloemenmeisjes, je (h)eerlijke meningen, je vreugde maar ook je frustraties en diepe zorgen om je familie en gezin. Je enorme productiviteit en inzet, je vele verrassingen die ineens verschenen als ik Supergoof Quilts aanklikte op mijn favorieten-balkje. Je bent een enorm waardevol en mooi mens. Een geweldige vrouw, die heel wat heeft uitgedeeld de afgelopen jaren aan duizenden mensen die ze niet eens kende.
Heel veel dank voor alles, ik wens je alle goeds en zegen toe, en zal je nooit vergeten, maar wel enorm missen!!
Warme groet uit Krimpen, Annette

nadia zei

Lieve Ingrid, bedankt voor al die jaren leesplezier en de prachtige plaatjes die je altijd plaatste bij de berichten! Het ga je goed en ik wens jou en je dierbaren alle goeds voor het nieuwe jaar!

Marians Quiltblog zei

Wat zal zo' n besluit lastig zijn geweest. Heel erg bedankt dat we hebben mee mogen leven en beleven. Je verhaaltjes zijn alsof je bij jou aan de keukentafel zit. En je quilts zijn een inspiratie voor heel quiltend Nederland. Voor 2014 geluk en gezondheid toegewenst. Maak er weer een mooi quiltjaar van!

Phebe and Jane zei

Jammer, ik ga je verhaaltjes missen. Ik wens je het allerbeste toe!
Groetjes,
Marian

Quiltlia zei

Nou Lieve Ingrid dan sluit ik me maar aan aan de lange rij met lezers die het allemaal jammervinden dat je stopt met bloggen.Dat vind ik namelijk ook ,maar blijf ALJEBLIEFT quilten dan zien we hier of daar vast wel weer iets verschijnen.
Een hele fijne jaarswisseling met iedereen die je dierbaar is en een heel creatief en gezond 2014.
Groetjes Lia

bep zei

Het allerbeste Ingrid,
Bep

Anoniem zei

Lieve Ingrid,
Wat vreselijk jammer dat je stopt, ik zal je verschrikkelijk missen, jouw blog staat bovenaan in mijn favorieten en ik heb er van genoten al die jaren, je bent zo'n inspiratie geweest en je schrijft zo leuk, ik werd er altijd helemaal vrolijk van. Maar ik respecteer je besluit en hoop dat je misschien ooit nog eens terug komt. Heel veel geluk en gezondheid voor jou en je dierbaren en een heel gelukkig 2014 gewenst !
Veel liefs van Els Pelt

ans scheepens zei

Ook ik moest je blog twee keer lezen om het te geloven.
Door jouw blog, heb ik kennis gemaakt met de blogwereld.
Die van jou stak er met kop en schouder boven uit. Bedankt daarvoor, ik zal je leuke verhaaltjes missen. Vooral die over je moeder. Dat kwam me zo bekent voor.
Ik wens je alle goeds toe voor de toekomst samen met je familie, vrienden en dieren.
Ans

ans scheepens zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Judith zei

dank je wel voor al je mooie, ontroerende, inspirerende en humorvolle verhaaltjes! een heel goed 2014 voor jou en je geliefden :0)

frameless mind zei

Als volger vanaf het allereerste uur ga ik je blog zeker missen!
Bestaat er ergens een "Quilters Hall of Fame"? Daar hoor jij alleszins tussen te staan.
Jij hebt het quilten op zo'n positieve manier over gans de wereld uitgedragen.
Daar heb je héél veel mensen diep gelukkig mee gemaakt. Dankjewel hiervoor.
Ingrid, ik wens je het allerbeste voor de toekomst.
Groetjes, Liliane

Ritainquiltland zei

Bedankt voor al je leuke en gezellige verhaaltjes.
Hopelijk verdwijn je niet helemaal van het wereldwijde web en komen we je nog eens tegen.
Voor nu wens ik jou en je familie veel goeds voor de toekomst.

carla zei

Ontzettend bedankt voor al je mooie Blogjes.Het zal voor mij stil worden zonder je verhaaltjes.Veel liefs voor de toekomst voor de hele familie en wie weet tot ziens.

Sakae Yoshihara zei

Thanks for showing beautiful quilts this year.
Have a happy New Year!! :)

Birgitte aka Bietje zei

Wat jammer dat je met je verhaaltjes stopt, ik genoot er altijd zo van. Maar je zult er je eigen reden wel voor hebben.
In ieder geval hartelijk dank voor de inkijk in je leven en naar je quilts, in je inspiratie en dank voor de heerlijke tijd die ik had met het lezen van je verhaaltjes. Alle goeds voor 2014 en voor daarna.

Annette zei

Bedankt voor het delen van je verhalen en je super leuke quilts! En veel quiltplezier voor het nieuwe jaar!

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Begonnen als Supergoof, nu verder als Ingrid?
succes
groetjes
Wietske

Maria zei

Wat jammer, en hoop stilletjes dat er toch nog een vervolg komt, het beste en vooral BEDANKT voor je verhaaltjes,
Groetjes,
Maria.

Anoniem zei

ook ik las stilletjes mee, ook omdat ik zelf geen blog heb, ik zal je missen,met je leuke ,mooie,ontroerende verhaaltjes, voor Bregje een hele dikke knuffel,en ik wens je alle goeds liefs Corrie

Ans zei

Wat moet ik hier nog aan toevoegen. Ook voor mij was je een inspiratie een voorbeeld een leuke verhalen schrijfster, zo kan ik nog wel even doorgaan met vertellen wat je voor mij betekend. Nou meen ik mij te herinneren dat je wel eens eerder zo'n besluit hebt genomen en dat je daar gelukkig weer op ben terug gekomen. Daar reken ik nu weer op, want ik kan echt niet zonder de SUPERGOOF verhalen! Ik wens je het allerbeste, en hoop echt jou verhaaltjes weer een keer tegen te komen.

Elza zei

Dank dank dank ik zal jullie vreselijk missen. Liefs en voor jullie een geweldig 2014.
Elza.

Anoniem zei

Hèeèè???? Wat jammer.......!!!!!!
Ik wens je alle goeds en hoop jouw Stevie's garden nog ergens te zien.
Jeanny zonder

Anoniem zei

Jammer, heel jammer, bij ons zeggen ze vachement dommage. Ik kan je begrijpen maar toch ..... diep in onze hartjes blijven we altijd bloggers, dus ...... wie weet. Veel geluk!

Ria van Kasteel zei

Ingrid bedankt voor alle leuke verhaaltjes, ik heb ze met plezier gelezen.

Succes voor de toekomst en een goede jaarwisseling.

Lieve groeten van Ria ;0))

Anoniem zei

Wat jammer nou! Hoop dat het geen nare reden is waarom je stopt. Ik vind de kamer er achter je foto zo leeg uit zien....Kunnen we ergens mee helpen??
Als het geen nare reden is waarom je stopt dan respecteren we dat uiteraard. Wie zijn wij om te bepalen wat jij moet doen? Maar jammer blijft het wel. Ik wens je een fantastisch verder leven toe met allen die je lief zijn en veel inspiratie voor mooie nieuwe quilts. Ik hoop je nog eens tegen te komen. Misschien bij Dorry. Lijkt me leuk om daar eens rond te snuffelen, maar moet uit Zeeland komen, dus dat doe je niet zomaar op een middagje. Liefs,
Lianne

fleur zei

Beste Supergoof; bedankt voor alle super GAVE Berichtjes; Ik las alles met veel plezier en het zette mij ook aan om eens te proberen te quilten. Ik hoop dat er geen verdrietige reden is om te stoppen, maar dat je het gewoon lekker druk met quilten of werk hebt.
Ik wens jou ook het allerbeste toe, groetjes Fleur
knuf voor bregje en de poezels

Anoniem zei

De verhalenvertelster sluit het boek.... toen kwam er een olifant met een lange snuit, die blies.....de hele blog eruit. Ik vind dit niet leuk!! Tranen prikken in mijn ogen. Het is voor mij zo'n plezier langs de diverse blogs te surfen, zeker langs die van jou met Bregje, de poezen, de leuke verhalen, je humor en je diepgang tussen alle regels door. Ik zal je missen, je was een stukje van mijn dagindeling....
Het ga je goed. Voor jou en je dierbaren alles wat wenselijk is, voor nu, voor 2014 en voor de toekomst. Groet en liefs, Rya, Rotterdam

Anoniem zei

Jammer :(
Was altijd leuk om over je quilts, in wording, te lezen...
Lian
Breda

Joyce zei

XXXXX

tiny zei

Wat jammer dat je stopt, heb vaak met een lach en een traan je verhaaltjes gelezen. Het ga je goed.
Groeten Tiny

Joke W. zei

Heel erg bedankt voor alles. Je hebt het geweldig gedaan en heel veel mensen geinspireerd en laten genieten. Alle goeds voor de toekomst voor jou en de mensen en dieren om je heen gewenst.
Hartelijke groeten,
Joke W.
PS:
Stiekem laat ik je toch nog bij mijn favorieten staan in de hoop dat ik op een dag, net als de vorige keer, verrast wordt en dat er toch weer een berichtje staat.

Merian zei

Hoi Ingrid,
Ik zal je verhaaltjes missen, je hebt me veel inspiratie gegeven met jou verhaaltjes en quilts.
Een heel goed 2014, en we zullen elkaar vast nog wel eens zien, hier of daar.
groetjes Merian

Anoniem zei

Hoi Ingrid, dank voor al je verhaaltjes de afgelopen jaren, heb genoten! Heel veel plezier met alles wat je gaat doen en blijf alsjeblieft zelf quilts bedenken want dat kun je!

Deb zei

this is very disappointing news, I will miss your words, your pictures and your Irish Wolf Hound hopefully it is only cause you are busy and not because of health reasons. I see with all the comments that others feel the same thanks again for all your inspiration.

Coco zei

Thanks Ingrid het gaat je goed...!
Veel geluk en een goede gezondheid voor 2014.

Anoniem zei

Lieve Ingrid,

Zo gaat dat, zo leven we, zo leeft het leven ons,
We maken elkaar mee en dan verdwijnen we
in verschillende richtingen,

Ik las deze zin in onze krant uit een column van Thomas Verbogt en dacht: zo waar getroffen. Voor iedereen van toepassing om troost uit te putten in bijzondere omstandigheden.
Ingrid, ik ken je niet persoonlijk, maar ik wens je toe, dat de richting die je gaan moet een fijne is, die je gezondheid en plezier brengt en als het nodig is ook steun en vertrouwen,
Lieve groet van Hetty Harmsen

Anna zei

Jammer Ingrid, bedankt voor de inspiratie , door jouw verhalen ben ik opnieuw gaan quilten, hiervoor dank ik jou uit de grond van mijn hart. Ik wens jou en Fam alle goeds van de wereld

Anoniem zei

Dat is jammer !!!! Maar begrijp je besluit.Je blijft onder de favorieten staan hoor, kan ik af en toe nog eens wat terug lezen. bedankt voor alle inspiratie,s . Ook een heel mooi ,gezond en liefdevol 2014 voor jouw en je gezin . Ik hoop voor je dat je ook nog heel lang
s,woensdag bij je moeder kan koffie drinken geniet daar van.
Groetjes Anneke Lems

Chris zei

Dag lieve Ingrid en natuurlijk ook Bregje. Ik zal jullie missen, jullie belevenissen, humor, en natuurlijke het prachtige quiltwerk. Maar zo zijn er periodes in je leven. En ik weet zeker dat je van deze blogjaren genoten hebt! Dank je wel voor je heerlijke verhalen Ingrid en vooral ben ik blij dat ik nog je laatste Trunk-show kon meemaken. Ik wens jou en alle mensen die je dierbaar zijn alle goeds toe voor 2014 en de jaren die nog daarna komen en boven alles Gods zegen! Heel veel liefs van mij.

Jacqueline zei

Beste Ingrid/ Supergoof.
Soms loop je een stukje met iemand mee en dan scheiden de wegen.
Ik heb met plezier met jou en al je belevenissen meegelopen en genoten van alles wat er op je blog voorbij kwam. Ik wens jou en je gezin en natuurlijk Bregje en alles wat er verder bij jou hoort veel geluk en gezondheid voor de toekomst. Dank je wel, Jacqueline

Anny zei

Dag |ngrid! Ik heb genoten van al je verhalen en wens je al het goede voor de toekomst. Door jou zocht en vond ik het patroon van de Pockets of Posies en ga ik er komende jaar hopelijk mee beginnen. Het ga je goed. Anny.

Anoniem zei

Lieve Ingrid, velen hebben het al voor mij verwoord, kan je niet genoeg vertellen hoe ik ook heb genoten van je blog. BEDANKT VOOR ALLES en veel geluk en gezondheid voor en je familie. gr Hillie

quiltlodge gerda zei

Lieve Ingrid,
Ik ga jullie heel erg missen. Dank je wel voor al je mooie, lieve, grappige, leerzame en ontroerende verhaaltjes.
Het ga jullie goed!

Anoniem zei

Daar wordt ik nu heel verdrietig van.....

Klaske zei

Hé, dat is jammer!Nou, ik wens jou ook heel veel goeds hoor!
Fijne jaarwisseling Ingrid!

Annemieke zei

Bedankt Ingrid voor alles!! Ik wens jou, je familie, Bregje en de poezen het allerbeste.
Het ga je goed,
Groetjes
Annemieke

Rietje zei

Bedankt Ingrid! en ik wens je alle goeds voor de toekomst met iedereen die je lief is!

Guusje, zei

Jammer dat je stopt maar het is niet anders. Ik wil je heel erg bedanken voor alle inspiratie, mooie verhalen, plaatjes, het klosjesvirus waardoor ik een prachtige quilt heb die mij tijdens het maken getroost heeft in een zeer moeilijke tijd. Ik hoop jullie nog eens te zien zomaar ergens en wens jullie heel veel geluk, goede en creativiteit in de toekomst.

Carin zei

Iedereen heeft het eigenlijk al gezegt ... we gaan hier in blogland een mooi blog missen.
Een hele fijne jaarwisseling en je hoort nog van me over die wollen tussenvulling.

Ineke M zei

dank voor al je verhaaltjes, gezellig, verdrietig, van alles wat
veel geluk en gezondheid gewenst voor 2014 en laten we niet vergeten een mooi quiltjaar
dikke zoen Ineke Marijnissen-van der Molen

Marga (MarPie) zei

Fijne jaarwisseling en een gezond 2014 ! Succes met alles wat je doet.

Groetjes,
Marga♥

Beth Karese zei

Ingrid, THANK YOU for the inspiration, beautiful projects, lovely pictures, enjoyable writing (stories!), and enormous joy you shared with all of us!!!!! I only "found" you sometime this year, and as 2014 goes forward, I will go backwards, taking pleasure at what I missed. You are a generous, sweet lady and I wish you all the best!

Barb zei

Thank you so much,you have planted seeds of inspiration around the world.It has been a pleasure to read and follow your quilting life and i am deeply saddened that it has come to an end. I shall return to your old blogs and read them over again and again and be inspired further by your work.You are wonderful

Bernadette van gils zei

Lieve Ingrid
Wat jammer dat we niet meer zullen kunnen genieten van al je leuke en soms ook verdrietige verhaaltjes. Niet meer horen hoe het met jou, je man en kinderen, je moeder en Bregje en de poezen gaat. Wat zal ik dat missen. Hopenlijk komen we elkaar nog vaak tegen bij Dorry en kletsen we daar bij.
Ik wens jou en je gezin en verdere familie een fantastisch 2014 en alle goeds ook voor de jaren daarna.
groetjes
Bernadette

Berna zei

Wat jammer Ingrid maar soms moet je wT.
Het ga jullie goed!

arianne S zei

O nee, ik heb zo'n akelig voorgevoel dat dit heel erg definitief is.
Vreselijk, jammer jammer jammer , maar dat helpt natuurlijk niet.
We kunnen alleen maar dankbaar zijn voor de tijd dat je er was met al je verhaaltjes en prachtige Quilts, die ik gelukkig ook bijna allemaal in het echt gezien heb.
Hopelijk blijft je blog, zodat we de verhalen nog eens kunnen nalezen.
Ingrid, lieverd heel veel liefs voor jou en je dierbaren en hopelijk zie ik je nog eens.

Groetjes uit Brabant van Marianne S

Joke zei

Dag lieverds. Een dikke knuffel van mij en Pooh en Beer!

Marlies zei

Kunnen we nu nooit meer die lekkere snoet van Bregje zien???? Echt niet????? Een keer in de week dan???? Niet? Echt niet? Een keer in de maand dan???? Ook niet ??????
Nou knuffel haar dan nog maar eens van mij> BOEHOEEEEEEE.
Veel geluk en plezier verder en alle goed wensen voor jou Ingrid en voor allen die je lief zijn!

Marlies

Lijntje zei

Beste Ingrid,
Ook ik heb jarenlang genoten van je prachtige quilts, foto's en verhalen. In mijn knutselkast liggen nog steeds stapeltjes kleine lapjes en een stempel, lang geleden gewonnen na een reactie op je blog. Van harte wens ik je tesamen met degenen die je lief zijn heel veel goeds toe. Hartelijk dank!
Lijda

josé zei

Lieve Ingrid ik wens je het allerbeste. Ik begrijp het heel goed. Ik kom ook niet iedere keer overal langs. Gaat zoveel tijd inzitten. Handwerken schiet er tegenwoordig bij in bij mij. Ik hoop het weer terug te vinden.

Ik wens je een heel goed jaar en gezond 2014 toe.

josé zei

Logje schoot weg,

Dank voor de gezellige verhaaltjes en foto's hier.

Knuffel José

Lucy zei

Dag Ingrid, Ik begrijp het volkomen dat je stop. Ik hink zelf ook vaak op twee gedachtes.
Hele fijne jaarwisseling en een heel gezond en creatief jaar toegewenst.

Marisol, costuras varias zei

Joyful new year 2014!! Thanks for sharing your beautiful photos, I love your blog. Greetings from Spain!

sylvia zei

lieve Ingrid, het allerbeste voor jou en je gezin!!! Zal vreemd zijn: blogland zonder Supergoof!!!
Veel liefs, Sylvia

Anoniem zei

Lieve Ingrid,
Bedankt voor alle jaren leesplezier. Je weet je belevenissen altijd geweldig te verwoorden en jouw quiltcreaties zijn een geweldige inspiratiebron. Ik zal het missen.
Ik wens jou, je familie, Bregje en de zwart-witjes een mooi 2014
Groetjes Irene

Quilter Kathy zei

So sad to read you won't be here next year.
I have enjoyed dropping in to peek at your projects and read about your adventures.
I wish you many blessings in 2014 wherever life takes you.

Jane in Cumbria zei

Ik denk dat voor iedereen in quilt blogland het nieuwe jaar een beetje minder gelukkig gaat worden na dit nieuws! We zullen je missen. Maar ook ik wil je graag bedanken voor al je inspiratie en gezelligheid over de afgelopen jaren!
En ik wens jou en allen die je dierbaar zijn het aller-allerbeste vanuit het land van Wales.

Anoniem zei

Thank you so much for the photos, stories and inspiration! Yours was the first blog I turned to each day. We will miss you very much and hope to see you again in another form.
Kelly in the USA

janny zei

Het allerbeste voor jou en alle die je lief zijn! Veel plezier met alle nieuwe dingen die op je pad komen! Succes! Groetjes Janny

Sue-Anne zei

Im so sorry to hear that you wont be blogging anymore. Thankyou for letting us into your life and sharing your journey with us. I have really enjoyed being inspired by you. I wish you and your family a very Happy New Year and also wish you lots of health, wealth and happiness in 2014 ccc

Melody zei

I've loved your blog. All the very best for 2014

Mien B zei

Dank voor alle gezellige verhalen die je met ons deelde op je blog. Dat zal ik gaan missen.
Het ga je goed !

Sabine zei

L:ieve Ingrid, wat ongelofelijk jammer!!! Maar het zat er wel aan te komen. Het is een hele verantwoordelijkheid, zoveel liefhebbers die aan je lippen hangen en alles wat jij doet ook willen doen! Je bent een prachtig mooi mens, super lief en super creatief! Het ga je goed Ingrid! Ik ga je wel missen! We zien elkaar vast nog wel een keer!
Groetjes, Sabine

Nardy zei

Ingrid, een goed en liefdevol 2014! Ik vind het jammer dat je stopt met bloggen! Maar je blijft vast je prachtige quilts maken! Groetjes Nardy

Anoniem zei

Het voorbije jaar leerde ik jou kennen door je truckshow in Wetteren. Sindsdien mocht ook ik meekijken over je schouder ....ik vond het heel verfrissend om je blog helemaal te lezen, ik zou zelfs meer zeggen ik heb er me aan opgetrokken. Ik geloofde dus ook mijn eigen ogen niet toen ik dit las...maar ik besef ook wel dat je deze stap zet om iets dat voor jou zo hoort te zijn. Ingrid /supergoof ik wens je veel plezier en het beste voor alles wat je verder onderneemt. Heel erg bedankt voor al je mooie verhalen ....en wie weet tot later nog eens. Groetjes Gerd

Marja van de Nes zei

Dank je wel voor alle leuke en vooral inspirerende verhalen. Ik begrijp je beslissing, al vind ik het enorm jammer niet meer van je humor te kunnen genieten. Het ga je goed!

Anoniem zei

lieve Ingrid, zag het net en kon het eerst niet geloven. Hoop ook dat het geen slechte dingen zijn waardoor je het blogland verlaat, maar misschien toch nog verder op facebook?. Hoop het en wens jou en je familie met de dieren een heel gelukkig en gezond en inspirerend 2014 toe. Heb genoten van je verhalen en heeft me heel erg geinspireerd. Dank je wel voor alle hulp op wat voor gebied dan ook. hoop dat je een fijne rustige tijd tegemoet gaat met veel quilttijd.. groetjes uit luxemburg, Carla Meysembourg

Anne zei

Bedankt voor alle verhaaltjes!!
Veel liefde en geluk gewenst.

Anne zei

Bedankt voor alle verhaaltjes!!
Veel liefde en geluk gewenst.

Marleen zei

Allereerst een gezond en fijn nieuwjaar voor jou en je gezin. Bedankt voor je gezelligheid op het blog. Maar ik blijf je volgen op een andere plaats.

groeten Marleen

Vlijtige Handjes zei

Jij dank je wel voor het kijkje in jouw keuken met alle mooie emotionele taartjes. Ik hoop je nog te zien tussen alle mooie lspjes nij je hofleverancier.
Liefs Anita xxx

Anoniem zei

Iedere dag als ik 'mijn favorieten' opende, was SUPERGOOF het eerste waarnaar ik keek.
Je hebt me erg geinspireerd, ook op de manier HOE je quilt. Geweldig bedankt.
Een goed jaar en veel groeten, petra n.

Anoniem zei

Aaahhhh echt? Jij hebt me aan het quilten gezet! was mijn inspirator. Je blogde niet alleen voor jezelf maar bracht ook wat geluk bij een ander. Jammer hoor!!

Anoniem zei

welke??

Quilting Moesje zei

Dankzij het woord " traditionele quilts" te googlen ontdekte ik jou blog....
wist eerst niet eens wat een blog was *U*...
En iedere dag keek ik wel of je een berichtje had geplaatst .... en dan :0)))))))))
en jij gaf me ook t positieve zetje om zelf te gaan bloggen !
Heel bedankt voor het delen met ons en t kunnen meegenieten, meezwijmelen, meedenken.....
meelachen :0)))))
Wens je alle liefde en alle goeds toe samen met je dierbaren !
Ik heb je vingerhoedjes die me steeds weer blij maken :0)))
En wie weet kom ik ook eens aan een paar duizend of meer ...

liefs,
simone


Unknown zei

My na me is Daniela i'm italian quilter and new follower.
The quilts are beautiful but your dog is great! But how big it is! I thought my dogs were great (There you can see my blog here: http://danieladancelli.wordpress.com/)
Ciao,
with friendship,
Daniela

Inez zei

Lieve Ingrid, wat ontzettend Jammer dat je stopt! Heb zo ontzettend genoten van jouw verhaaltjes en die van Bregje Bedankt voor alle tips, daar heb ik ook veel aan gehad. Wens je alle goeds toe en hoop je nog eens tegen te komen. Liefs, Inez

Inez zei

Lieve Ingrid, wat ontzettend Jammer dat je stopt! Heb zo ontzettend genoten van jouw verhaaltjes en die van Bregje Bedankt voor alle tips, daar heb ik ook veel aan gehad. Wens je alle goeds toe en hoop je nog eens tegen te komen. Liefs, Inez

Anoniem zei

Ik denk .......facebook

Gr. Ria

Sieneke zei

Beste Ingrid ,dank je wel voor al je verhalen en quilt ideeën ,de foto's en dat we en kijkje in jou leven mochten nemen ,mee mochten genieten,,dankzij jou idee ligt en vingerhoedjes quilt op bed van 6000 stuks ,ben er zo verslaafd aan dat de 2 de in de maak is ,,,,wens jou en dierbaren veel goed's toe en ga door met het maken van die mooie quilts ik heb er van genoten,,gr sieneke

Anoniem zei

Beste Ingrid,
je bent een monument geworden in Blogland, Ook ik heb je gevolgd, al was het niet altijd even regelmatig, en ik heb plezier beleefd aan je verhalen. Aan je openbare leven in Blogland maak je nu (voorlopig?) een einde. Het is je goed recht. Je blijft toch wel in Quiltland wonen? Veel groeten en alle goeds,
Maria

Anoniem zei

ik ga op zoek! thanks.

hanneke zei

Hoi Ingrid
Ik volg je nog niet zo heel lang, maar wat erg dat je stopt met je blog!
Ik kijk elke dag of je je bedacht hebt?
Het is zoiets raars zo'n blog,ik verheugde me elke x als er een nieuw verhaal kwam!
Maar ik snap je beslissing.
Het ga je goed!!
Hopelijk hebben we nog eens een schoolreunie en kunnen we eens bijkletsen.
Groetjes uit Heeze
Hanneke

hanneke zei

Hoi Ingrid
Ik volg je nog niet zo heel lang, maar wat erg dat je stopt met je blog!
Ik kijk elke dag of je je bedacht hebt?
Het is zoiets raars zo'n blog,ik verheugde me elke x als er een nieuw verhaal kwam!
Maar ik snap je beslissing.
Het ga je goed!!
Hopelijk hebben we nog eens een schoolreunie en kunnen we eens bijkletsen.
Groetjes uit Heeze
Hanneke

Kleine Vingers zei

Iedere keer heb ik van je verhaaltjes en vorderingen van je quilts genoten. Heel erg jammer dat je stopt want ik zal je blog missen. Dus heel erg bedankt voor de inspiratie. En heel veel goeds gewenst.

Wilma zei

Ingrid, dank je wel voor al jou mooie verhalen die je met ons wilde delen. Ik heb er van genoten en gezien de reacties vele met mij.
Dank voor je inspiratie om mooie quilts te maken.
Ik wens jou en je familie alle goeds. En een hele dikke poot voor mooie Bregje.
Lieve groet Wilma van den Bergh

Gert zei

Ik loop enorm achter met het lezen van blogs, en lees nu pas dit berichtje. Jammer dat ik niet meer van je gezellige postings kan genieten, maar als jij gelukkig wordt van deze keus, is dat helemaal prima. Ik hoop je hiermee echter niet uit het oog te verliezen, dus graag tot ziens: hetzij op FB, hetzij op een tentoonstelling of beurs, of waar dan ook.

Anoniem zei

Super(Ingrid)goof, je zal echt een goede reden hebben om te stoppen met je blog.
Ik ben geen quilster, maar ik borduur graag. Ik las heel graag je blog en bewonderde je
quilts. Ik wens jou en jouw familie alle goeds toe, voor nu en in de toekomst. Ik hoop
stiekum dat je toch weer terug komt.
Groetjes
Tia P

Hermie zei

Hallo Ingrid, een beetje laat, maar alsnog veel liefde gezondheid en geluk voor het nieuwe jaar. Het leven bestaat uit keuzes maken en het is jou keuze nu om te stoppen met je blog. Heel jammer, want je hebt een prachtig blog. Ik wens je verder nog veel quiltplezier en geniet van alle andere dingen. Bedankt voor het meegenieten op je blog.

yvon zei

Jammer, heel jammer maar soms moet een mens keuzes maken. En wie weet... ooit... als je weer meer inspiratie hebt. Nu even meer aan jezelf denken. Een heel goed, gezond en vredig jaar gewenst ik ik hoop zo dat je droom uit zal komen.

Evelyne zei

O, goh Ingrid ik lees het nu pas, Dacht al, ik heb al lang niets meer gelezen van je ..... heb ik ik iets gemist???
Ja dus je laatste verhaaltje!!
Bedank voor al je leuke lieve en grappige verhaaltjes, het gaat je goed!
Knuffel voor Bregje,
Evelyne

Ulla's Quilt World zei

I love your quilts! :)
Greetings from Finland!
Hugs, Ulla