woensdag 20 juni 2018

"TIEN"


En dan?
Dan is het weer tijd voor de 3 blokken van het Margootje patroon.
Voor velen iets waar ze elke maand naar uitkijken,
en vooral naar het moment dat de enveloppe op de deurmat valt.
Dat zou voor hen,
in Nederland zo maar eens vandaag kunnen gebeuren.
Want de patroonboekjes zijn dinsdagmorgen op de post gegaan.
Hoef je niet zo lang te wachten,...
;o)

Voor deze Goof is het elke maand kiezen uit de vele foto's die ze gemaakt heeft,
toen ze met elk blokje bezig was.
Zal ik die of die doen?
Eigenlijk het liefste allemaal,...
Genoeg getreuzel,
aan de slag met je "Plaatjes & Praatjes Goof.


Blok 28 heet,
"Margootje's Wens,...
en zie je dat als je maar hard genoeg blaast,
je lievelingswens uit komt,...
;o)

En blok 29?
Dat heet "Met Margootje aan de wandel"


En wandelen Margootje en Goof hun lievelingswandelingetje,
langs de IJssel,...


En hoe dat gaat?
Daar houdt Goof een praatje over,...
:o)

Blok 30?
Daar had je al iets over gezien.
Dat is de P.I.P.


Een pauw.
Een hele mooie pauw.


Die ook een beetje beteuterd kijkt,...
En hoe dat komt?
Tja,...


er is ook een heel ondeugende Margootje te zien,....
Blok 30 heet "Ondeugende Margootje & de Pauw".
Het blok moest gewoon zo heten.
;o)


Dat was het weer voor deze keer.
Heel veel plezier met het 10e deel van de Margootje BOM.
Een Supergoof ontwerp over de plaatjes & praatjes van een roze teckeltje.

De Margootje Quiltsterren kunnen weer verder,
met het maken van de plaatjes,
en het voorlezen van de praatjes,...
;o)


Ik ga ook weer verder,
moet nog steeds de zolder opruimen,...
Daar heb ik nu weer tijd voor.

Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
Ze hebben me ontroerd en gesteund.
XX

13 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Goedemoirgen Ingrid en Margootje
Wat een leuk verhaaltje weer met lieve foto's van maand 10. Zo kan iedereen meegenieten van jullie mooie patroon.
Rust lekker uit van alle stress die het verzorgen van al die post toch met zich mee brengt .
En wat ben ik blij dat je lekker blijft schrijven 😘
Groetjes
Bernadette

Bizzy Martine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Bizzy Martine zei

Goeiemorgen Ingrid en Margootje,

Wat een leuke blokken weer!!!
Ruim maar lekker op, ben ik ook aan't doen in de mate van het mogelijke.
Sinds een week ben ik geinstalleerd op de bank, herstellend van mijn operatie.
Gelukkig met al mijn naaispullen rond mij, maar na een tijdje wordt het een echt
rommeltje...Komt nog bij dat Arthur zich steeds lekker breed aan mijn voeten legt ;-)
Opruimen en maar op 1 been mogen staan, schiet niet echt op, dus rustpauze inlassen...
gevaarlijk want dan heb je weer zin om te naaien of te haken ;-)
Lieve grtjs van Martine en Arthur

Grietje vanKempen zei

Hoofd omhoog...borst vooruit...en denk aan alle quilters die jouw blog lezen en daar mateloos van genieten. En die enkeling die dat niet doet? Zooo jammer voor diegene zélf.
Die weet niet wat ze mist.
Een heel fijne dag Ingrid, en geniet van het leven!
Ohh ja.......bedankt weer voor dit heel fijne logje en de mooie dingen die je maakt!

Freubelsien zei

Ik kijk met plezier naar de uitbreiding van deze Quilt,
je gebruikt hele lieve stofjes en alles past zo mooi bij elkaar .
Ga vooral door met wat jou bezig houdt en wat jij leuk vindt,
en wat die ander vind is totaal niet belangrijk....en die mist gewoon veel.
Volg je hart dan is het altijd goed.en blijf dicht bij jezelf,.
lieve gr sieneke

corrie zei

Goedemorgen lieve Ingrid wat zijn ze weer leuk echt plaatjes weer om te zien😍het is iedere keer weer genieten
En kijk weer uit naar de envelop
Je bent een toppertje met een groot hart😊
Fijne woensdag knuff van mij❤

Evie zei

Your blog is always the first I read every day. Your creativity is so inspiring, and your stories about your little dog are just charming. With all the terrible things going on in the world, you bring such joy and light-heartedness to your readers. I really appreciate what you are writing. Evie in the USA

Joanne zei

Hoi Ingrid,
Wat een leuk blog! Ik ben heel bij dat ik kan het lezen! Gezellig!
De " Delete" en prullenbak knop is soms zo nodig! Weg met die slecht bericht!

You inspire so many quilters ! So happy you are blogging!

groetjes,
Joanne

Floor zei

Ook weer zo leuk deze lieve blokken. Denk haast dat Margootje tegen de pauw gaat blaffen in jouw verhaaltje, als hij zijn veren opsteekt.
Kan me voorstellen dat ze daar van schrikt, zo'n pauw wordt dan wel erg groot.

Carole Y. zei

Thank you for the lovely pictures from your B.O.M.

I love all your nice work.

Thanks for continuing blogging,

Carole Y. from Canada

Annelies zei

Mooie blokken weer !!

BezigeBijMirjam zei

Zo schattig weer de blokken. De Pauw vind ik toch wel heel erg leuk!🤗

Annemieke zei

Ooo alle drie even leuk. De eerste is wel heel herkenbaar. Misschien ooit kan ik hem ook maken. Beetje druk nu.
Blij dit te lezen (en alle leuke reacties lees ik ook, voor de positieve energie;)
Groetjes
Annemieke