dinsdag 14 augustus 2018

Nog nieuws?


Hoe zou het bij Goof op Zolder zijn?
Nou daar gaat alles zo zijn eigen gangetje.
Er zijn van die 'dingen' die niet veranderen,...


De klosjes houden nog steeds hun favoriete hangplek,
een enorme oude hutkoffer,
 bezet.


Kleine Muis,
gaat gewoon door met het inschenken van grote bekers,
soms koffie soms thee,
en sjouwt die dan naar Goof,...


Sommige Raampjens zijn nog steeds gelapt,...


En ook de 'pronkkast',
met het brocante serviesgoed,
het oude kant,
en kleine snuisterijen,
heeft nog steeds haar oude plekje,...


Evenals,
de Sterretjes en de Hoedjes.
Nog steeds opgevouwen,
en niet in volle glorie,
maar op deze toch wel heel ruime zolder,
is niet overal plaats voor,...

Nou tot nu toe alles nog het zelfde.
En verder?


Deel 12 van de Margootje Bom staat vers van de pers te wachten,
op het verzend klaar maken.
Volgende week vliegen de postduiven voor de laatste keer uit,
naar al die vertrouwde adressen van de Margootje Bom deelnemers.

En de Margootje quilt zelf?
Die hangt ook ergens rond op de zolder,...


Alle Plaatjes & Praatjes,
wachten op de ontknoping van de laatste 3 Margootje blokken,


En natuurlijk ook,
van de hele quilt.
En dat,
vinden WIJ,
mijn collega & ik,
van Goof op Zolder,



best wel,
SPANNEND.

Fijne dinsdag allemaal,
en zo als altijd,


6 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Nee zo te zien is er niet veel veranderd bij Goof en Gootje op zolder, nog net zo gezellig. Alleen die Margootje quilt en je houdt het nog lekker spannend voor iedereen.
Begrijpelijk dat jij en je collega het ook een beetje spannend vinden.
Maar ze is zo mooi geworden (Wat we gezien hebben zeker) dat de laatste blokken niet tegen kunnen vallen.
Succes met verzenden en dan op naar nieuwe uitdagingen.
Groetjes
Bernadette

Annelies zei

Leuk hoor, al die blokken. Val je straks niet in een gat ? Ach, vast niet.

Floor zei

Hèèè die kleine Gootje is zo maar wakker! :-) :-) :-)
Heerlijk dat je zolder nog steeds super gezellig is, daar geniet je vast elke dag van.
De grote kleine teckel quilt ligt te wachten op de ontknoping... ben wel nieuwsgierig hoor.
De achterkant vind ik al zo mooi.
Ben heel benieuwd of er in je hoofd al nieuwe plannetjes aan het broeden zijn.
Voorlopig maar even rust op zolder.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

De zolder is een lust voor het oog! Prachtige quilts. Ben benieuwd naar Margootje!

wilma oud zei

Wanneer ik jouw prachtig aangeklede zolder zie, denk ik: nu ga ik ook aan de Margootje quilt beginnen, dan kijk ik verder en denk, nee ik begin aan de ramen lappen, want ik kocht het patroon bij Yvonne in het GOOi in Eemnes, en dan denk ik weer, ik ga verder met de vingerhoedjes, of toch maar de sterretjes beginnen. O, geef me meer tijd en het komt allemaal in orde. Het is een luxe dat ik zo kan kiezen. Ook voor Margootje en jou een fijne dinsdag. Lieve groetjes van Wilma

Evelyne zei

Wat heb je toch een gezellige zolder en wat is er toch veel moois te zien. De laatste blokken van de margootje quilt zullen ook zeker leuk zijn met als alle andere blokken! Spannend is het zeker, als ik over twee welen thuis kom ligt er veel leuks op mij te wachten en ga ik lekker verder met mijn Margootje ! Lieve groetjes Eef