donderdag 30 mei 2019

"Inspiratie,..."


De afgelopen dagen,
werd er wat afgewandeld,...
Tenminste door Goof,...


Gootje genoot van de zon in het warme gras,
en meerdere keren,
 werd er aan de andere kant van de lijn gemompeld,
een tekkeltje op wieltjes,
dat zou handig zijn,...
;o)

Over de diamanten werd 'geprakkezeerd',...
wat als het midden, 
mooi rood zou zijn,..
met van die antiekerige bloempjens,...
en,
 dan hoef ik misschien de sashings om het middenstuk niet uit te halen,...


het is een bijzonder rood lappie,
de quiltstof is heel glad & ook zacht,
met een mooie glans,...
en wat als,
er dan ook iets van broderie bij komt,...


Het diamantenlappie ligt op de grond,
te vallen
ergens bij Goof op zolder.


Het ligt niet in de weg,
en wacht op HET idee,...
;o)

Had ik al gezegd dat we veel hebben gewandeld?
Ja.
Oké.

Het is dus heerlijk wandelen in het oude Hanzestadje.
Het is een kleine stad,
aan de IJssel.
En eigenlijk voelt het vaak als wonen op het platteland,
want je steekt de brug over,
en je staat in het groen.

Wandelen is ook een inspiratiebron.
Zie je de mooie wolken?


Wat als,...


ik m'n eigen schapenwolkjes,..


nu eens een beetje opvul?


Alleen de Japies,
niet de truitjes,...
denk ik,...


wordt vast vervolgd,...
;o)

Fijne dag en,...

8 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Leuk zeg die opgevulde japies. En heerlijk dat je zo veel inspiratie opdoet tijdens je wandelingen door je mooie woonomgeving. Wie weet wat voor gevolgen dat weer heeft. Nieuw project??
Ik zie jou al lopen met zo'n hondje op wieltjes 🤣🤣. Hadden onze kinderen vroeger ook een . Erg handig!!
Er komt weer mooi weer aan voor de liefhebbers dus voor Margootje genoeg zon om in te liggen. Fijne dagen samen.

Groetjes
Bernadette

Annelies zei

Keuzes, keuzes, keuzes. Ik herken het. Zorg dat je hoofd er niet te vol mee zit. Fijne Hemelvaartsdag.

corrie zei

Ja ik herken dit zo hier ook volop wandel plezier tussen het groen en landerijen met de koeien en de schaapjes in de stad
Lekker om je gedachten de vrije loop te laten gaan
Schattig die wollige japie's
Fijne hemelvaartdag liefs van mij

Floor zei

Dat is zeker teckel eigen... als mijn halve teckel er genoeg van heeft (al snel dus) gaat ze ook gewoon in het gras liggen.
Zie het al voor me hoor, teckel met wieltjes, reuze handig lopen ze tenminste gewoon door i.p.v. bij elke grasspriet te snuffelen.
Jij wacht op een idee voor het middenstuk van je diamanten....
Mijn beste ideeën komen als ik in bed lig, misschien bij jou ook?
Kost je wel je nachtrust, maar als je potlood en papier naast je bed neerlegt, kan je het gelijk gaan tekenen :-)

OmaSannie zei

Zo leuk, de gevulde Japies...
Liefs mij xxx

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Gewoon uithalen, dan komt er vast iets fantastisch in, met dat mooie rooie lapje. Opgevuld zijn de schaapjes nog schattiger dan dat ze nu al zijn!

Kathy S. zei

Gorgeous. I LOVE that inner checkered border!

BezigeBijMirjam zei

Ik ben toch wel reu
ze benieuwd wat je met het middenstuk van de diamanten gaat doen. Vond je het echt niet mooi?🤗