zaterdag 1 juni 2019

"Lapjespret"


Even over de Kersenmuisjes,...

Wij,
de Kersenmuisjes & Goof,
weten uit betrouwbare bron,
van de mysterie deelnemers zelf,
dat ze helemaal niets willen zien
van wat er gaat komen,...


Geen verhaaltjes en plaatjes,
ook niet via de mail,..

Het liefste,
zien ze de mysterie pas,
als het nieuwe deel
van de Kersenmuisjes in de brievenbus valt,...

Dus,
wees gerust,...
niets nieuws,...
;o)


De Kersenmuisjes & Goof houden 
met z'n allen
de spanning er in,...
nog geen deel 6 show & tell,...


Wat gaat Goof zelf doen vandaag?

Nou,...
wellicht
eens overleggen
met
haar eigen quiltcoach


voor een lappie aan de achterkant,...
Wat kun je toch een pret hebben van een lappie,...
;o)


Geniet van het zonnige zomerse weekend,
misschien,
 in de schaduw wat quilten?

3 opmerkingen:

katrien zei

Zo leuk.

Bernadette van gils zei

Je hebt helemaal gelijk. Ik wil pas zien welke blokken het zijn geworden als de post onderweg is en jij ze op je blog zet. En dan als tante Post geweest is de verhaaltjes lezen.
Een hoogtepunt elke maand !!
Ik ben nog niet echt begonnen maar zal niet lang meer duren.
Hopelijk geniet jij meer van dit mooie weekend dan ik. Ik kan niet zo goed tegen hoge temperaturen.
Groetjes
Bernadette

Floor zei

Nou..... ik ben zo'n verschrikkelijk nieuwgierig iemand... het liefst zou ik alle blokken alvast zien hoor. Maar ja dan is het geen mysterie meer...
Dit is een goede oefening voor mij in geduld oefenen:-)