dinsdag 10 maart 2020

Goof ben je er nog?


De afgelopen maanden zijn er geen quiltsteekjes meer gemaakt,
helemaal geen eentje.
De allerlaatste steekjes werden gezet in de Kersenmuisjes-quilt,
en toen?
Helemaal niets meer.


Hoe dat kwam?
Ik was ben gewoon heel druk,
druk met quiltwinkeldingen,
waarbij we van alles tegen komen waardoor het allemaal weer wat langer duurt.

Quiltsteekjes?
Ik taalde er niet naar.
De afgelopen week, het keukentje in de winkel leeg geruimd,
keukenkastjes van de muur gehaald,
alles goed schoon gemaakt, 
en de muren fris geverfd.

Op maandag,
gisteren,
het vrolijke Emma serviesgoed van de zolder naar beneden verhuisd.
De zolder wordt steeds leger,...

Het leukste werk,
al die Emma bridgewater bekertjes 'etaleren'  voor het pakken zetten in de keuken,
dat kan nu beginnen.
:o)

Maar waarom dan deze foto's bij dit verhaal?
Foto's die niets met de keuken te maken hebben?
Nou,
ik kwam op zolder de hartjestrommel tegen,...
Had 'm al laten zien op Instagram.

Als je me mist met een verhaaltje, dan ben ik vaak door met een fotootje.

En in die hartjestrommel,
daarin zitten hartjes.


Heel veel hartjes.
Ik hoef ze niet meer te teken of uit te knippen.
De vierkantjes zitten er ook bij,...
De QuiltGoof die dat in het verleden allemaal heeft gedaan,
helpt de Goof van vandaag,...
;o)


De trommel zit bomvol.
En gisteravond dacht ik,
zal ik eens een hartje maken?
Gewoon alleen maar maken.
Niet denken waarvoor,
  quiltje of QUILT.

Gewoon genieten van het maken van zo'n klein friemelding.
En weet je wat?
Ik vond het zo leuk om te doen.


Het werden er vanzelf 4.
Ik had alleen maar wit garen voor handen.
Dus het was een uitdaging om de steekjes zo min mogelijk te laten zien,...



Het zijn ukkies die hartjes.


Fijne dinsdag,
en tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

Farmhouse Quilts zei

I can't wait to see your store open, even though I won't be able to visit ( too far away unfortunately). But I will enjoy it from far! Geluk met alles xxMonique

Floor zei

Dacht al dat je superdruk zou zijn met de winkel Ingrid. Maar ik miste wel heel erg je blogjes :-)
Er zijn 4 hartjes gemaakt.... oeps, komt daar weer een nieuwe hartjesquilt aan?
Succes met de winkel, het schiet nu vast wel een beetje op en wordt steeds mooier en gezelliger.

Rita zei

Heerlijk die hartjes, ze staan voor liefde en dat weten we ❤️

OmaSannie zei

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Coby Breitner zei

He gelukkig Goof wat houdt je ons allemaal in spanning zeg! Dacht echt dat je zover weggedoken was onder de quilts dat je de uitgang niet meer kon vinden. Maar gelukkig je bent er weer en nog wel met een werkje, dat zal je toch ook in een avond-uurtje wat rust geven. Verder wacht quilt Nederland geduldig af mbt DE WINKEL van Goof......