maandag 8 maart 2021

"Show me the Moda"




Was ik vanmorgen bezig met,

1. het inpakken & op de post doen van bestellingen
2. het schrijven van een nieuwe voorraad veel plezier! labeltjes.

Is er vanmiddag een nieuw klusje te doen.
En wat voor één,...


een nieuwe collectie stoffen die de winkel binnen gehuppelt komt.
:o)


En dan kan het feestje beginnen,
van uitpakken,...


bekijken,...



en zachtjes zeggen wat zijn jullie mooi,....


Mag ik jullie even voorstellen?
de collectie 'Sanctuary' van 3 Sisters
Moda.

En,
want dat moet je zeggen als je een quiltwinkel hebt,...
dat is nog even wennen,
vanaf vandaag te koop in de Supergoof Quiltwinkel.

Fat 8  (25 bij 55 cm) € 2,75
FQ (50 bij 55 cm) € 5,00
per meter € 20,00


Wil je een bestelling doen?
Of een winkelafspraak maken?
Stuur dan een mailtje: supergoofquilts@hotmail.com

En wat nu?
Lapjes snijden natuurlijk.
:o)

Fijne maandag lieve allemaal,
hou je taai,
en groetjes van Ingrid (Goof).

4 opmerkingen:

Floor zei

Prachtige stofjes zijn dat. Kan me voorstellen dat het snijden daarvan een feestje is.
Volgens mij mag je vanaf 16 maart ook wat meer mensen tegelijk in je winkel hebben, als die tenminste groter is dan 50 m2.
Weet niet hoe groot jouw winkel is, wie weet wel net iets meer, dat zou fijn zijn.
Veel plezier met het knuffelen van de mooie nieuwe stoffen.

Ineke zei

Hallo Ingrid

Zo mooi jouw lapjes!! Jammer dat je zo ver weg zit...


Groetjes Ineke

Coby Breitner zei

Jammer genoeg regent het nu maar wat krijg je van deze stofjes een voorjaarsgevoel zeg.

quiltlodge gerda zei

Hoi Goofje, wat ziet het er allemaal toch super gezellig uit. En .... mijn muisjes zijn bijna klaar!!! Ik heb er wel niet zo veel als jij gemaakt maar ik ben er hartstikke blij mee en Roosje ook. Nu nog een kussentje van één van de muisjes en dan een paar teckeltjes voor een quilt voor Emma. Uiteraard ook met een kussentjes erbij. Maar er ligt ook een beeld van een eenhoorn te wachten. Heerlijk! Groetjes!