dinsdag 23 maart 2021

"Sterretjes"

 


Het is vroeg als ik het hele eind naar mijn werk toe loop,



deur dicht - trap af - buitendeur open - 1 stap naar buiten in m'n straatje - rechtsaf - 3 stappen vooruit - rechtsaf - winkeldeur openen.

Er kwam een bestelling binnen via de mail,
en ik moet even iets 'tsjekkuh' voordat ik daarop antwoord,...

Bij binnenkomst in 't Lappendekenwinkeltje,
roep ik 'goedemorgen allemaal' naar de logeetjes.

Het is er al één en al bedrijvigheid.


Er wordt 'gebadderd',


genoten van een ontbijtje,...
(TAART???? ALS ONTBIJT??)


Al uitbuikend,
naar buiten gekeken vanaf het berenbankje.

En,
gelukkig,
is er eindelijk een klein konijntje stil,...


ssssssssst,....

Ik ben op pad met een missie,
want via de mail werd er gevraagd om sterretjes.
Sterretjes lapjes.

Heb je die in de winkel Goof?


Even kijken,...


Ja.


Jazeker.
Fotootjes maken.

Nog even kijken naar de Sterretjesquilt die,
 opgevouwen over een oude brandweerladder,
 in de winkel hangt.


Die was toch ook,


geweldig leuk om te maken.

En dan?
Hup naar boven,
mailtje beantwoorden.
:o)

Fijne dinsdag lieve allemaal,
groetjes van Goof.

ps supergoofquilts@hotmail.com voor bestellingen/winkelen op afspraak.
:o)





5 opmerkingen:

freeke60 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
freeke60 zei

Geweldig om de dag te beginnen met een Supergoof verhaaltje. Ontbijt met taart.... Doet mij direkt denken aan de verjaardagen van mijn kinderen. Ze, zijn een dag na elkaar jarig maar schelen 2 jaar min 1 dag. Zo bijzonder en dat verdiende taart. Ontbijt met warme appeltaart uit eigen oven.

marion zei

de roze sterreyjes...ik hoop dat die er nog zijn als ik met mijn verjaardag kom...toch een verschrikkelijk leuk verjaardagsuitje

Rosemary B❤️ zei

it is so good to see every little animal is moving around and "looking busy" πŸ₯°πŸ˜‚πŸ˜‚
I love your long walk to work (don't fall on the stairs with your coffee) and WOWWW the star quilt is so nice. Maybe I can make one some day (when I fall and break my legπŸ˜† and stuck) for now, I just look at yours and love it, 😍😍
Happy Tuesday from Virginia.

Coby Breitner zei

Nou jij hebt een gezellige werkplek hoor Ingrid. Fijn toch al die kleine mensjes om je heen. Dat zal een bedrijvigheid geven.
Wanneer komt Olijfje?