dinsdag 23 november 2021

'Best of Morris & Barbara Brackman'

 


En jawel,
op maandagmiddag kwamen de stoffen binnen.


Een fiks karweitje voor Meneer de Pakjesbezorger,
want pakjes worden meestal voor 11 uur s' morgens bezorgd.


De Supergoof Quiltwinkel ligt in het centrum van het Hanzestadje Kampen,
en na 11 uur is de winkelstraat voetgangersgebied.
Ik was een beetje bezorgd of de Meneer nog wel zou komen,...
Maar hij kwam opgewekt aanlopen met een karretje vol dozen,
en,
 hij vond het helemaal niet erg om nog een paar keer te lopen,...

GEWELDIG!!!

En toen pakte ik het aardappelmesje,
en sneed de dozen voorzichtig open,
stuk voor stuk,


de deksels werden open gevouwen,
en de cadeautjes uitgepakt,....


Je moet me geloven,
als ik je vertel dat de kleuren in het echt nog veel mooierderderder zijn dan op de foto's,...


De 30 stoffen die je nu voorbij ziet komen,
vormen samen 
de 'Best of Morris' collectie,
samengesteld door Barbara Brackman voor Moda.


Het liefste zou ik hier 30 foto's plaatsen,
maar dat is misschien een beetje te veel,...


daarom heb ik foto-collages gemaakt,
maar je merkt het al,
het is een beetje moeilijk om me in te houden,...


Allerlei dieren komen voorbij,...


het zijn bekende prints uit eerdere collecties,...


Ik had ruimte vrij gemaakt in de kasten,
de kerststoffen hebben een eigen hoek gekregen.
Dat laat ik nog wel een keertje zien.
En alles paste er precies in,...
Dat was puur toeval.


Tussen het helpen van de klanten door,


heb ik allemaal FQ's gesneden.


het is een prachtige bak vol geworden,
hoewel de kleuren zich niet laten vangen in een foto.
Ik laat je er nog een paar zien,...


Ik heb al wel een paar,..
aantal,...
uhm lijstje,...
die ik het allermooiste vind,...


De prijs van de William Morris stoffen?
€ 5,00 voor een FQ (50 bij 55 cm)
€ 20,00 voor 1 Meter. 

Vanaf morgen,
 woensdag 24 november t/m zaterdag 27 november

 is er een korting van 10% op ALLE stoffen in de winkel.

ook op de nieuwe, 
ook op Belle & Boo.

Deze korting geldt alleen in de winkel en alleen voor de stoffen.

Morgen ga ik weer verder met snijden,
want ik ben nog lang niet klaar.

Fijne dinsdagavond en groetjes van Ingrid.






7 opmerkingen:

Margot zei

Grote klasse deze stoffen doen zoveel voor het maken van grote of kleine projecten .... het zijn stoffen met uitstraling en karakter ! MOOI MOOI en nog eens MOOI !

Bernadette van gils zei

Prachtige stoffen en wat ben je er al druk mee geweest.
Fijne avond en succes met verder snijden
Groetjes
Bernadette

Floor zei

Prachtig! Wat een schitterende collectie laat je hier zien.
Natuurlijk vindt de pakjesbezorger het helemaal niet erg om een paar keer te lopen naar jouw mooie winkel met zo'n lieve winkelmevrouw :-)

Coby Breitner zei

Prachtige stoffen Ingrid en weet je wat ook zo jammer is op het blog kunnen we geen stofjes aaien en dat doen wij quilters zo graag he. Hoop dat het de komende dagen lekker druk wordt voor je. Zelf heb ik geen tijd.
groetjes Coby

Lianne van der Lint zei

Vijftien jaar geleden al verliefd op. Heb toen een grote quilttas gemaakt van deze stoffen. Helaas lukt het niet om fotootje te plaatsen….
Groetjes
Lianne

Joanne zei

Hi Ingrid,
Mooi selectie !
Nog een reden om langs te komen :)
groetjes,
Joanne

Conny's-blog zei

Super mooi weer deze stoffen Goof.
Zo jammer dat je voor mij zo ver weg woont he...............liefs.Conny