donderdag 4 november 2021

"Maileg is binnen"

 


Goedemorgen lieve allemaal,
het is nog vroeg als ik dit verhaaltje zit te schrijven.
Ben een vroege vogel en het gevoel een hele nieuwe dag voor me te hebben vind ik heerlijk.

Nu heb ik rustig de tijd om jullie even bij te praten,
want er is een heleboel Maileg binnen gekomen in de winkel.

Nog lang niet alles,
en ik houd mijn hart vast wat de levering betreft.
Het zou immers echt fijn zijn als alle pixies ruim voor Kerst mekaar kunnen weerzien in de winkel,...

Hier boven en onder zie je op de foto's de maxi pixies.
Het is een vrolijk viertal.


De mega pixies die ik een tijdje geleden liet zien,
zijn al lang naar hun eigen huis,
en hebben het heel gezellig.

Wat is er verder nog binnen gekomen?

Uhm,...
de allerkleinste muisjes,
de babietjes,
 laten het even zien.
Dan krijg je een beetje een idee hoe groot/klein het is.


schommelwiegjes,
met een schattig stofje erin,...


de aankleedtafel,...


een box,...


en alles nog een keer op een rijtje.
En verder?


De inmiddels welbekende Maileg gingerbread huizen,...
en,
jawel,
daar werd op gewacht,...


de muizenbedjes,...
nu met een nieuw fotomodel dat even meehelpt,
dat haar zwemband om wilde houden,...
én,
zodat je een idee krijgt qua formaat,
én,
 voor de gezelligheid natuurlijk.


Het muizenmeisje is het kleinste zusje.
De bedjes zijn in 2 kleuren verkrijgbaar.

En helemaal rechts?
Een prachtige kast.
Die is weer wat groter qua formaat,
kijk maar,...


Naast de kast vind je de wasmachine met daarop het broodrooster waar 2 sneetjes brood in zitten,...
Naast de wasmachine een fijne grote mand,
en helemaal rechts?
een spiegel,
en,
een mooie plank om op te hangen en de broodtrommel natuurlijk.
Daar liet ik gisteren al een filmpje van op FB en Instagram zien.


De kast is een legkast, met goede stevige planken en een schattige bekleding.

Of er nog muisjes helemaal vanuit Denemarken zijn gekomen?
Ja een paar.


Papa en mama muis in hun sigarendoos én de tandenfee in haar lucifersdoos.

Natuurlijk komen er nog meer muizen.
Ik vermoed dat ze op dit moment druk bezig zijn met het inpakken van hun koffertjes en staan te popelen om vanuit Denemarken naar de Supergoof Quiltwinkel in Kampen te komen.
Wanneer dat is?
Dat weet ik niet.
In deze Coronatijd duurt het allemaal veel langer.

Dat wat je hier op de foto's hebt gezien,
is een piepklein gedeelte van de Maileg collectie in de winkel.
En dat geldt ook voor de stoffen,...
;o)


Dit zijn de allernieuwste,
met Alice in Wonderland en punnikklosjes.
Waar vind je toch zo iets Goof?
Ik hou van speuren,...
;)


Fijne donderdag lieve allemaal,
pas goed op jezelf,
en,
groetjes vanuit een heel serieuze quiltwinkel van Ingrid/Goof.


De Supergoof Quiltwinkel is open van
dinsdag t/m zaterdag
van 10.00 - 12.30 uur
en
van 13.30 - 17.00 uur.







8 opmerkingen:

Marguerite zei

Ohh lijkt me heerlijk om als volwassene zo met al die muisjes te kunnen/mogen spelen...

Margot zei

Pa & Ma Muis in een sigarendoos vind ik echt te gek hoor ! Dat wordt toch wel kiezen uit zoveel keuze van Maileg !!

Fijne donderdag en quiltgroetjes van Margot

Bernadette van gils zei

Geweldig leuke spulletjes weer. Wat moet het een feestje zijn om elke dag hier tussen de mogen rondlopen.
Ik duim voor je dat de rest van je bestelling snel komt.
Groetjes
Bernadette

Lianne van der Lint zei

Guilty pleasure. De kleinkindjes zijn er namelijk niet elke dag….

Floor zei

DE baby's zijn zo schattig! Ze liggen zo lief in hun bedjes.
Die hele grote zijn ook leuk.... eigenlijk is alles leuk.
Er zijn vast mensen die hun halve huis al vol hebben staan, want zulke leuke dingen roepen om verzameld te worden :-)
Hopelijk komen de andere ook nog op tijd binnen.
Gelukkig duurt het nog even voordat het kerst is.

Coby Breitner zei

Wat zullen ze het weer gezellig hebben met zijn allen in jouw winkel, vooral natuurlijk nu de Sint langs gaat komen en de Kerstman. Vind het gewoon jammer dat ik niet regelmatig langs je winkelruit kan lopen.
Fijn weekend groetjes Coby

marion zei

wat een lieve berichten uit de o zo serieuze quiltwinkel, wat een heerlijke winkel.....

Linda zei

I would love to visit your shop!!! Do you have an online store so I can purchase some of your fabric?