vrijdag 14 januari 2022

"JIPPIE"

 


Vanaf morgen is de Supergoof Quiltwinkel
OPEN
van 10 tot half 1 en van half 2 tot 5 uur
 dinsdag t/m zaterdag.


Blijf thuis als je je niet lekker voelt,
in de winkel is een mondkapje verplicht,
en geven we mekaar anderhalve meter ruimte.


De Supergoof Quiltwinkel is een ruime winkel,
de anderhalve meter hoeft geen probleem te zijn.


Qua vierkante meter per persoon mogen er meer klanten in de winkel,
maar we hebben zelf bedacht dat 10 het maximum is.


Je bent welkom,
en dat,
is zo heerlijk om weer te mogen zeggen.

Ik ben zo BLIJ.


Fijne avond en groetjes van Ingrid.

4 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

HOERA, je mag weer open. Echt geweldig nieuws. Ik ben zoooo blij voor je.
Geniet van je "gewone" zaterdag in je mooie winkel. Ik spaar nog even om te kunnen komen.
Groetjes
Bernadette

Conny's-blog zei

Succes weer in je winkel.
Ben ik dit jaar soms weer in de buurt op vakantie dan kom ik zeker weer.........liefs.Conny

Floor zei

Heerlijk genieten morgen Ingrid! Je zal extra blij zijn met elke klant. Hoop dat er steeds 10 komen, dat heb je wel verdiend.
Succes.
Lieve groetjes,
Floor

BizarreQuilter zei

oh my wow, that basket quilt is amazing, i think i'm feeling pulled to create baskets myself.