woensdag 21 december 2022

"Hoe gaat het nu & morgen weer open"

 


Hoi lieve allemaal,
dank voor jullie lieve reacties,
hier op het blog, FB, mail, messenger, Instagram, kaarten en de telefoon.

Dat doet ons goed.

Hoe gaat het nu met Hans en is de operatie doorgegaan wordt me gevraagd.

Nee, de operatie is niet door gegaan. 

Op dinsdagmorgen is Hans vanwege complicaties met de ambulance naar het ziekenuis gebracht.
Op de hartbewaking wordt hij nu heel goed in de gaten gehouden.
De complicaties zorgden ervoor dat de operatie voor de buik dialyse op het allerlaatste moment niet door mocht gaan, te risicovol.
Nu is het afwachten totdat het beter met Hans gaat zodat daarna meteen de dialyse kan beginnen.
We vermoeden dat deze ziekenhuisopname niet zomaar een paar dagen zal zijn.

In overleg met Hans hebben we besloten dat de Supergoof Quiltwinkel vanaf morgen weer open gaat.

Gewoon, 
maar wat is gewoon in deze tijd, 
op de oude vertrouwde winkeltijden, van 10 tot 5 uur, 
 tussen de middag is de winkel van half 1 tot half 2 dicht.
We hebben immers een winkel vol met mooie lapjes, Maileg & meer,
allerlei leuke dingetjes om een Lieverd met Kerst mee te verwennen.
En,
ik vind het ook gewoon heel fijn als jij komt.

Fijne avond en groetjes van Ingrid.



13 opmerkingen:

Floor zei

Lieve Ingrid,
Wat een tegenvaller voor jullie dat alles nu anders gaat dan de bedoeling was.
Zwaar voor jullie deze tijd.
Geen fijne gezellige kerstdagen samen in jullie nieuwe huisje, maar op bezoek in het ziekenhuis bij jouw lief.
Leef met jullie mee, en wens jullie veel sterkte en Hans natuurlijk heel veel beterschap.
Hopelijk gaat het straks allemaal volgens plan, zodat hij snel weer thuis is en op kan knappen.
Heel veel liefs en knuffels van mij,
Floor

Joke zei

Wat een nare en spannende tijd voor jullie.
Alle liefs en sterkte van mij ❤️❤️

Margot zei

Zoals Floor het schrijft , mag ik mij daarmee aansluiten ?
Ik leef mee met de beleving die jij &Hans meemaken , en hoop
zo dat het de goede kant opgaat !

Liefs & sterkte ,
en beleef ook de goede tijd in de winkel ,
met steun en liefderijke hulp van dochters en zonen !

Quilting Moesje zei

Veel sterkte en alle goeds voor de behandeling gewenst ! ❤️🌸

OmaSannie zei

Lieverds, ik zei het al in de app, ik denk aan jullie!
Helaas niet in de gelegenheid om naar Kampen te komen anders had ik dit zeker even gedaan.
Heel veel sterkte en dikke kussssss liefs mijxxx

Trijntje zei

Dat Hans maar gauw mag opknappen zodat de dialyse kan beginnen en hij gauw naar huis mag. Hij is iig in goede handen en wordt goed in de gaten gehouden.
Veel sterkte en kracht voor jullie allemaal...Trijntje

Annelies zei

Wat een zorgen. Veel sterkte !

sylvia zei

Verdrietig! Veel sterkte voor jullie allemaal.

Zininquilten zei

Heb vertrouwen en hoop….misschien achteraf maar beter dat de complicaties er nu waren en niet na de operatie…..sterkte met je lief…toch ook fijn al die reacties, iedereen steunt jullie….je winkel is een fijne afleiding en brengt ook weer wat reuring …..sterkte..groetjes Marion


Coby Breitner zei

Goeiemorgen Ingrid, gohh wat een schrik zal je hebben gehad en de zorgen zijn natuurlijk nog niet over. Wat ben je toch een sterke vrouw, de winkel vandaag gewoon weer open. Maar goed ik neem aan het geeft je ook afleiding. De hele dag op een stoeltje zitten wachten terwijl je niks kan is ook niets. Ik hoop dat Hans snel aansterkt en de operatie kan plaatsvinden.
Ik wens jullie alle sterkte, ondanks dit een fijne dag in de winkel Ingrid.
Hou je taai en hou je ons op de hoogte.
Hugs Coby

Kleine Vingers zei

Jammer dat de operatie niet door kon gaan. Heel veel sterkte voor jullie allemaal.

Joanne zei

Hoi Ingrid,

Sterkte de komende tijd.
Gaat de tijd sneller in een lapjes winkel, hoop ik voor je, met aardig creatief bezoekers en winkelende publiek.
groetjes,
Joanne

Juicybear zei

Heel veel sterkte gewenst en hopelijk toch een beetje fijne kerstdagen, hele dikke knuffel voor jullie allemaal, groetjes Anneke