dinsdag 6 december 2022

"Nieuwe Belle & Boo"

 


Vanavond waren de teckelina's & ik aan het overwerken.
Vanmorgen kwamen de Belle & Boo stoffen de winkel binnen gewandeld,
en dan wil ik ze altijd heel graag zo snel mogelijk klaar hebben liggen in de winkel.


Overdag was daar geen tijd voor met klanten helpen,
en de etalage veranderen.
Inmiddels is de etalage al weer veel voller dan op de foto,
dat gebeurt altijd op de één of andere manier,...


Dus werd er s'avonds gesneden,...


en ondertussen was het ook genieten,
want de plaatjes zijn wederom, 
zoals altijd,
 schattig.

Die plaatjes worden allemaal getekend door Mandy Sutcliffe

Terwijl ik aan het snijden was,
renden de teckelina's rondjes door de winkel.
Hoewel ik moet zeggen dat Olijf op het laatst de enige overgebleven sprinter was,...


Gootje zit hier te wachten totdat Olijf voorbij gerend komt.
En ondertussen was ik nog steeds aan  het snijden en aan het genieten.

Wat is er binnen gekomen?


Kinderen die aan het handwerken zijn.
Iets wat ik in de winkel steeds meer merk,
jonge kinderen die heel graag aan de slag willen met lapjes.
Zo leuk.
Ik hoorde dat handwerken niet meer gegeven wordt op school, 
en dat is een gemis.

En van de nieuwe collectie;


Belle en haar konijn Boo met hartjesballonnen.



Boo tussen de voorjaarsbloemen.


En deze ook zo schattig,...


Boo met een narcis,...

De plaatjes zijn niet zo heel groot.
Op de stoffen zie je de malletjes van het hartje en het vierkantje liggen.
Het binnenste gedeelte van het vierkantje is 5 bij 5 cm.
Dan heb je een beetje een idee van de grootte van de plaatjes.

En een 'gouwe ouwe'is weer terug,


de ballerina's.



Gootje heeft het inmiddels opgegeven en is er lekker bij gaan liggen.
En Olijfje,
die ligt onder de tafel.

Fijne avond lieve allemaal,

groetjes van de teckelina's & Goof.



5 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Gezellig zo in je winkel met de 2 teckelina's en jij die mooie lapjes aan het snijden. Een droombaan gebje, ondanks natuurlijk al het werk dat wij niet zien.
Ik hoop snel weer eens binnen te stappen maar zal toch volgend jaar worden

Bernadette van gils zei

Ik bedoel natuurlijk heb je ipv gebje 🙈

Carin zei

Wat een mooie stofjes en de teckelina's hebben daar ook heerlijk de ruimte om rond te rennen.

Margot zei

Goeiemorgen !!
Wat weer een enige lapjes meter's van dottige figuurtjes vooral de
"handwerkstertjes "

De hondjes hebben hun racebaan , kunnen ze goed uitleven !
gezond voor die kleine rakkers !

Nou , het is knoertgezellig bij jou in de mooie grote winkel
waar je ogen tekort komt ,
Fijne woensdag !

Floor zei

Heerlijk dat rennen van de teckelina's door de winkel.
Ze hebben ook de ruimte.
Ondertussen zit jij heerlijk te genieten van die prachtige stofjes.