dinsdag 3 januari 2023

De Supergoof quiltwinkel is open en,... sale!

 


Hoi lieve allemaal,
even een berichtje van mij om te zeggen dat de winkel sinds vandaag,
 3 januari, weer is geopend volgens de normale winkeltijden.

De dag begon voor mij met het opbergen van de kerstboom, ramen lappen, swifferen en stofzuigen.
Dat allemaal voordat de winkel open gaat. 
Vandaag begon mijn werk om half 8.
En als alles weer gezellig is in de winkel, ga ik koffie en thee zetten, en kunnen de eerste klanten binnen komen vanaf 10 uur.

En dat deden ze. 
Het was een gezellige winkeldag. 
De vraag van de dag is toch steeds hoedat het met Hans gaat, en dan zeg ik naar omstandigheden goed. 30 Kilo lichter, hij heeft een flinke jas uit gedaan in een heel korte tijd. 
Maar hij is er gelukkig! 
En samen gaan we het dialyse traject in. 
We hebben natuurlijk helemaal geen idee hoe dat dàt zal zijn.
Ons leven gaat een bepaalde kant op, en dat is een behoorlijke strijd, het gaat allemaal niet vanzelf,
 en daarom,


vond Hans het fijn om de Kompasroosquilt in de winkel te hangen.

Wat is er verder nog te vertellen over de lapjeswinkel?
Dat de kerststoffen in de aanbieding zijn:

5 FQ's (normaal € 25,00)  nu € 20,00
5 Fat 8 (normaal €13,75)  nu € 10,00
.
5 Belle & Boo FQ's (normaal € 32,50)  nu € 25,00
½ Meter Belle & Boo stoffen ( normaal € 18,00)  nu € 12,50
Deze aanbieding geldt alleen voor de kerst stoffen.



En het groene karretje is ook weer flink gevuld, het is zelfs zo dat de stoffen er naast staan, omdat het karretje bomvol zit. De aanbieding is € 12,50 per meter.
.
De Supergoof Quiltwinkel is open van dinsdag t/m zaterdag van 10 tot half 1 en van half 2 tot 5 uur.
Je bent welkom.

Fijne avond,
groetjes vanuit het pakhuisje,


XX Ingrid.



6 opmerkingen:

Joanne zei

Hi Ingrid en Hans,
Happy New Year !
Sale ! Sale ! Love a fabric sale !
Thank you for sharing your news on the blog :)
Best wishes for health, love and laughter for 2023 !
hugs,
Joanne

Rosemary B❤️ zei

Happy New Year, Ingrid
It is nice to clean up and prepare for a great day. I am certain your day was wonderful!
We had clouds and little rain times all day, but warm! and not windy. I did some "hunting and gathering" of food and daddies medicines and gas for the car and then I came home and cleaned.
Now I am pooped but I would have LOVED to be at your store today much more. I wish I lived close by.
Much love to you and Hans ❤️❤️❤️

Coby Breitner zei

Nou Ingrid, de beste wensen en gezondheid hebben jullie wel nodig. Jeetje 30 kg is niet niks zeg. Hans heeft een nieuwe garderobe nodig. Jullie gaan dat vast allemaal fiksen met de dialyse, gelukkig heb jij ook nog wat medische achtergrond, komt vast goed.
Heerlijk de winkel weer open, ohhh waarom is het toch zo ver weg. Geloof dat ik elke dag zou langslopen al was het alleen al voor de etalage. Daar zit ze weer hoor in haar blauwe jurkje. Ik ga volgende week meteen even meten en dan app ik je.
Fijne dag in de winkel, oeffff het weer werkt niet mee. Hier althans heftige storm en buien in Nootdorp.
Groetjes Coby

Trijntje zei

Dat is wel heel erg veel wat Hans is afgevallen-- dat zijn wel 3 jassen minder. Maar fijn dat hij nu thuis is en met de dialyse komt het vast ook goed.
Voor jullie alle goeds voor dit nieuwe jaar.
groetjes, Trijntje

Annemieke zei

Nou dat het een strijd is kan ik mij goed voorstellen. Mooi van de kompas quilt. En leuk de sale...ook ik zou natuurlijk dichter bij willen wonen;) maar ik kom vast wel weer jouw kant op! Sterkte en Succes thuis en in de winkel! Groetjes Annemieke

Floor zei

Jullie hebben een moeilijk jaar achter de rug.
Hopelijk komt alles in dit nieuwe jaar in een rustiger vaarwater.
Wel best moeilijk om alles te regelen voor Hans, hopelijk went dat snel.
Niet te geloven dat hij 30 kg is afgevallen, maar wie weet komt er door de goede zorgen weer een beetje bij.
Veel sterkte en geniet van je prachtige winkel.
Liefs,
Floor