donderdag 26 januari 2023

"Over Gezelligheid & Quiltinspiratie"

 


Mag ik jullie even voorstellen van links naar rechts:

Anja van Anna Jantina
Marry en Janny

De dames hadden de grote tafel voor de hele dag gereserveerd, 
ze hadden enorme zin in quilten & kletsen met mekaar,
voor de niet-quilterige lezers dat heet in quilttermen een BEE,
en ik geloof dat het quilten & kletsen goed gelukt is.

Natuurlijk werd er ook 'geshowd en geteld',...
De volgende foto's zijn een piepkleine greep uit de vele foto's die ik heb mogen maken,...


Janny met haar verkleinde huizen van Blackbird Designs,...


Hanneke met haar piepkleine hexjes die samen al een grote quilt vormen,...


Anja en haar kleine boompjes,
Hanneke helpt mee om het bomenbos de lucht in te houden,...


En wat zijn de boompjes gaaf,....


en klein,...


en met zo veel,...


Hanneke had haar bomenbos ook meegenomen,...


Hoi Dames 
;o)
En of er nog gewerkt werd die dag?


Jazeker.
;o)

Het was een vrolijke gezellige bomvol quiltinspiratiedag.
En ik kan niet anders zeggen dan dat ik alles,
ja echt
ALLES,
wat de dames lieten zien,
NU
ook wil maken,....

Fijne avond lieve allemaal,
groetjes van Ingrid.


10 opmerkingen:

Anita zei

Oh, die hexjes, wat klein!

Coby Breitner zei

Wat een gezelligheid, tot straks!
groetjes Coby

Annelies zei

Dat zal super gezellig zijn geweest !!

Yvonne zei

Niets leukers dan een Bee met gelijkgestemden en heel veel moois om te bewonderen!

Floor zei

Hahaha, dat is niet goed voor jou Ingrid, om die bee's te organiseren, dan krijg je steeds meer ideeën om ook te gaan maken.
Die kleine hexjes zijn zo schattig, maar dat is jaren werk, dus misschien de kleine boompjes met allerlei verschillende leuke plaatjesstoffen er in? Je hebt er genoeg.

Joanne zei

Hoi Ingrid,

Leuk ! So veel inspiratie !
Super dat je hebt al die fotos gemaakt en gepost !
hugs, take care,
Joanne

Shelina (formerly known as Shasta) zei

These are very inspirational! Your quilting group makes very big things out of very small pieces. The hexies and the trees are both beautiful and look like a lot of fun to make.

Rosemary B❤️ zei

Yay, so so so nice to be back to real life again!!!
I wish I was there with all of you.
I love all of the quilt work! beautiful quilts. I love the trees and the houses and the hexies
Sooo lucky to have tea and sewing

Karee zei

Headed to Flower Market and would love to visit your shop. What are the address and hours? May I bring you anything from US?

Karen

NADINE zei

Ooh wat leuk en gezellig ! Ik ook ben bezig met de boomtjes... Ik ook hou ZO VEEL van hexies. Mag ik vragen welke maat die van dit post zijn ? Hertelijk bedankt :) Nadine