donderdag 1 juni 2023

Let op! Gesloten op 6 en 7 juni!!!

 


Goedemorgen lieve allemaal,
kon je het al maanden zien staan,
maar wellicht heb je dat niet gezien.

Op 6 en 7 juni is de Supergoof Quiltwinkel 
GESLOTEN 
voor zomaar een spontaan winkelbezoek.

Deborah Dorward geeft op die dagen workshops aan de daarvoor ingeschreven quilters.

Donderdag 8 juni is de Supergoof Quiltwinkel weer normaal geopend,
en staat m'n vriendinnetje Sjoukje achter de toonbank.
Ik ben er zelf niet die dag,
ik mag samen met mijn man een dagje mee op de boot van de Nierstichting.
Op vrijdag en zaterdag ben ik zelf weer in de winkel te vinden.

Nu ben je weer helemaal op de hoogte.
op de foto's zie je de mandenquilt die ik aan het maken ben.
het patroon, genaamd Baskets of Birdsong,
 is te vinden in het quiltmaniaboek 'Stitches in Time' van Deborah Dorward.




Het elfde mandje is in de maak.

Fijne dag vandaag,
en,
groetjes van Ingrid.

4 opmerkingen:

Matty zei

Dat wordt weer een prachtige quilt.

Annelies zei

De mandjes worden steeds mooier.
Veel plezier met varen.

Floor zei

Wat leuk dat jullie samen een dagje weg gaan.
Fijn dat er dan een vervanging is in de winkel, zo kunnen jullie er helemaal van genieten.
Natuurlijk hopen we ook op mooi weer.

Joanne zei

Hoi Ingrid ,
Is het 1 juni nu al ? :)
Veel plezier met alle activiteiten :) !
groetjes,
Joanne