zaterdag 3 juni 2023

'Sue Stichbury komt naar Supergoof"

 


VOL
JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN

Helemaal in mijn nopjes ben ik dat ik jullie mag vertellen dat

SUE STICHBURY

bekend van haar Instagram account Callico and Stitch,
én haar best seller Quiltmania boek Callico and Stitch,

naar de Supergoof Quilt winkel komt.
JIPPIE!!!!

Sue leert je om een schattig klein naaidoosje te maken.

'The small miss Betty's Box'.
Alleen voor de Supergoof Quiltwinkel. 

Alles wat je voor miss Betty nodig hebt is inbegrepen want Sue maakt speciaal voor iedereen een pakket.

Ik vroeg aan Sue wat ik jullie kon vertellen, en dit is wat ze zei:

"everything you will need is included,
including precut card a steff Francis variegated silk thread, vintage scraps,
lining fabric,
all pre-cut.
Suitable for beginners and the more experienced.
Sue will take you through everything you need to know.
The box can be finished by machine or by hand.
Full pattern and instructions included".

Fotootje?
Kijk,...


en nog eentje,...


Schattig hè,...

'The small miss Betty Box' is een 2 dagen durende workshop.

Wanneer?

Op woensdag 20 september én donderdag 21 september.  VOL
(Je schrijft je dus in voor 2 dagen)

Tijden:

10.00 tot 16.00 uur

De prijs hiervoor is:

€ 185,=
 inclusief  koffie, thee, lekkers, lunch, het patroon en materiaal.


Sue en ik kijken er naar uit om jullie te mogen verwelkomen in de Supergoof Quiltwinkel

Voor aanmelden stuur een mailtje naar supergoofquilts@hotmail.com

De workshop wordt in het Engels gegeven en er is een beperkt aantal plaatsen,
vol is vol.

Fijne avond,

en groetjes van Ingrid.

2 opmerkingen:

Floor zei

Leuk dat naaidoosje, dat willen vast heel veel mensen graag maken.

Joanne zei

Hoi Ingrid,
Wow ! Job well done on getting the two day workshop planned and organised !
Supergoof Quilts shop in Kampen is internationally famous !
Veel plezier !
groetjes,
joanne