zaterdag 30 december 2023

"Aftellen,..."

 


Hoi lieve allemaal,
ik schrijf dit blogje in de lunchpauze,
nog een paar uurtjes en dan gaat de Supergoof Quiltwinkel dicht.
Niet voorgoed
;o)
tenminste dat hoop ik niet joh,
nee om 5 uur begint m'n vakantie.


En die vakantie duurt tot en met 8 januari 2024.

Het is een heel bijzonder jaar,
2023,
en het is nog niet eens afgesloten.
We hebben enorm veel beleefd,
maar gelukkig heb je dat in het leven.


Wat hebben we genoten van alle ontmoetingen in de winkel.
Hartverwarmend, grappig en diep ontroerend.
Dank daarvoor,
ik weet dat heel veel met ons meeleven.
Terwijl ik dit schrijf krijg ik gewoon kippenvel,
want het raakt me diep.


In de vakantie ga ik niets doen in de winkel,
dus kunnen er geen bestellingen gedaan worden.

Ik zal vast wel een keertje naar beneden lopen om een lapje uit te kiezen,
want ik ben met log-cabintjes bezig.
Dat is een nieuwe quiltverslaving.
En mijn quiltwerk voor 2024.

Hoe het zo kwam allemaal?


We kregen een lieve kerstkaart van Greetje met een kleine log-cabin.
En ik dacht,
ooooooooh,
dit vind ik altijd zo leuk om te doen,....
ik ga een lapje uitzoeken,....
en nog 1,...2, 3,.... etcetera,....
Zo'n log cabin BLOK is 9 cm.
Dus klein,...
en dat vind ik leuk,...


Het wordt een heerlijke vakantie,
gewoon thuis met mijn lieve jongen, 
de teckelina's,
 lapjes, lekkers en boeken,....
Ik ga lekker wandelen met de teckelina's,...
 kijken naar de IJssel en het hoge water,... 
de wekker staat niet op 6 uur,.... 
HEERLIJK.
Op zondag en maandag nog even naar het UMCG voor de nierdonatie onderzoeken.


En daarna?

Lekker weer naar de Supergoof Quiltwinkel en bijkletsen met jullie.
Dankjewel lieve allemaal voor dat jullie er waren in 2023.

Nog even de laatste winkeluurtjes,....
;o)
XX
Ingrid.

25 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal heel hard duimen dat het allemaal positieve uitslagen mogen zijn, groet Hetty van der Veen

wilma oud zei

Knap hoor dat je zo’n kleine werkjes kunt maken. En ook snel. Ik wens jullie beiden veel sterkte bij de onderzoeken en hoop dat alles goed gaat komen. Hartelijke groeten van Wilma Oud

Janke Scharff zei

Wat schattig die kleine lapjes. Ik wens je een fijne week vrij.

Jet zei

Geniet lekker van je vakantie.
Wilde volgende week komen en ook naar deventer naar de teckelwinkel.
Maar die hebben ook vakantie.
Komen we gewoon na de vakantie.
Tot in het nieuwe jaar.
Groetjes vanuit Duitsland

Anoniem zei

Het zijn weer schattige verleidelijke blokjes!
Ik wens jou en je gezin een hele fijne vakantie. En op de gezondheid van je man en jou alles wat jullie wensen dat het maar een mooi en gezond jaar mag worden. Lieve groet,
Joke xx

Anoniem zei

Heerlijk genieten van je vakantie en je lieve lapjes. De log cabins worden erg schattig.
Hoop voor jullie samen goede uitslagen in het ziekenhuis. Wens jullie al het geluk voor 2024............liefs. Conny

Anoniem zei

Ik sta er anoniem op was niet de bedoeling niet goed opgelet sorry. Joke Ulinski xx

corrie zei

Hele fijne vakantie en een hele fijne ee jaarwisseling en hoop dat de onderzoekjes een positieve uitkomst hebben in het nieuwe jaar
Dat zou toch een mooi begin van 2024 zijn
Zelf ben ik nog aan het herstellen van mijn 7gebroken ribben en een klaplong met een scheurtje
Na dat ik op mijn jongste dochter suus haar verjaardag 25 nov met de fiets op de rotonde geschept ben door een auto gelukkig konden suus en mij kleindochter fenna die voormij reden de aanrijding ontwijken helaas kreeg ik de volle laag
Gelukkig kan ik het naar vertellen en gaan we met kleine stapjes het nieuwe jaar in
Groetjes en veel liefs van mij voor jou en hans

Annemieke zei

Een fijne avond morgen en een super tof 2024 samen met je man, hondjes en fam. Ook jij bedankt voor je gezelligheid en gesprekjes! Je winkel vind ik een fijne plek om te komen, ook als t allemaal niet zo mee zit in t leven.
Lieve groetjes
Annemieke

Anoniem zei

Prachtig, die kleine log- cabintjes. Ik wens jullie veel goede uitslagen toe. En hopelijk is kan ik in 2024 eindelijk je winkel bezoeken vanuit Friesland. Tot zolang wens ik via deze blog een fijne, rustige vakantie. Ik blijf je volgen!

Anoniem zei

Lieve ingrid ik wens jou en Hans een heel gezond 2024 ik hoop op een goede uitslag en dat alles maar goed mag komen .
Je logcabine is om te snoepen zo lief en wordt er zooo hebberig van . . Misschien iets voor volgend jaar . Wens je een fijn oud en nieuw en volgend jaar kom ik zeker weer langs .
Liefs Christine vd Ancker

Gradie beumer zei

Lieve Ingrid, ik wens jou en jouw familie het allerbeste in het nieuwe jaar. Ik blijf genieten van jouw blogs, al heel veel jaren en heb diverse quilts in het echt mogen aanschouwen op de show en tell dagen. Ik blijf je met heel veel plezier volgen.

Ellen zei

Wat een heerlijk nieuw blogje, 2x dit jaar in je “sprookjeswinkel mogen vertoeven en wat heb ik genoten en inspiratie opgedaan maar natuurlijk gingen er ook nieuwe lapjes en zelfs een boek mee naar huis.
Je logcabintjes zijn zo ontzettend leuk, een mooi project voor 2024
Lieve Ingrid ik wens je alle goeds en vooral veel gezondheid voor 2024 we blijven meeleven en hopen dat je een match bent.
En natuurlijk hoop ik in het nieuwe jaar weer langs te komen.
Geniet van de komende vrije dagen !
Liefs Ellen

Annelies zei

Wat een leuke kleine blokjes. Heerlijk om op ieder moment aan te werken.
Ik wens jullie een goede en gezellige jaarwisseling.
Ik hoop dat 2024 een prima jaar voor jullie wordt op allerlei vlakken.

Tilly zei

wat zijn dat leuke logcabintjes,ziet er gezellig uit.
Wens jou en Hans,hondjes en fam fijne dagen toe , en succes
met de plannen in 2024.
groetjes Tilly

erika zei

Ik wens jullie een fijne (quilt)vakantie en een goed begin van het nieuwe jaar. Ik duim voor jullie nierdonatie. Hopelijk duurt het niet lang meer!

Margot zei

De laatste uurtjes van de winkel , met het oog op morgen en op de jaarwisseling
met een bezoek aan het ziekenhuis dit weekend , moge het voor jullie een goede uitslag geven !
De logcabin blokjes zij zo enig ..... dat gaat snel bij jou !
De teckeltjes zijn ook zo schattig met zijn drietjes hebben ze het fijn bij jou en Hans , dus fijne wandelingetjes met de hartjes.

Fijne jaarwisseling met de beste wensen voor 2024

FLR zei

Een hele fijne pauze en ik duim hard mee voor een goede uitslag in het UMCG! Hopelijk een hele fijne jaarwisseling met heel wat minder geknal dan hier....is niet fijn voor honden èn mensen......en die blokjes zijn prachtig!

Anoniem zei

Hele fijne dagen en een goeie jaarwisseling ,sterkte met de onderzoeken het zal vast allemaal goed komen !

Geniet van je lapjes ,zo leuk deze mini quilt ,heerlijk dat je zoveel mooie lapjes bij de hand hebt !

Groetjes en knuffels voor de teckeltjes ,Femke.

Maria Verhulst zei

Hey lieve Ingrid, en ik heb genoten van langs te komen in je winkel, ik wens je alle goeds voor het komende jaar, geniet van je vakantie en van je lapjes (n) aaien. Groetjes, Maria.

Anoniem zei

Wens jou en je man een fijne jaarwisseling en een mooi 2024!
Marja

Floor zei

Wat een schatjes die kleine blokjes met leuke stofjes en plaatjes.
Heerlijk om daar in je vakantie mee bezig te zijn en verder te genieten van boeken, manlief en de hondjes.
Die rust is je gegund hoor.
Sterkte voor het onderzoek en verder wens ik jullie een fijn en zo gezond mogelijk 2024.
Liefs,
Floor

AnitaA zei

Geniet van je vakantie en elkaar, tot volgend jaar !!

Coby Breitner zei

Jij bedankt Ingrid voor je leuke winkel, met van die leuke stofjes en muizenkinderen, de teckelina's etc etc....
Ik hoop dat alle onderzoeken een positief resultaat geven en dat alles mag lopen zoals jullie bedacht hebben. Wat een mooi gebaar wat je je man kan geven. Dan natuurlijk een snel herstel voor beide.
Een mooie gezellige jaarwisseling, geniet van je week vakantie en op naar een creatief 2024!
Liefs Coby

Quilting Moesje zei

Lief ...❤️ alle goeds gewenst !