dinsdag 12 december 2023

"Lekkage update"

 


Hoi lieve allemaal,
daar ben ik eindelijk met een update over de lekkages in de Supergoof Quiltwinkel.
Allereerst wil ik jullie zeggen dat de foto's die je ziet,
daar helemaal NIETS mee te maken hebben.


Ik wilde gewoon een lieve omlijsting van dit verhaal,...


en die omlijsting,
dat zijn de beepeetjes 
oftewel
de kleine broderietjes 
in mijn ogen,..


Iedereen weet dat we in de winkel regelmatig lekkages hebben.
Je kunt dat beter omvatten als continu.
Soms heb ik wel 20 vazen, emmers en bakjes staan om het water op te vangen.
Die lekkage is niet bij de stoffen,
nee,
die is achterin de winkel,
in de workshopruimte.
Daar boven is een groot dakterras, en dat dakterras is een vergiet.

Heel vervelend en onhandig!!

Het gedrup kost heel veel plaatsen aan de grote tafel,
en nog veel meer wat ik hier allemaal niet op hoef te noemen,..
Dat snap je wel.

We hebben natuurlijk de enorme waterval eind april gehad, 
die halverwege de winkel was begonnen,
en waarvoor de huisbaas weigerde verantwoording te nemen.

Lekkages kosten energie en vreten tijd.
En energie dat hebben we zo hard nodig voor heel andere, jullie ook welbekende, zaken.
Daarom zou er vandaag een officiële bijeenkomst plaatsvinden,
waarvan ik kan zeggen dat ja,
 de huisbaas zijn verantwoording neemt, 
en alle lekkages zsm moet oplossen.

Je hebt over de laatste lekkage,
van maandagmorgen,
 niets van me gehoord, 
wellicht omdat het de beroemde druppel was,..

Ik kwam s'morgens met Hazel terug van de dierenarts, 
deed de winkeldeur open, en toen,... zag ik dat er nu een lekkage was vanuit het woonhuis in het voorste gedeelte van de winkel.
Men was daar weer bezig met bouwwerkzaamheden,....
Ik ben ontploft,
en daarna was ik heel heel erg verdrietig.

Hoe lang is de winkel dicht?
Want die vraag wordt veel gesteld.
In ieder geval is de winkel deze week gesloten.

We moeten het even afwachten omdat er veel werkzaamheden plaats moeten vinden.
Maar zodra ik het weet,
vertel ik het hier,
en op FB,
en op Instagram.
Echt waar,
want we willen niets liever dan dat de winkel weer open is.


Fijne avond,

dank voor jullie hartverwarmende medeleven,
 lieve groetjes van Ingrid.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Och wat een pech. Ik hoop Ècht dat de eigenaar nu zíjn verantwoordelijkheid neemt. Vlak voor de kerst is het te vervelend om wegens wateroverlast te dicht te moeten zijn. Sterkte jullie❣️🍀

Anoniem zei

Sterkte lieve Ingrid het moet nu ook gewoon een keertje afgelopen zijn
Dat kan zo niet doorgaan gekmakend lijkt mij. Vooral door de belangrijke dingen waar jullie zo druk mee zijn en spannend genoeg zijn! Veel liefs van mij hopelijk is het na de reparaties echt allemaal oké
Dikke knuffel Joke Ulinski " anoniem vind ik niet fijn"

OmaSannie zei

Dood en dood ziek wordt je er van om maar niet te spreken van de slapeloze nachten en de inkomsten die je als winkel misloopt want al die lieve Maileg beestjes, spulletjes die eigenlijk vol liefde uitgezocht hadden moeten worden en onder een kerstboom hadden moeten verdwijnen , die blijven nu ook liggen 😭

Annemieke zei

Nou wat een narigheid joh! Hopelijk komt het gauw goed. Ik duim voor je. Even nog dit om je een beetje blij te maken. Ik kreeg vandaag van mijn dochter voor mijn verjaardag een cadeautje: ze schreef 'een dagje samen Supergoof winkel en zij trakteert '. Lief he?! Dus we zien elkaar vast weer snel als alle troep voorbij is. Sterkte hoor!
Lieve groetjes
Annemieke

Anoniem zei

Hopelijk nu goede keer met de werkzaamheden en doet de huisbaas zijn plicht zodat je van al dat water en die narigheid verlost bent.

onder de knotwilg zei

o, o, wat een narigheid... Hopelijk worden de lekkages nu écht snel en goed verholpen! Sterkte ermee hoor en kan jij én alle anderen snel weer genieten in je heerlijke winkel...

Anoniem zei

Hopelijk wordt het nu voorgoed opgelost en dat de winkel toch binnenkort weer voorgoed open kan gaan. Heel veel sterkte gewenst.

Floor zei

Lieve Ingrid,
Ik heb er geen woorden voor en voel me zelfs verdrietig omdat ik zo met je meeleef.
Dit kan toch niet! Dit moet toch zo snel mogelijk worden opgelost en ook al je onkosten en gemiste inkomsten vergoed!
Al jouw mooie spulletjes willen onder de kerstboom, en klanten willen zo graag mooie lapjes kopen.
Je hebt al genoeg aan je hoofd, dit kan er toch nog niet eens ook nog bij!
Wens je veel sterkte, daar heb je weinig aan, maar weet dat ik erg met je meeleef en aan je denkt.
Liefs,
Floor

erika zei

Ik hoop voor je dat het dakterras nu dan grondig wordt aangepakt anders lijkt het mij een gebed zonder end! Tuurlijk ontplofte je en was je verdrietig! Sterkte!

Anne Kirby zei

Dear Ingrid, I am sorry for all the trouble you have had and the lost business. How can you pay rent with your store closed?? I hope you have a more peaceful Christmas.

Katrien zei

Lieve Ingrid,

wat hoop ik dat die ellende eindelijk eens definitief opgelost geraakt, en dat jullie je energie op andere dingen kunnen richten...
Terechte opmerkingen van Floor en Anne hierboven; door de lekkages lopen jullie inkomsten mis, dus een schadevergoeding of een/meerdere maanden huur minder betalen lijkt me wel op zijn plaats. Hopelijk kunnen jullie ook daar een overeenkomst in bereiken.
Ik wens jullie veel sterkte, hopelijk is alles snel achter de rug zodat jullie in alle rust van de kerstdagen kunnen genieten.

Vele groetjes,
Katrien

Anoniem zei

Alles is al geschreven ,en zoals iedereen die jou en je winkel kent voeg ik mij daar aan toe .
Ik vind dat de huisbaas een compensatie moet geven voor de gederfde inkomsten en de zorg en spanning die ik allemaal met zich mee brengt ,er is volgens mij een instantie die huurders helpt als ze er niet uitkomen met de huisbaas of contact zoeken met het programma Radar of Meldpunt op t.v misschien helpt dat !

Heel veel sterkte lieve Goof , groetjes Femke.

JustGail zei

I'm sorry you've been dealing with this for months now. I hope the landlord steps up and remedies the leaks and soon. And that you get a rent cut due to lost income from closures.

Joanne zei

Hoi Ingrid,
Oh no ! Not again !
En op de gezelligste tijd van het jaar , wel bijna, quilten in Kampen is de hele jaar gezellig :)
Hoop het wordt snel opgelost en voor de lange termijn.
hugs, take care,
Joanne