maandag 9 januari 2012

"Tromgeroffel,... ;o)"


"Mam, roep eens een getal onder de 131, zei ik net tegen mijn mam aan de telefoon.
*17*
zei mijn mam.
En degene die de zeventiende reactie gaf is,...



Simone, proficiat!
 Stuur even een mailtje met je adresgegevens, dan gaat dit zware pakket zo spoedig mogelijk op de post.
En allemaal niet getreurd, deze week wordt er geknipt in de blauwe lapjes,...


Zaterdag 14 januari is er een blauw Weggevertje = Give-Away.
Voor trouwe Supergooflezers natuurlijk,...
Fijne dag allemaal.

45 opmerkingen:

Lida zei

Simone, veel plezier met deze lapjes, hier kunnen heel wat huizen worden gebouwd of vingerhoedjes!
't Is een mooie lading geworden Ingrid! Fijne dag nog, groetjes
Lida

Shirley zei

Simone proficiat! Dat zal een heerlijke plof op de mat maken, en een kleine deuk in jouw voorraadje van scraps Ingrid. Gaat het goed met de dollies?

Bertie zei

Gefeliciteerd Simone!! Bregje is meer geinteresseerd what er zoal buiten gaande is!!

Ans zei

Ik hoorde het tromgerommel en dacht, ik ga eens kijken. Wat leuk voor Simone, ik ben al bij haar langs geweest om te feliciteren. Groetjes, Ans

Quibi zei

Leuk hoor! Is ook wel een lieve manier om zelf van je restjes af te komen :)

Terray zei

Gefeliciteerd Simone, je mag aan de slag :-) Super lief supergoof en Bregje....volgens mij kijkt ze de godganse dag uit het raam hahaha

Anoniem zei

Gefeliciteerd Simone, wat leuk voor je. :-D

AnitaS zei

Simone gefeliciteerd. Aan de stapel te zien kun je een flinke poos vooruit.

Marianne G zei

Gefeliciteerd Simone, het is een lekkere hoedjesberg;) Hehe, ik moet glimlachen om Bregje... zo lief staat ze daar...

Ramona zei

Lucky Simone. Well I am still inspired by your quilt and have plans to start my own knip, knip, knip!

Peet zei

Zoeken, zoeken, zoeken en ja hoor kom ik daar ineens de leukste quilt blog ever tegen! Ik als beginneling heb nog zoveel moois te bekijken in blogland. Jouw blog moet zeker thuis in mijn blogrijtje met gezellige blogs. Groetjes van Kruimel een beginner.

Miranda zei

Proficiat voor Simone en bedankt Goofke voor dit leuke lapjes give-away-momentje!

Miranda zei

Proficiat voor Simone en bedankt Goofke voor dit leuke lapjes give-away-momentje!

Wilma Kuin zei

Simone,.. gefeliciteerd!!

Wat een leuk pakket om te krijgen,...
Leuk idee, ingrid.
Ik heb expres even niet gereageerd. Volgens mij kan ik ook zo'n wegevertje houden van alle restjes,.. Ik kan alleen zo moeilijk afstand doen!!
;o)

margot zei

Boehoe,,boe , snif , snik , nou niet gewonnen,
die leukerts van minilappies !!!!!!!
Simone is de BOFFERT Yeah !!!! en kan zij
er iets mooi's van maken !!

Tot de volgende ronde !!!

quiltgroetjes van Margot

Anoniem zei

simone,het lijkt me helemaal te gek om zon verrassing op je deurmat te vinden .
Lida b

Jane in Cumbria zei

Gefeliciteerd, Simone! Heb je dit jaar twee verjaardagen!! :o) En je hoeft je voorlopig niet te vervelen!
Bregje heeft zo te zien geen enkele belangsteeling voor de blauwe lapjes....
groetjes
Jane

Sabine.v zei

proficiat Simonne ! De huisjes of vingerhoedjes zullen er wel bij varen. De postbode zal een blij gezichtje zien! En zo is iedereen tevree. Ik hou van zeventien want dat is mijn geluksgetal. Veel groetjes,
Sabine

Ellen zei

Gefeliciteerd Simone , woww jij kunt aan de slag hoor.
Dank voor de kans die je ons gaf supergoof !!

Carin zei

Simone gefeliciteerd !!!
En wat wordt het nu spannend om te wachten tot zaterdag om dan een reactie achter te laten. ik hoop maar dat ik tot de trouwe supergooflezers hoor, anders heb ik slapeloze nachten voor niets :-)

Anoniem zei

Hiep hiep hoera voor de bofkont Simone, Stiekem hoop ik natuurlijk dat je moeder volgende week mijn geluksnummer door de telefoon brult.

Bizzy Martine zei

Proficiat Simone!!! Ik waag mijn kans op 14 januari voor het blauwe weggevertje!!!
Groetjes, Martine

vrouw Hommel zei

Simone, gefeliciteerd met je mooie lapjes en we gaan het gewoon weer de volgende keer proberen.
lieve groet

Francien zei

Zucht......gefeliciteerd Simone..en alels is al geschreven hierboven....groetjes Francien.

Anoniem zei

Nou ik ben zeker een trouwe fan ook al sta ik nergens geregistreerd. Ik zoek gewoon iedere dag even in mijn link favorieten naar jou leuke blog en daar staat bijna elke dag wel weer wat nieuws te lezen.
Gezellig hoor!
Groeten Jenny

Kath zei

Ah Bregje peeps out of the window, just like our dogs do :-D

Quilting Moesje zei

Hallo Supergoof hier Dh,namens mijn Dw die avonddienst heeft (in de zorg) en al een aantal keer heeft gebeld of er al wat bekend was,gauw gekeken en jawel hoor,ze heeft gewonnen joepie.Ze was helemaal vervuld van geluk en blijdschap,kippevel,kan bijna niet meer werken.Maar het moet.
Dw zal vanavond na werketijd wel verder een vervolg reactie geven.
Groetjes DH

Heleni zei

Gefeliciteerd Simone. Wat een geweldig kado voor je.
Ik kan me voorstellen dat je bijna niet meer werken kunt........
Leuk idee Goof, zo'n giveaway.

groet Heleni

Inge zei

De afgelopen week heb ik weinig blogs gelezen en daardoor is me veel ontgaan, zo ook die leuke Give Aways van jou, oohhh zo jammer. Maar hé, ik zie dat ik het nu kan proberen. Leuk, blauwe scraps, die wil ik ook wel winnen LOL
Ik heb nog niet eens gezegd dat ik je hoedjesquilt helemaal superdesuper vind. Ik wil hem aaien, ooit. Mag wel hè?

Lieve groeten,
Inge

Anoniem zei

Gefeliciteerd Simone! Veel plezier met het uitzoeken van al die leuke vingerhoedjes en andere scraps die Ingrid erbij gezocht had.
Marja-Brabant

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd Simone en reken maar dat het lieve vingerhoedjes zijn, met liefde geknipt door ons aller Goof ;-)

Groetjes
Ines

ineke zei

Simone van harte gefeliciteerd met die leuke lapjes. En Goof jij bedankt en gun je vingers maar even rust. groetjes ineke

......... zei

Congratulations Simone! You are so kind to do this Supergoof!

Willy zei

Simone veel plezier ermee.
Groetjes

Quilting Moesje zei

Bedankt hoor voor alle lieve reaktie's !
Ik houd jullie op de hoogte hoor!
:0))))

Evelyne zei

Simone gefeliciteerd met je vingerhoedjes!! Leuk begin voor een nieuwe quilt!!
Succes en ik hoop hem ooit te zien natuurlijk.
Ingid bedankt voor het leuke en lieve idee.
Groetjes, Evelyne

Ann-Mari zei

Concratulations to Simone.
Ingrid, thank you for doing this.
My favorite colour is red, but I do like blue as well. Crossing fingers for saturday:o)

quiltcat zei

glückwunsch simone, da wird ein spass mit den roten stoffen.
na vielleicht hab ich glück bei den blauen stoffen, denn die sind hier sehr wenig vertreten.
noch eine schöne woche an alle
lg elfriede

Elza zei

Simone gefeliciteerd en ik ga natuurlijk de 14e weer meedoen.
Fijne dag en groetjes ELza.

josé zei

Lieve winnares Simone heel veel plezier met de mooie lapjes.

Groetjes José

ivoorwit.blogspot.com zei

Wat geef je leuke lapjes weg!
Ik ben een trouwe lezer, wie weet binnenkort een blogger.....
Graag zou ik mee willen doen aan je give away. Prachtig stadje Blokzijl.
Groetjes Thea R.

Caroline zei

Gefeliciteerd. Gelukkig is er nog een tweede kans voor ons "verliezers". Maar het is je van harte gegund hoor.
groet Caroline

Anoniem zei

gefeliciteerd, Simone ! ;>)

Nu zal ik tot zaterdag wachten.. wie weet ? misschien zal ik dit keer "the happy winner" worden ??


XOXOXOXO
NADINE

Ineke Original zei

Die blauwe lapjes zijn eigenlijk toch wel helemaal leuk. Ik doe weer een gokje. Wat worden de Dancing Queens gaaf! Echt geweldig. (Ik weet het: Dancing dollies).
veel liefs,
Ineke van den Akker

Marina. zei

Het lijkt mij heel leuk om de lapjeskeuze van een ander eens toe te passen. Ik doe graag mee.