dinsdag 24 april 2007

"Waar is Dribbel"


Mijn jongste vindt Dribbel, de liefste knuffel van de hele wereld!
........dat vind ik ook,......
Dribbel heeft in zijn leventje al heel wat zachte gele lapjes op zijn buitenkantje gekregen. Daar gebruik ik een geel Zwitsal babiedasje voor. Dat is er gewoon voor gemaakt,...!
Nieuwe lapjes op Dribbel, dat vindt mijn jongste niet erg, zonder lapjestransplantatie overleeft Dribbel het immers niet!
Ik geloof dat het weer tijd wordt om m'n gele lapjes op te zoeken,...

7 opmerkingen:

marian'ne m zei

Ja, hij heeft wel weer een opknappertje nodig :-)).

Wel mooi dat je hem steeds weer op kunt lappen, het is een lieve knuffel !!

Ik ken die dasjes niet !?

ingrid h.g. zei

Marian'ne, dat dasje zat heel lang geleden bij een product van Zwitsal. Ik heb geen idee meer waarbij,..

marian'ne m zei

Hoi 'meisje', al weer druk bezig !? ;-)).

Hester zei

Leuk die knuffel. Wij hebben er ook zo een thuis van mijn jongste. Wat een paniek al "beer" weg is. En wassen mag ik niet meer van dan "ruikt hij niet lekker meer. Maar maken hoef ik op het moment niet,hij (9 jaar) maakt hem zelf wel, met een zeer lange dikke naald n een niet bijpassende draad, met grote steken, niet afhechten, dus de draad handt na een paar dagen al weer los. Dat met die lapjes erop zetten lijkt me een goed plan, nu is het ook steeds gatjes dicht naaie en langzaam aan is beer 1 groot gat. Slaapt jou jongste ook nog altijd met Dribbel

ingrid h.g. zei

Marian'ne, ik verveel me nooit :)

Hester, Dribbel mag wel gewassen worden,...psssst, ik mocht verder niets over D. zeggen ;)

Wilma zei

hahaha.....kleintjes worden groot!! En een knuffel zo belangrijk!!! Goed dat er lapjes opgezet mogen worden.....
Wees zuinig op deze knuffel!!!

Juul :o) zei

Och wat een schat!
Deze foto zou je moeten inlijsten voor "Jongste".
:o)
En Dribbel heeft een eigen karakter gekregen, zo is er maar xc3xa9xc3xa9n!
:o)