maandag 4 juli 2016

"Vrolijk verder"


Wat beloofd deze maandag een mooie dag te worden.
Gootje en ik hebben er al een fikse wandeling opzetten,
lekker langs de IJssel,
terwijl Gootje allerlei sporen volgt door het net gemaaide gras,
en probeert mee te hollen met een,
 over ons heen vliegende gans.
Nu,
ligt ze voor even uitgeteld,...
En Goof?

Die gaat wat quiltsteekjes zetten,
dat mag want ze heeft gisteren het hele huis gepoetst.
Ze ging als een speer.
;o)

En nee,
nog steeds geen
 Diamantensteekjes, 
of gezellig bij het BillingsBoerinnetje,
het is hier nog steeds het Broderie Perse Voorproefje,
dat de klok slaat.


Fijne dag allemaal,
en

12 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Oh heerlijk zeg, wandelen langs de IJssel, dat mis ik toch wel hoor lekker lopen met de hond.
Vind niet zo gek dat je gisteren als een speer ging poetsen, een goede manier om frustraties weg te werken en daarna weer lekker verder met je mooie hobby.
Blijf lekker doorgaan en heb sch*** aan een ander, zoals ze dat hier zeggen
Groetjes
Bernadette

Ieke78 zei

Ah wat schattig... Margootje op het geborduurde kussen. Ben benieuwd naar je broderie perse-quilt straks

ria vogelzang zei

Geniet ze! Zoveel om lief te hebben..en vooruit te kijken!
Fijne zonnige maandag!
<3

ria vogelzang zei

Geniet ze! Zoveel om lief te hebben..en vooruit te kijken!
Fijne zonnige maandag!
<3

Bizzy Martine zei

Geniet van je dag!!! Ben benieuwd naar je broderie perse!!!

BezigeBijMirjam zei

Heerlijk Ingrid wandelen langs de IJssel. Al je muizenissen eruit. Ik ben gek op de rivieren. Wij wonen in het rivierengebied tussen Lek en Waal en Linge. Ik ben er zo gek op. Mijn droom is om misschien ooit nog aan het water te wonen, maar ik denk dat het een droom blijft. Waar we nu wonen hebben we ook een heerlijk huis en fijne stek! Ik ben dik tevreden! En de rivieren? Zo dichtbij, dat ik er altijd wel langs kan wandelen met mijn vriendin of er langs fietsen met manlief en/of vrienden. En wekelijks varen we wel een keer (of meer) met het veer over de Nederrijn/Lek op weg naar kinderen en kleinkinderen. Genieten.
Mijn vriendinnen en ik kijken uit naar jouw workshop Broderie Persé. Fijne dag en lieve groet!

Ineke Original zei

Wat een leuk idee!!! Waar borduur je mee?

Mhalmavanwees zei

Je hebt weer de goeie spirit. Hou vast. Geniet zo veel als je kunt, maak er een feestje van vandaag. Heerlijk. Alle goeds en een hele fijne dag. Heerlijk blogje.

Wilma Kuin zei

Goed zo dame! Achter je laten deze dame en fijn verder gaan... er zijn genoeg mensen die jou werk wel waarderen.... 😀

Rita zei

Goed bezig, hier worden de laatste steekjes aan het geheime project gemaakt, wel eerst de strijk even wegwerken, maar dan mag het. Project moet deze week af dus ...... Juist aan de slag. Jij een fijne dag. Gr. Rita

marion anderson zei

oooh lekker poetsen, en dan nu quilten, ik had net een teckel op visite , ja in de tuin dan he? gezellig hoor die teckels,.liefs en knufjes...je moeder zou erg trots op je zijn...marion

Annemieke zei

Top dat je vrolijk verder gaat! Margootje lijkt wel te glanzen op die foto op het mooie kussentje. Ben benieuwd naar je quilt, het 'voelt' nu al lekker;)
Groetjes
Annemieke