dinsdag 22 januari 2019

"En op dinsdag,..."


Na een gezellige Broderie Perse workshopdag bij Goof op Zolder,
nu,
op dit moment weer verder met de Kersenmuisjes,...
Vorige week nog even op pad geweest
voor de nodige rode lapjes,
en witte kantjes,...
Of die echt nodig waren??
JA.
Ik werd er zo blij van,...



Buiten,
in het centrum van het oude Hanzestadje,
beginnen de eerste sneeuwvlokjes te dwarrelen,...
En binnen,


wordt er gebouwd aan de Quilt Coach School,
Ik heb hier thuis de bijnaam,
bouwvakker Goof gekregen,...
:o)

Fijne dinsdag lieve allemaal,
en,

5 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Leuke lapjes heb je gevonden voor je Kersenmuisjes. Hier moet ook nodig het een en ander gekocht worden voor ik kan beginnen.
Leuk he die dwarrelende sneeuwvlokjes (zolang je niet naar buiten hoeft)
Bouwvakker Goof, nou dat weer 🤣🤣🤣
Groetjes
Bernadette

OmaSannie zei

Ik moet ook eerst een voorraad aan gaan leggen voordat ik ga beginnen maar komt goed.
Liefs mij xxxx

Joanne zei

Hoi Ingrid,
Gezellig! en Sneeuw! en Handwerk!
groetjes,
Joanne

Floor zei

Zooooo bouwvakker Goof.... je bent lekker bezig zo te zien. Maar dat is nog geheim natuurlijk.
Wat een prachtige foto van dat mooie gebouw voor jouw huis in de sneeuw.
Je kunt deze foto prima als kerstkaart gebruiken voor a.s. kerst.

n.demmer1@gmail.com zei

Ik ben begonnen , wat is het leuk Ingrid.
1 probleempje, ik kan er niet mee stoppen.
Groetjes, Nelly