donderdag 17 januari 2019

"En op donderdag,..."


Goedemorgen lieve allemaal,
de afgelopen dagen stonden hier,
in het teken van de Kersenmuisjes.

Wat zijn jullie enthousiast,
wat vinden jullie ze leuk.
En wat Genieten jullie van de verhaaltjes in het patroon.

Voor mij was het heel erg spannend om dan eindelijk de eerste blokken te laten zien.
Was er nerveus over,...
Maar na zoveel lieve mailtjes,
en,
 op en neer lopen naar de post,
met alle bestellingen,
ga ik met een gerust hart weer verder.



Maanden geleden alweer,
toen het zomer was in 2018,...
was ik zelf met het vergader blok bezig.
Ik had het op de Zolder ergens neer gehangen,
om in de stemming te komen,...
en dan weer dit,
en dan weer dat,
aan te veranderen,...

En in de Kersenmuisjesstemming,
dat ben ik al weer tijden,...
er wordt flink aan de leslokalen gebouwd,...


Het dienblad met alleswatiknodigheb,
wordt weer overal mee naar toe gesleept,...
En waar ik ook ben,
altijd is daar m'n dropveter teckeltje dicht in de buurt,...


Zo'n lief vriendinnetje.
:o)

Fijne donderdag,
en,

5 opmerkingen:

✿ Inmaculada ✿ zei

Es muy divertido este proyecto KERSENMUISJES MYSTERIE BOM"... Un saludo desde 🇪🇸

Bernadette van gils zei

Kersenmuisjes is zeker erg leuk maar snap heel goed dat je het spannend vond om te laten zien. Fijn dat je zoveel enthousiaste reacties hebt gekregen. Margootje zal wel genoten hebben dat ze zo vaak mee naar tante post mocht 😁😁
Fijne dag lieve Ingrid en Margootje
Groetjes
Bernadette

Floor zei

Mijn eerste stapjes aan de Kersenmuisjesquilt zijn vandaag gezet.
Heerlijk om weer tussen de lapjes te duiken op zoek naar de juiste lapjes.
Ik probeer alles te maken van de stofjes die ik heb, dat worden dus wel meer kleuren dan dat jij gebruikt, een dolle boel in de kersenboomgaard straks.
Zie alweer een nieuw blok liggen op je tafel, maar je hebt er stiekem allerlei spulletjes opgelegd, zodat we niets kunnen zien :-(

OmaSannie zei

Lieverd,
Het is zo'n geweldig leuk patroon,idee, ik hoop dat het uiteindelijk ook een echt huis (gebouw) gaat worden, zo eentje met een dak met een schoorsteenveeg muis of zo en een grote trap naar de veranda.. pfff , ik wacht maar gewoon af want het is nu al te leuk maar fantaseren mag .. toch???

Zo gaaf weer, dit allemaal kusssssssssssssssssssssss liefs mijxxx

Ellen zei

Ja hoor hier liggen alle lapjes startklaar ben er zelfs voor naar de Kringloop geweest want Quilt winkels zijn hier helaas ver te zoeken en heb een paar prachtige rode/roze overhemden op de kop kunnen tikken, lekker gewassen en nu mag er in worden geknipt, vandaag nog een oppasdagje (wat ook een feestje is hoor ) op mijn jongste kleindochter maar dan is het weekend en kunnen er steekjes gezet worden.
Begrijp heel goed dat het spannend is je kunt er zelf wel heel blij van worden maar worden anderen dat ook vraag je je dan af, nou zeer zeker wel hij is Super leuk, het gaat een feest worden om daar aan te mogen werken !
Lieve groetjes, Ellen