vrijdag 25 januari 2019

"En op vrijdag,..."







Buiten is het koud en wit,
maar binnen,
in het quiltthuis,
is het lekker warm en gezellig,
en voelen


bepaalde Japies,
zich ook heel erg op hun gemak,...


Deze Goof heeft,
vanaf haar stoel aan de grote tafel,
 zicht op de blauwe schapenwolkjeskudde,
die de klosjesquilt,
 als hangplek hebben uitgekozen.

En verder ligt er aan haar voeten,..


een rood witte lapjesbende,...
Is ook niks mis mee,...


als het buiten zo is,...
Wat een verschil in kleur hè,..

Fijne vrijdag allemaal,
en,




3 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Mooi uitzicht heb je daar. Niet alleen de Japies maar ook buiten. En dan die rode lapjes.... heerlijk
Veel plezier en fijn weekend
Groetjes
Bernadette

corrie zei

Goede morgen Ingrid wat een heerlijkheid zou zo mijn huis kunnen zijn ook hier rode lappie's voor mijn voeten en japie's naast me stoel en op me schoot je raad het al kleine muis die mij zo liefff aankijkt
En die ik ook niet naast me neer kan leggen wat is ze toch leuk
Fijne vrijdag lieverd xxx

Joanne zei

Hoi Ingrid,
Het was een gezellige winter week bij jouw op jouw blog! Leuk! Ik heb genoten!
groetjes,
Joanne