woensdag 28 augustus 2019

"En inpakken maar,..."


De Margootje patronen,
werden deze week
 ingepakt,
om te versturen naar,...
Frankrijk,...

En of dat op deze manier ging?
Uhm,
nee,..
m'n eigen teckeltje ging natuurlijk niet zo de deur uit.
;o)


Ze is hier fotomodel,
showmodel,...
om onze eigen inpakpapierwinkelstandaard te showen,
die we dankzij een gouden tip van Roelie op Facebook,
(keigaaf Roelie!)
voor een klein prijsje van een winkelier in Zwolle over konden nemen.

De Goofse quiltwinkel wordt nu steeds echter,...
nog wel een keertje kijken naar ander cadeaupapier.

En hoe heeft deze fotograaf de eigewijze teckelina,
zo ver gekregen,
om zich voor even in te laten pakken?


Nou,
aan die alerte twinkelende oogjes,
en natte zwarte dropneus,
te zien,
met iets heeeeel lekkers,


dat in een flits verslonden wordt,...
en er wordt meteen al gretig uitgekeken,


naar het volgende lekkers,...
Het is me wat met het dropveterteckeltje,...
;o)

Fijne dag lieve allemaal,
en,

8 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Oh wat fijn dat je die papierstandaard hebt gevonden na een lieve tip.
Ik, en velen met mij denk ik, kunnen niet wachten om alles in het echie te bewonderen.
Knap dat je met wat lekkers Margootje zover kunt krijgen dat ze zich in laat pakken. Knap fotomodel.
Succes met de rest van je winkel inrichten
Groetjes
Bernadette

Evelyne zei

Ha, ha die Margootje, klein fotomodelletje doet niets voor niets! Lieve groetjes, Eef

Leonardo nescio zei

Kun je je quilts niet gebruiken als basis voor te ontwerpen pakpapier?
Of loopt dat teveel in de papieren?

Floor zei

Ach hemeltjelief, moet je dat smoeltje van Teckelina zien!
Ze kijkt echt alsof ze denk "schiet maar op, want ik lig hier voor paal".
En dat is ook zo hoor Margootje, maar wij quilters vinden het leuk, en je moet wat voor je baasje over hebben.
Gelukkig word je niet echt verstuurd en heb je er veel lekkere hapjes voor terug gekregen.
Leuk hoor Ingrid, die inpakpapierrol, heb er destijds voor Wietske en Herman ook één voor de winkel gevonden.

Annemieke zei

Mooie standaard en nog liever teckeltje! Herkenbare gezichtsuitdrukking;)
Groetjes
Annemieke

Betsie zei

Zo'n papierrol heb ik ook nog,... komt uit de winkel van mijn Pa en Ma, en er zit nog een rol kaaspapier op uit die tijd!

Hij is heel oud, want de winkel is al 50 jaar gesloten!

Ik ben er nog heel erg blij mee!

Groetjes Betsie!

quiltlodge gerda zei

Ooooh Ingrid, ik kan gewoon niet wachten!🤩 En kijk maar uit jij want straks wordt Margootje nog “ontdekt” als model!!!

miekequilt zei

Misschien vind je hier nog iets voor je winkel:
https://lohuis-tijhuis.nl/nl/
Heel jammer dat deze winkel stopt. Ik zag dat ze ook de inrichting van de winkel verkopen.