dinsdag 13 augustus 2019

"Mysterie Genieten"


Het is BOM-men week,
dat schreef ik al,...
De Margootje Bom is inmiddels bij veel deelnemers gearriveerd.
En,
 terwijl ik zelf druk bezig was met het verzenden van de Kersenmuisjes Mysterie deel 8,
kwamen bij mij de lieve mailtjes binnen,
om te bedanken voor de gezellige teckeltjes post.
Die trouw 12 maanden in de brievenbus lag,
en hoe leuk dat was.

Ik lees het met rode wangen,
zo lief allemaal,
dankjewel!
XX

Maar,
 over naar de orde van de dag,
de Kersenmuisjes,
want die zijn inmiddels ook weer aan hun reis begonnen.

Sommige Kersenmuisjes hoeven maar een stukje,
en andere reizen door heel veel landen,
dat vind ik altijd zo dapper
van die kleine Kersenmuisjes!
:o)

Zal ik deel 8 maar eens gaan verklappen?
Als je dat niet wilt,
dan mag je nu niet meer verder lezen,....

******************************

Ben je weg?
....
Ik hoor niks,...
....

Nou daar komen ze dan,
de Kersenmuisjes van deel 8,....
Wat wordt er nog voor les gegeven,
daar in die bijzondere Quilt Coach School,
in de eeuwenoude kersenboomgaard?

Nou deze natuurlijk,...


de weg met draadjes les,...
Dat is dan meteen ook de laatste les,
en wat zien we verder nog?


De wasserette natuurlijk.
En waarom daar geen Kersenmuisjes te zien zijn,...
dat is allemaal te lezen in het verhaaltje.

En dan????
Nou wat dacht je van de diploma uitreiking?
Met daarna?


Een enorme kersentaart.

Wooh wat HEERLIJK.

Volgende maand,
dan komt deel 9 uit,
met daarin alles over de rand enzo,...

Voor nu zeg ik,
lieve Kersenmuisjesfan,
veel plezier met het bouwen van je Quilt Coach School,
en,
 met het lezen van de verhaaltjes,
die in de patronenboekjes staan.
Die altijd met een knipoog worden geschreven.
;o)



Fijne dinsdag,
en,

5 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Leuk leuk leuk weer die blokken met Kersenmuisjes.
Dat wordt voor velen weer morgen of overmorgen voor de brievenbus liggen en daarna genieten van de verhaaltjes.
En daarna bijna het einde van deze mysterie maar dat is nog even spannend
Rust lekker even uit van al die BOM-werkzaamheden en fijne avond
Groetjes
Bernadette

Lianne van der Lint zei

Ik loop erg achter, maar als ik deze leuke blokken zie krijg ik meteen weer inspiratie!!!! Ik lig achter de deur morgen.........

Floor zei

Ook weer zo schattig Ingrid. Vooral dat stofzuigen. Niet echt mijn hobby haha!
Als ik het goed begrijp zijn dit de laatste "lesblokken", en komen er daarna alleen nog maar randblokken.
Dat zijn er natuurlijk ook nog een aantal.
Afwachten of de kersenmuisjes morgen in de brievenbus vallen.

quiltlodge gerda zei

Het is weer genieten met hoofdletter G!

BezigeBijMirjam zei

Erg leuk weer, Ingrid!🐭🐭🐭😀🤗