vrijdag 2 augustus 2019

"Georganiseerde gesorteerde,... chaos,..."


Joehoe,
Goof waar ben je?
Ben je op vakantie?
Heb je een ander blog?
Je bent toch niet ziek?
Nee joh,
niets van dat alles.

Ik heb geen ander blog,
ben wel vaker op Instagram te vinden,
met foto's en filmpjens,
(ook eentje van wat er nog allemaal gedaan moet worden
in de winkel) , 
dat dan weer wel.
Ik ben gewoon thuis,
niet op vakantie.
En dinges wat rond met van alles en nog wat.

Afgelopen week,
zat ik voornamelijk op zolder,
waar het een giga troep was,...
ik had wat in m'n hoofd,
zocht daar lapjes bij,
en alles werd te voorschijn gehaald.

Ik had daar een Instagram filmpje van gemaakt,
en menig quiltster was opgelucht,
dat het bij mij toch erger was,...

Was,...
want nu is het opgeruimd.


De Foep quilt is van de muur,


want de muur heb ik nodig,
voor een ander ideetje.
Geen idee of het idee iets gaat worden,
het verkeerd nog in de beginfase van een ideetje.


Ik geniet ondertussen weer wel van Foep,...
die ooit ook een ideetje was.
;o)


en dan weer zo leuk,
quasi nonchalant ligt te vallen op de stoel,....
En verder?


verder ziet het er chaotisch uit,...


Maar is het nu een georganiseerde gesorteerde chaos,...
Echt waar.
;o)

Fijne dag vandaag,
en,

6 opmerkingen:

OmaSannie zei

Heerlijk lieverd ❤️ Ik ben, hier, de laatste hand aan mijn poef aan het leggen voordat ik mij weer aan mijn Haarlemse mantelzorgtaken ga wijten xxx liefs mij

Bernadette van gils zei

Dag lieve Foep, leuk je weer eens te zien.
En inderdaad, je hebt sneller je zolder opgeruimd dan ik mijn quiltkamer 👍
Spannend hoor een nieuw ideetje, hoop dat weer lukt om er het idee van te maken wat je in je hoofd hebt.
Groetjes
Bernadette xx

Floor zei

Inderdaad een lekker troep op je tafel. Heel herkenbaar, dat is bij mij ook zo momenteel.
Als ik iets moet knippen moet ik de lapjes opzij schuiven.
En hoe dat komt???? Door de Kersenmuisjes. Mijn quilttafel ligt vol met lapjes die daar leuk voor zijn, en er komen er alleen maar meer bij.
Ben benieuwd wat je nu weer aan het uitbroeden bent. :-)

Coby Breitner zei

He gezellig hoor een blogje, wel blijven doen hoor.
Fijn toch zo'n chaos, bij mij wil je het ook niet zien hoor.

Anoniem zei

Leuke foto’s van je chaos ,kan er alleen maar van genieten hoor.

Groetjes Femke.

BezigeBijMirjam zei

Zolang het een georganiseerde chaos is, is het toch niet erg. Zo ziet mijn naaikamertje er ook ongeveer uit, maar dan in het klein.😉 Mijn moeder zei altijd: "droge troep is niet zo erg." 😉🤗