vrijdag 8 januari 2021

"Nieuw Voorraadje"

 


Voor het maken van één zo'n Ukkiepukkie mandje




heb je niet zoveel stof nodig,


En als ik,
in 't Lappendekenwinkeltje,
 stoffen aan het fotograferen ben,


voor een lieve quiltster die me mailt omdat ze op zoek is naar lieve lapjes,


dan denk ik soms ook weleens,


wat zou dat lapje een leuk ukkiepukkie kunnen zijn,...


En dat heb ik ook gedaan.


Wat?


Een stukje afgeknipt voor nieuwe Ukkiepukkies.


Want eerlijk is eerlijk,...


ik was al knap door m'n voorbereide ukkiepukkies heen,...


Je bent even bezig met de voorbereiding,...


Maar daarna,


dan heb je ook wat.


Want het is heerlijk als je na dit karweitje weer lekker verder kunt,...


Fijn weekend lieve allemaal,
en,

groetjes van Ingrid.




5 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een super lieve stofjes voor Ieniemienie mandjes

Coby Breitner zei

Alleen de naam is al leuk ukkepukkie! Ben benieuwd of het blauw of turquoise op gaat vallen ertussen?
Fijn weekend.

Floor zei

Heerlijk om in je eigen lappenvoorraad te duiken, daar ligt en staat genoeg voor nog honderden ukkepukkies.
Het tekenen van de patroontjes op de stof vind ik ook altijd zo'n heerlijk werkje, lekker ontspannend.

OmaSannie zei

Prachtige stofjes ❤️Liefs mijxxxx

Conny's-blog zei

Ik heb het patroontje van je ukkie pukkie mandje getekend en er vandaag twee gemaakt.
Super bedankt zo leuk die blokjes om te doen.........liefs.Conny