maandag 21 januari 2013

'GELUK'


Heel leuk zo'n kast,
vooral als het een lapjeskast is.
Bomvol lapjes,...

(HOERA)

Volgepropt met lapjes,...

(GEEN HOERA)


Want dat laatste heeft er waarschijnlijk voor gezorgd, 
dat het onderste deurtje aan de linkerkant,
niet meer open gaat.

Dan moet je de sleutel gebruiken, 
hoor ik je al zeggen.
Klopt,
 heb ik gedaan,...


Kijk daar ligt tie.
Ik moet echt uitkijken,
 dat ik 'm niet verbuig of afbreek, 
want dan ben ik nog veel verder van huis.
Er is geen beweging in te krijgen.

Da's balen, 
want in dat kastje ligt nu net datgene wat ik nodig heb.

Maar gelukkig,...


Zit er boven dat kastje een lade,
 en als je die eruit trekt, 
kun je achter het deurtje kijken, 
en daar ligt de SCHAT.
SCHAT?

Ja,


de SCHAT van DIEN.

Vorig jaar heb ik van Dien prachtige oude linnen lakens gekregen.
Ze zijn nog van haar moeder geweest, 
en voelen heerlijk aan.
Wat een geluk,
dat Dien aan me dacht en ze kwam brengen.

En één zo'n laken, 
dat wil ik als achtergrondstof gebruiken voor,...

 'A Bountiful Life',....


Voor de foto heeft deze romantische mafkees,
 even de witte roos,
 die ik van Mijn Maatje kreeg,
uit de vaas gehaald.
Staat zo mooi,...

Fijne dag allemaal,
 en een,...
 ZWAAAAAAAAAAAAAAAI & EEN KNUFFEL,
 naar m'n jongste zoon,
THOMAS,
m'n spierballenkind, 
die vandaag zijn 22e verjaardag in zijn studentenhuis viert.

Ongelooflijk,
wat worden de kinderen toch groot,
twee dochters van 19 en 26 jaar, 
en,
 twee zonen van 22 en 23 jaar.
 Dat is PUUR GELUK.

Fijne dag allemaal,

38 opmerkingen:

Janien zei

Wat een geluk dat je er toch bij kunt komen!
Gefeliciteerd met je spierballenkind.

Anoniem zei

Slim gedaan!! En van harte met je zoon!!

Rita zei

Gefeliciteerd met je jongste zoon. Kleine kindjes worden groot. En wat een mooi linnengoed ligt daar achter dat gesloten deurtje. Kan me voorstellen dat de kast dat niet zomaar vrijgeeft. gr. Rita

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Geluk zit in kleine dingen en dat maakt het leven zo mooi.

Anneke zei

wat leuk dat we dezelfde tijd in het kraambed gelegen hebben! mijn oudste dochter wordt over 1 week 22 jaar!!
van harte gefeliciteerd!! wat een mooie leeftijden, vooral als het allemaal goed met ze gaat...

yvonne zei

Als moeder ben je ook altijd een beetje jarig !!
Ik ga ieder jaar met mijn zoon samen eten voor onze (zijn) verjaardag.
echt samen ,niemand anders erbij .
Hij is nu 37 en ik hoop nog vaak samen te gaan ...
Even over je kast ,als de la er uit is kan je dan duwen aan de deur vanuit de binnen kant ?
Want tja een deur wat niet open gaat is jammer .
Maar van je lapjes kast !!!!!dan moet er brute kracht aan te pas komen .

Liefs yvonne

Unknown zei

Gefeliciteerd met je zoon!
Ook weer herbelevingen van de bevalling??? Hier moet ik op een kind verjaardag altijd aan denken.
Groetjes Anita

GRANNY'S HOUSE zei

Gefeliciteerd, ja meis kleine kinderen worden heel snel groot, maar in de toekomst ligt nog een groter geluk en dat zijn kleinkinderen, die hoef je namelijk niet op te voeden, daar mag je alleen maar heel veel van houden ;-)
Gelukkig dat er een laadje in je kast zit, want wat een enorme schatten heb jij daar liggen, geniet ervan tijdens het quilten.

Groetjes
Ines die in alles geluk ziet :-)

Yvonne zei

Gefeliciteerd, dat is inderdaad geluk. Jij hebt gelukkig ook geen last van 'zwarte maandag'. Prachtige kast trouwens hoop dat je deurtje snel weer open kan!

AnitaS zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon. Prachtige kast. Het probleem is dat bomvol.

Unknown zei

Gefeliciteerd met jouw Thomas, en vervelend van de kast

Quilting Moesje zei

Wat een mooi geluk :o)) GEFELICITEERD hhor :o))

Enne, met een beetje meer ander geluk, gaat de kastdeur ook weer open ;o))

Groetjes,
Simone

Wilma Kuin zei

Geweldig al die lapjes,... Zo´n rijk gevoel en toch soms denk ik wel,... pppfff,..... misschien toch te veel?

Gefeliciteerd met zoonlief!! Ja wat gaat het snel en wat een geluk!!

Truus zei

geeliciteerd met de verjaardag van je zoon en nog vele gezonde,gelukkige en liefdevolle jaren voor hem.
Mijn zoon(2e) is vandaag ook jarig-32 alweer-waar blijft de tijd!
Wat een mooie lakens heb je gekregen met die monogrammen erop.
Toch maar je kast anders indelen,want hij zakt steeds verder inelkaar(ervaring-zucht).
Veel succes en een gezellige verjaardag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

sorry,moet natuurlijk -gefeliciteerd-zijn.
Truus uit Drenthe

Sabine.v zei

Gelukkig zijn met hetgeen je hebt ! Wat een geluk! Dat is de Kunst van het Leven. Mooie roos !

.Antje zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Die van ons is 25 en gaat binnenkort op zichzelf wonen. Zijn druk met verven. Onze dochter is 27, getrouwd en (geheimpje) een klein beetje zwanger (8 weken).Een groot wonder want ze heeft al vele IVF-pogingen achter de rug en nu werd ze spontaan zwanger. Je begrijpt hoe ( gematigd ) blij we zijn.
Succes met het maken van je A Bountful Life. Ben nu al benieuwd naar de eerste foto's.
Groetjes, Antje

Ageeth Dorsman zei

Van zo'n kast (en inhoud!) zou ik ook erg gelukkig worden, maar het grootste
geluk zijn absoluut je kinderen. Van harte met je zoon! En wat leuk, ik
heb ook 2 dochters van 19 en 26 (en een zoon van 24)! Prachtige linnen
lakens, echt geweldig, maar het lijkt me erg moeilijk appliceren en nog
lastiger quilten, maar ongetwijfeld zal het jou wel lukken!
Groetjes van Ageeth

Vlijtige Handjes zei

Soms moet je je geluk gewoon koesteren. Hartelijk gefeliciteerd met je zoon.
Thomas Hartelijk Gefeliciteerd. Het begint al wat te worden hè!!

Ivy, Phyllis and Me! zei

Good Afternoon Ingrid, Happy Birthday to your son. I hope he has a lovely birthday.
Your locked cupboard, made me smile, as although you could not open the door, it was as if you had a secret cupboard, which only you knew how to open!
Have a lovely sewing day.
Best Wishes
Daphne

Elly zei

Van harte gefeliciteerd met je kanjer van een zoon. Gelukkig dat die kast bomvol zit met lapjes kan je nog lekker veel maken. Fijne dag.

Margot zei

Lekker , Geluksgevoel !!!
*P*R*O*F*I*C*I*A*T* met jullie zoonlief !!

Toch wel eigenwijs ...zo'n kast ....past wel
veel in , en komt er moeilijk uit , maar jij
heb ze te pakken , die mooie lakens !!!!!!

Vraag ik me af , is de linnen stof niet te stug ?
Maar jij kan het ' voelen' dus niemand anders
dan jij zelf weet het !
So wie so is het geweldig leuk om van die
lakens van een schat te krijgen !

Mooie dag , vandaag !

Lida zei

Gefeliciteerd met die sterke kerel en dat jullie nog heel veel verjaardagen met hem mogen vieren! En wat een heerlijke schat heb je daar liggen en wat een geluk dat je er toch bij kon, ben trouwens heel benieuwd hoe deze quilt eruit gaat zien! Knuffel
Lida

tiny zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon, en wat een geluk dat de la er uit kan :):) zo kon je bij je schat.

Jane in Cumbria zei

Gefeliciteerd met je zoon! Die achtergrondstof is nu nog mooier, na al die moeite..;o)

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Jij weet in ieder geval nog in welk kastje of het ligt! Ik weet vaak dat ik iets heb, maar kan het dan met geen mogelijkheid vinden! Slim hoor, van die la!

Anoniem zei

Congratulations to your son and I just love that white cabinet and the linen.

Elza zei

Gefeliciteerd met de verjaardag vanjullie zoon en met al je geluk.
Mooi dat je via een omweg bijje lappie bent gekomen.
Groetjes en voorzichtig met die sneeuw.

Berna zei

Van harte met de verjaardag van jullie zoon/broer. Wat vliegt de tijd he?
Vind je het niet zonde om de lakens te verknippen? Ze zijn zo mooi!
En als dat laatje er toch uit is, kun je het deurtje dan niet van binnenuit een zetje geven zodat hij open is?
Succes!

Carin zei

Allereerst gefeliciteerd met je zoon en fijn dat je de kast dan toch open hebt gekregen, ook al is het niet de gangbare weg :-)

Judith zei

gefeliciteerd met je 22 jarige spierbal! Wow wat worden we oud........ En gelukkig maar. Voor jou zeker geen blue monday! Fijn dat je een keuze hebt gemaakt, die wedding quilt is zeker prachtig. Veel plezier ermee

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je zoon met spierballen. Ja de tijd vliegt. Mooie lakens ga je gebruiken.

Miranda zei

Proficiat met de stud alias zoontje met spierballekes! En succes met dat nieuwe quiltje...

Anoniem zei

Proficiat met jullie jongste zoon. Wat een mooie lakens!!! Groetjes Wilma

ineke zei

Nog gefeliciteerd met je zoon, mijn jongste is vorige week 22 jaar geworden.Zie je al die jaren weer even langs komen. Succes met je quilt. Fijne dag ineke

Floor zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
Wat fijn dat je nu toch bij je lappen kunt.
Misschien van bovenuit tegen het deurtje duwen?
Als hij open is, niet meer dicht doen, of misschien een beetje hout van het deurtje schaven.
Groetjes,
'Floor

Elly's freubel hoekje zei

Een beetje laat, maar daarom niet minder...vanharte!!!
Wat gaat het hard, en hoe groter ze worden hoe sneller het lijkt te gaan vind ik
Jeetje heb je geluk met je laatje, nu stel toch dat je niet bij die prachtige oude lakens zou kunnen komen
En die romantische roos maakt het plaatje nog idyllischer,niks mis met de vleugjes romantiek
Groetjes, Elly

Anoniem zei

Proficiat nog met de jarige zoon, ik kan er niet aan wennen, dat ze niet thuis zijn op hun verjaardag. Mooie kast is, dat, uit zelfbescherming klemmen misschien, wilt geen lapjes missen nu dat-ie gevuld is? Ik heb een nieuw weblogadres, zit nu bij wordpress.com, gewoon zipjezopje ervoor zetten, en je komt er wel.