dinsdag 1 januari 2013

"Paulus, de BosMUIS"


Speciaal voor het Meisje-Poezenbeest, 
op Youtube iets leuks gezocht.

Het is een filmpje over de bosmuis.


Meisje is er een groot fan van,
en spannend dat 't is.
Regelmatig wordt er met 2 voorpootjes op het scherm gepetst.



Dat de bosmuis op het scherm héél groot uitgevallen is, 
maakt voor Meisje NIETS uit.
Voor mij wel,...


Moet er niet aan denken dat Paulus de Bosmuis in dat formaat door de kamer zou wandelen.
IEKS.

Hoewel,...
Met Meisje in de buurt is dat geen enkel probleem.
De Heldin.

Fijne Nieuwjaarsdag allemaal,
en

36 opmerkingen:

AnitaS zei

Ik wens jou en je familie een heel gelukkig en gezond 2013.

Romelia's Cottage zei

Ahhh wat schattig!
Fijne nieuwjaarsdag.....

Liefs, Wendy

josé zei

Ingrid moet ik ook niet aan denken hoor.

Fijne dag zet maar lekker veel steekjes.En heel veel geluk en liefde voor het nieuwe jaar.

Lieve groetjes José

.Antje zei

Prachtig he, hoe een poes daar zo mee bezig kan zijn.
Die van ons zat vaak op een bankje voor de televisie.
Ik wens jou en je familie veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar.
Groetjes, Antje

GRANNY'S HOUSE zei

Heerlijk dat zo'n poezenbeest zo gek kan doen.
Wij hadden een Turk die gek was op voetballen, hij ging zelfs achter de tv kijken om te zien waar de bal gebleven was ;-))

Groetjes
Ines

Martine zei

De allerbeste wensen voor jou en je familie en dat we maar weer van veel Ingrid blogjes mogen genieten in 2013.

Marleen zei

een heel mooi nieuwjaar Ingrid, met alle goeds en vele leuke quiltsteekjes

groeten Marleen

Anoniem zei

De allerbeste wensen voor 2013 toegewenst!
Wat leuk voor poezenmeisje.

Juicybear zei

Ik wens jou en je familie een super goed en gezond 2013 toe en een knuffel voor de poezenbeesten en Bregje.
Groetjes Anneke

Phyllis zei

Geestig!

Klazien zei

Heerlijk poezebeest. In een ver verleden hadden we een grijze die gek was van tennis op tv.
Lieve schat, ik wens je een creatief maar vooral gezond 2013

Anoniem zei

Die poezenbeesten toch...
Een fijn 2013 voor je

groetje
Ingrid

Bears with a HEART zei

Het scherm is altijd zeer intrigerend voor al het poezenspul en jij maakt het nog extra interessant voor Meisje.

Mooe sterren liggen daar rondom het hart met knoopjes.

Rennie zei

Hai, een goed jaar gewenst en dat je dromen uit mogen komen. Tja wat dat muisje betreft. Dit stadsw meisje heeft een heel groot deel van haar leven op de boerderij gewoond. Je begrijptnhet al een muisje meer of minder draai ik mijn hand niet voor om. Kom niet met een spinnetje aan want dan wordt ik zo'n gillende keukenmeid! LOL!

Françoise zei

De beste quiltwensen voor 2013!

Berna zei

Ik wens je een goed, gezond en creatief quiltjaar toe en alvast heel veel plezier op het weekend volgende week.

Ageeth Dorsman zei

Wat leuk en wat een goed idee, om het poezebeest zo bezig te houden!
Ik wens jou en allen, die je lief zijn, veel Voorspoed, Creativiteit en
vooral Gezondheid in 2013!
Groetjes van Ageeth

Carin zei

Nee geef mij dan maar muisjes in het normale formaat ;-)

Wij wensen jou en je familie ook een ontzettend goed en creatief 2013 !!

Guusje, zei

O wat leuk voor meisje die zit te genieten. Ik zou er ook niet aan moeten denken......

Jane in Cumbria zei

Als het een echte was zou ze natuurlijk wel je laptop met rust laten...
Je begint het nieuwe jaar al goed..;o)

Klaske zei

De beste winsken foar 2013 Ingrid!

Unknown zei

Oh, wat leuk, ze zal het best heel spannend vinden!
Gelukkig nieuwjaar ook nog voor jullie :)
Liefs, Sonja

Anoniem zei

Miauw miauw, dát is nog eens ware dierenliefde.

Else zei

Lieve Goof, Ik wens jou en je familie een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en creatief nieuwjaar. Dikke knuffel van mij

katrien zei

Wens je een gelukkig,gezond,creatief 2013.

Yvonne zei

Ja, op het scherm is het beter die muis. Onze Utah is ook al zo TV verslaafd. Malle beesten zijn het toch!

Lida zei

Hier wordt tv gekeken, mijn harige dame is helemaal fan van de honden fluisteraar en ook van Funniest Home video's, vooral de honden worden dan uitgebreid bekeken! Wat een heerlijke foto's heb jij van jouw Meisje gemaakt! Geniet van je steekjes, knuffel
Lida

Balsemien zei

Gelukkig nieuwjaar Ingrid!

Bianca zei

Helemaal geweldig zoals katten op zulke beelden kunnen reageren zeg! Onze oudste twee 'heren-van-stand' zijn gek op de films van David Attenborough. Vooral de vogeltjes-films zijn erg geliefd... Geef je Meissie maar een knuffel van onze vier kereltjes...

Bianca zei

Oh, vergeet ik je helemaal een goed en voorspoedig nieuwjaar te wensen... Alsnog dus, de allerbeste wensen!!!

fleur zei

Ha Goof; Wat een leuk verhaaltje weer zo in t begin van t nieuwe jaar!
Jij ook bedankt voor alle mooie plaatjes , inspiratie En verhaaltjes en
Jou wens ik ook alle goeds voor 2013~!
Groetjes Fleur

Julia zei

Happy New Year Goof...thank you for your comment.
Yes, leave the mouse in the TV...
Love all your work...you are my inspiration.
Hope the New Year is a good one for you and family.
Julia ♥

Anoniem zei

Ingrid de beste wensen voor jou en je gezin en de beesten boel en dat we nog maar vak mogen mee genieten van je mooie blogjes.Hoe is het met Bregje we missen haar een beetje?

Gr Sonja.

Trui zei

Wat een héérlijk poezenbeest en gezellig blogje weer, zo aan het begin van het nieuwe jaar! Nog de allerbeste wensen! groetjes, Ttudy

Jittina zei

Alsnog de beste wensen voor 2013 voor jou en je hele familie, en dat het maar weer een creatief jaar mag worden.

Anoniem zei

Hello. I have long been an admirer of your beautiful work. I was wondering the name of the pattern of the beautiful red and white quilt hanging on your wall in the pictures on the 1st January blog post, and where I would be able to purchase it.
Thank you so much. Judith