donderdag 20 maart 2014

"En,... Bloemen-Meisjes"


Hoe gaat het met jullie Sweet William?
De 'Block Of Month' quilt verzorgd door Quilt it & Dotty,
volgens het patroon van de getalenteerde Australische Quilt-Ster,

Inmiddels hebben jullie de tiende aflevering ontvangen,
en zouden jullie al 'n heel eind op weg kunnen zijn.

Ik kom net van de winkel van Dorry vandaan,
en heb mijn Sweet William weer eventjes in het echt gezien.
Ik geniet elke keer weer van deze vrolijke frisse lentequilt,
en ik verheug me er dan ook zeer op, 
om 'm straks door te gaan quilten.
Wellicht in m'n nieuwe huis, 
je-weet-maar-nooit.

Maar voor hen, die niet zo makkelijk op de fiets kunnen stappen,
om deze quilt van dichtbij te zien,
zoals ik,
de bofkont,
 zijn hier de foto's,...


Bloemenmandje 28, 


die er echt uit knalt,
 met het geel en rood,...


Bloemenmandje 29,
heeft een kroontje op.


En,
nummertje 30,
 het bloemenmandje daar rechts onderaan,...
Ik zal 'm even wat dichterbij halen,....


Leuk hè, 
met al die sterretjes.
Veel plezier met de lapjes & de bloempjens,

Tot de volgende keer Bloemen-Meisjes,

15 opmerkingen:

Annie zei

Dit is z'n leuke quilt om te maken, ik heb alleen het patroon en doe het met mijn eigen stofjes en kijk een beetje af bij jou !
Bedankt weer voor de mooie foto's.

Groetjes, Annie.

Karen - Quilts...etc. zei

I love this quilt with the flower baskets every time you post it I think I really need to make one like it!

Yvonne zei

De quilt past helemaal bij een dag als vandaag. Zonnig en vrolijk!

marijna zei

Wat is het toch een vrolijke quilt.

Quiltlia zei

Nou met de mijne niet zo best maar ga er nu een flinke slinger aan geven want de quilt is veeeeel te mooi om in een hoekje te belanden.
Groetjes Lia

Lida zei

Maak iedereen maar lekker met jouw affe top! Wat is deze toch vrolijk! Groetjes
Lida

Deb @ Frugal Little Bungalow zei

I smile every time you show this quilt : )

Anoniem zei

Hallo Goof, bedankt voor de mooie en duidelijke foto's! Ik blijf het een heerlijk project vinden, omdat je van-alles-wat hebt: patchen, appliqueren en borduren. En.... ik hoef zelf voor een keertje niet te peinzen over de stofkeuze. Dat is vaak juist heel leuk, maar ik vind dit voor de verandering ook heel erg fijn! En jij schreef dat je zo blij werd van zo'n dikke enveloppe uit Australië, welnu, ik begrijp dat heel goed, want een dotty-sweet-william-enveloppe is voor mij ook een terugkerend feestje! Gauw openmaken, de stofjes even voelen en naast elkaar leggen..... Wat hebben we toch een heerlijke hobby he, wat zijn we bevoorrecht!!
Succes hoor, met "het huis" (zo gaaf) en je quilt-die-op-stapel-staat. Veel groetjes,
Annette

ria vogelzang zei

Hier gaat het helemaal goed met de frisse-lente-mandjes! Ben helemaal bij; net pakje 10 gekregen en dus begin ik zodra het kan met de volgende drie mandjes... Leuk om zo helemaal bij te zijn...... dan kan ik straks misschien wel gelijk met jou beginnen met doorpitten! Leuk!
En wat leuk om te horen dat jullie een huis hebben gevonden; hoop dat alles helemaal naar wens gaat! Veel plezier!
Ook met die prachtige Stonefields-quilt! Je bent echt een bofferd!!
En dat is je ook van <3-e gegund!
Liefs, Ria.

Maria zei

Ik doe dan wel niet mee, maar het is weer een topper !!! Ik zou er zo aan willen beginnen maar ik moet eerst andere dingen afmaken, ik durf het niet te vertellen met wat ik allemaal bezig ben, minstens tien ufo's; Groetjes,Maria.

Bernadette van gils zei

hallo Ingrid
Hier gaat redelijk met de bloemenmandjes, lig beetje achter maar ben aan het inlopen. Ik hoop dit weekend weer paar blokken af te maken. Wil de top namelijk mee nemen in oktober naar het Dottenweekend.(als lukt)
Bedankt weer voor de mooie foto's en succes met het huis
groetjes
Bernadette

mieke zei

Ze zijn heel leuk /mooi.
Gezellig en ook leuk, die envelop uit Australië . Succes.
En het huizen plan , toi toi toi.
grtjs Mieke

Kleine Vingers zei

Het is echt zo mooi, ik ben begonnen maar moet eerst een paar andere dingen afmaken dus mijn bloemenmandjes duurt nog even voordat die af is maar het is heerlijk om te doen.

Nardy zei

Het is een erg mooie quilt! En wat leuk dat je het patroon van de Stonefields gekregen hebt! Je gaat er vast weer iets heel moois van maken. Fijne dag, groetjes Nardy

Janie Bettis zei

Beautiful and happy!