maandag 11 mei 2015

"Een bijzonder mooi weekend"


Op naar Friesland,
was het motto afgelopen zaterdag,
waar in Sneek,
de kopjes stonden te wachten,


en 3 heerlijke, 
zelfgebakken vruchtenkoeken door Vera & Rita,
klaar lagen.

Ook waren er winkels aanwezig,...


Lieve mensen van het Quilt Kabinet,...


met lapjes waar je zo hebberig van wordt,...
en,
een tip voor iedere quilter,
 die hier na op zoek is,...


Het Quilt Kabinet verkoopt wholeclothpaketten.

Jeweetwel 'n top waar het patroon al op staat,
zodat je meteen met doorpitten kunt beginnen,
en,
 een pracht van een witte quilt voor jezelf kunt maken.

Wie was er nog meer?
De winkel van Gelrebloem,
met 2 helpende handjes,

Hoi Maria :o)
met, 


grappige,


mooie en lieve stoffen,...
*ZUCHT*

Allemaal DE ingrediënten voor,...
quilters die 'n gezellige middag geboekt hebben.


Deze quilters kwamen overal vandaan,
zelfs uit Duitsland enTexel.
Leuk hè,...
Hier zitten ze te wachten,
op mij,
want het is immers de bedoeling dat Supergoof (ikke)


hier samen met Rita (rechts),
m'n quilts show,
er over vertel,


en dat de quilts,



 na 't verhaaltje,


 door gegeven worden,...


Zo gaat dat dan,...

het was een heerlijke dag,
zo heb ik van menigeen gehoord.
Ik ben ook nogeens verwend met lieve cadeautjes,...
dankjewel Grietje,
je bent een Schat.

Ik heb er zelf ook van genoten.
Vanuit dit Supergoofbloghuisje wil ik iedereen bedanken,
die deze dag tot een SUCCES heeft gemaakt.
Maar,
met name RITA.
Want zij is degene die me gevraagd heeft naar Friesland te komen,
zij heeft alles perfect geregeld.
Nina & Vera,
die Rita hebben mee geholpen en foto's hebben gemaakt.

En,...
ook zo leuk,
in de herfst kom ik terug om een workshop Ramen Lappen en,...
een workshop Appliqueren te geven.

En,...
 een dikke kus voor m'n lieve man,
die ervoor gezorgd heeft dat we veilig uit en thuis kwamen.
Zodat ik de volgende dag,
fris en fruitig was om,
op moederdag,
 m'n verjaardag bij mijn lieve zieke mam te vieren,
 met hem, 
onze 4 kinderen & Margootje.


10 mei,
een hele speciale dag met geweldig mooi weer.

Kortom,...
het was een TOPWEEKEND.
;o)

Wil je meer zien van de Supergoof Trunkshow in Sneek?
Kijk dan eens op dit Duitse blog "VERQUILT",...(klik)

Zou jij ook weleens 'n keertje een Supergoof Trunkshow bij willen wonen?
Of mee willen doen met een workshop?
Kijk dan eens rechts op dit blog,
daar is een hele lijst te vinden,
of,
 kijk anders even HIER (klik).

Fijne maandag allemaal,
en,

14 opmerkingen:

Quiltlia zei

Ooooo Lieve Ingrid ,ben ik helemaal vergeten je te feliciteren,mag het nog?
Bij deze nog HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD.

Rita zei

Het was een hele fijne zaterdag met heel veel lieve mensen, wij waren blij dat je in Sneek je quilts en verhalen weer wilde vertellen en zien nu alweer uit naar het najaar.
Fijne dag

Maria zei

Dat zag er weeral heel leuk uit. En wat een mooie bloemen !!!! Ik heb me nog maar eens ingeschreven bij Salgarollo, kon het niet laten, en kijk er naar uit je nogmaals te ontmoeten; Groetjes, Maria.

Phyllis zei

Een heerlijk weekend, dat straalt van deze blogpost af!

Marutska zei

Wat een leuke foto's!
En wat was het een geslaagde middag..... je hebt zelfs de helpende handjes geïnspireerd om een quiltblokje te maken.... wie weet volgen er nog meer.... :-)

Karen - Quilts...etc. zei

looks like a wonderful time and your trunk show would be beautiful to see, you have made many beautiful quilts.

Petra zei

Wat heb je toch een geweldig leuke hobby! En natuurlijk geweldige blog!!

Marijke zei

Lieverd heel hartelijk gefeliciteerd het ziet als altijd weer fantastisch uit... en beterschap voor je moeder!
Lieve groetjes van Marijke

Renate Bischoff zei

Herzlichen Dank für den wunderbaren Nachmittag. Deine Quilts sind alle traumhaft schön. Wir freuen uns schon auf 10. Oktober.
Thank you so much for the wonderful day. Your quilts are so beautiful!!!! Really a dream!!! We are looking forward to Octobre 10th.
Groetjes Renate

marion anderson zei

krijg het er warm van, wat een liefde, liefs marion

Lida zei

Nog van Harte! Had het dus gemist, maar je weet wel waarom. Ik hoop dat je nog heel veel gezellige verjaar - en moederdagen zo samen mag vieren! Ja ze zullen er zeker van hebben genoten want het zijn en blijven zalige quilts! Knuffel
Lida

OmaSannie zei

Yeahhhhh eindelijk ook een ramenlap workshop kunnen boeken.... moet er wel helemaal naar Almen voor rijden maar dat is het me waard... nu nog even wachten tot oktober!
Liefs San.

quiltlodge gerda zei

Mooi, dat jij er ook van genoten hebt. Wij ook! Je hebt zelfs Maaike enthousiast gemaakt. En geloof me, dat is héél knap ;))

BezigeBijMirjam zei

Ha Ingrid, ik heb ook even het blog over jouw trunkshow in Sneek gelezen op "Verquilt". Daar wordt je super geprezen om je mooie quilts. En dat verdien je ook. Niet alleen, omdat jouw quilts zo mooi zijn, maar ook om dat je zo'n lieve, hartelijke vrouw bent. Fijne dag en lieve groet, Mirjam