dinsdag 12 mei 2015

"Zonnige Diamanten"


AHAAAA,
DAAR ben je Kleine Muis.
Ik dacht het al,
 want de zon hoeft maar even lekker warm te schijnen,


en,
 kleine Muis holt in zijn zwembroek naar het strand.
Kan 'm geen ongelijk geven.
Maar,...
ZIE ik dat goed?
Kleine Muis?
Heb jij de nieuwe Diamanten mee naar het strand genomen?


Ja Goof,
ik had een handdoek en een kussentje nodig,
en deze diamanten,
 zijn daar perfect voor gemaakt.
Goed gedaan Goof.
...
...
...
Hier,
zijn geen woorden voor,....
;o)

Zeg Kleine Muis?

Wat dacht je van een showtje?
Van de Diamanten natuurlijk.
Okidoki,
doe ik.


Eerst showt Kleine Muis op het strand,
Diamant 48.


Daarna,
 is Diamant 49 aan de beurt.
Dat was voor de verandering eens een 'makkie',
en dat vond deze Goof helemaal niet erg.

Zeg Kleine Muis?
Ja Goof,
wat is er?

Je krijgt niet echt spierballen van het showen van de Diamanten hè,...
Maar,...


Ik vind wel,
 dat je er heel Stoer & Lief uit ziet.

Dank je wel Goof.
Jij ook bedankt Kleine Muis,
 voor het showen,
:o)


Fijne dag allemaal,
en

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is weer fantastisch !!!
Luv mouse & U !!!!
Zonnig !!
groetjes van Margot

quiltelle zei

Je zou kinderboekenschrijfster moeten worden. Zo leuk, je verhaaltjes met kleine muis.

Sjoukje zei

Het is net alsof hij een surfplank vasthoudt. Erg leuk!

Sparky zei

Hello Ingrid, I always smile when I see anything you create..you are just filled with joy

Bernadette van gils zei

Groot gelijk Kleine Muis dat je geniet van de zon maar pas wel op dat je niet verbrand!!
Mooie diamanten heb je mee naar het strand genomen maar volgende keer toch maar handdoek meenemen anders zitten de diamanten vol zand en das zonde daar zijn ze te mooi voor.
Tot volgende keer Kleine Muis en doe de groetjes aan SuperGoof

quiltlodge gerda zei

Dat is nog eens een muis naar mijn hart! Zon en strand horen immers bij elkaar!
En in de zon stralen de diamanten nog mooier zal hij gedacht hebben. Maar de volgende keer zou ik ze toch maar even verstoppen Goof.

Ieke78 zei

Veel plezier op het strand, Kleine Muis!

Sandi zei

Love your little mouse, did you make him or a precious find? Too cute!

kaneeltje zei

Met zo'n diamant kan je ook vast goed vliegeren :)

Annemieke zei

Mooie diamantjes, lieve muis en cool decor!!

Raewyn zei

Hehe so much fun! Beautiful blocks!