zondag 11 november 2018

"Mopperdemopper"


klinkt het in het quiltthuis.
M'n mooie Vingerhoedjesquilt kan ik nog geeneens pakken,
want die ligt helemaal boven op zolder.
En voor de goede orde,
die quilt is van mij.
Ik heb de Vingerhoedjesquilt van jou gekregen.
....
En dat klopt.
Dat is zo,...
Beneden in het quiltthuis zijn genoeg quilts te vinden.
Maar die hangen aan de muur,...
Eigenlijk zijn er maar 2 om lekker er bij te pakken,...
de allereerste,


'trappetje naar de hemel' patroon,....
en de kompasroos,...


beide quilts zijn van de mopperpot,...
;o)

Toch maar gauw de hoedjes van zolder gehaald.
Het zijn er heel wat.
6552,...


En wat zijn ze weer leuk om van dichtbij te bekijken,...


even wat plaatjes gemaakt,


en toen,
 weer snel terug gegeven aan m'n eigen liefste mopperpot,...


;o)
:o)

Fijne luie zondag allemaal,
en,

5 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Gezellig een verhaaltje op zondag.
Arme mopperkont, in een huis vol quilts niet een om onder te kruipen. 😂😂
Mooie plaatjes weer van je vingerhoedjesquilt en luef dat je hem voor je mopperkont van zolder hebt gehaald.
Fijne zondag samen met hopelijk niet te veel gemopper
Groetjes
Bernadette

Annelies zei

Wat leuk om je vingerhoedjesquilt weer te zien, zeker omdat ik er nu zelf af en toe mee bezig ben. Het mooie is dat ik bij al die foto's maar één of twee lapjes zie die hetzelfde zijn.
Fijne zondag.

marion anderson zei

GEZELLIG ZO OP ZONDAG, geef die mopperpot maar een heerlijke knuffel van me, liefs xxx

BezigeBijMirjam zei

Niets te mopperen volgens mij bij jullie! Alle vier quilts die ik in deze blogpost zie zijn even mooi. Elk haar/zijn eigen charme. Fijne zondag!🤗

Jocelyn zei

Beautiful quilts!