dinsdag 13 november 2018

"Over een pluutje, 'n ontbijtje en,..."


JIPPIE,
 het is weer zover.

De hoogste tijd om over het volgende deel van de teckeltjesquilt,
'Plaatjes & Praatjes van Margootje',
te vertellen.

Deel 3 heeft,
 en dat is bij elk van de 12 delen van deze B.O.M.,
3 verhaaltjes,
3 blokken,
3 kleurenfoto's,
3 werktekeningen,
3 omschrijvingen.


In blok 7 zie je dat Margootje vrolijk rond stapt in de regen.
Dat heeft wat voetjes laarsjes in de aarde gehad,
voordat ze overstag ging,...
en naar buiten stapte,...
;o)


Bij blok 8,
krijg je een kijkje in de keuken,...


Het teckeltje Margootje is schijnbaar een ontbijtje aan het regelen,...

En blok 9?
Daar zit Margootje te wachten,...


Op wie dan toch?


Het roze teckeltje heeft haar lievelingslaarsjes bij de schoorsteenmantel gezet,...
Zou de Goede Sint komen?
;o)

Hier boven zie je allemaal foto's van toen ik vorig jaar zelf de quilt aan het maken was.
Ik vind dat altijd leuk om veel foto's te maken,
en zo kan ik,
nu deze B.O.M. voor de 2e keer mag verschijnen,
de deelnemers toch weer iets nieuws laten zien.

De Margootje postduiven zijn vandaag vertrokken met de gezellige patronen.
Margootje & Goof hopen dat de vlucht voorspoedig verloopt.
We wensen de postduiven een goede reis,
en,
de Margootje deelnemers veel plezier.
:o)


Fijne dinsdag allemaal,
en,


1 opmerking:

Bernadette van gils zei

Toch telkens weer leuk om foto's van Margootje voorbij te zien komen.
Ik krijg er geen genoeg van.
Succes voor iedereen die er mee bezig is en voor de twijfelaars zeg ik : gewoon doen. Het is zo leuk om te maken
Fijne dinsdag en groetjes
Bernadette